آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

Download New Music Rastaak Called Nist

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

متن آهنگ رستاک نیست

از عشق هیچ چیز نمیدانم
چیزی برای آنکه بدانم نیست
چشمان مرگ بار زنی زیبا
آرام بخش زیر زبانم نیست
من تازه عاشقتشده ام اما
از هر چه بر تو رفته خبر دارم
با من بگو در نسخ خطیت
خطی برای آن که بخوانم نیست
من کل آسمان تو را داشتم
پیری ست کفتران تو مجبورم
ای کاش نامه ای به تو اما حیف
طوقی پیر نامه رسانم نیست
میخواستم سفر کنم و یک شب
دیدم سبک شده چمدان یعنی
با چشمان خیس خودم دیدم
جز خنده ی تو در چمدانم نیست
♫♫♫♫♫♫

باید که اعتراف کنم انگار
ای آینه دروغ نمیگفتی
موهای پیر و خسته ی من دیگر
دلتنگ دست های جوانم نیست
ای کاش دست های تو را تنها
ای کاش دست های تو را اینجا
ای کاش دست های تورا اما
پایان جمله را به توانم نیست

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 2018

دانلود آهنگ جدید 97

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

رستاک

رستاک 97

۹۶/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">