دانلود آهنگ جدید دانیال هندیانی به نام به ماه بگو
Download New Music Danial Hendiani Called Be Mah Begoo

دانلود آهنگ جدید دانیال هندیانی به نام به ماه بگو

دانلود آهنگ جدید دانیال هندیانی به نام به ماه بگو

متن آهنگ جدید دانیال هندیانی به ماه بگو

به ماه بگو بیخود اداتو در نیاره

من دیگه بستم رویه این دنیا چشامو

از قطره ی اول به اشکام خیره میشی

یک عمر نشینیدی صدایه خنده هامو

ساز مخالف بود کل آرزوهام

رقصیدمو دنیا به ساز من نرقصید

خندیدمو دنیا به روی من نخندید

بریدمو ابری برایه من نبارید

شعر آهنگ جدید دانیال هندیانی به ماه بگو

این زخم از بس که عمیقه حس نمیشه

این درد با دردایه قبلی فرق داره

من دیگه چشمی واسه ی دیدن ندارم

به ماه بگو بیخود اداتو در نیاره

ساز مخالف بود کل آرزوهام

رقصیدمو دنیا به ساز من نرقصید

خندیدمو دنیا به روی من نخندید

بریدمو ابری برایه من نبارید

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

بشنوید و دریافت کنید...