آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام شیرین زبون

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام شیرین زبون

Download New Music Hamed Pahlan Called Shirin Zaboon

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام شیرین زبون


دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام شیرین زبون

متن آهنگ حامد پهلان شیرین زبون

دیدنت اومدم دیدم که بیقرارم دیدنت اومدم دیدم که بیقرارم

آخه چند روزیه ازت خبر ندارم آخه چند روزیه ازت خبر ندارم

لب چشمه رفتم با لبت تشنه رفتم

لب تشنه رفتم چه راه دوری رفتم دنباله عشقه تو ببین چجوری رفتم

دنباله عشقه تو ببین چجوری رفتم

شیرین زبونم بیا دردت به جونم بیا ای مهربونم بیا آرومه جونم

شیرین زبون ابرو کمون دردت به جونم با من بمون آروم جون دردت به جونم

بیمیرم واسه اون نگاه که ناز داره بیمیرم واسه اون نگاه که ناز داره

شبو روز از چشام اشکامو در میاره شبو روز از چشام اشکامو در میاره

تو محله گشتم خونه به خونه گشتم تو محله گشتم خونه به خونه گشتم

تا که پیدا بشی بی تو دیوونه گشتم تا که پیدا بشی بی تو دیوونه گشتم

شیرین زبونم بیا دردت به جونم بیا ای مهربونم بیا آرومه جونم

شیرین زبون ابرو کمون دردت به جونم با من بمون آروم جون دردت به جونم

*********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان 95

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام شیرین زبون

۹۵/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">