آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید اندی با نام تهران

دانلود آهنگ جدید اندی با نام تهران

Download New Music By Andy Called Tehran

دانلود آهنگ جدید اندی با نام تهران

دانلود آهنگ جدید اندی با نام تهران

***********

متن آهنگ اندی بنام تهران

ای بهار ای آسمون عیده میرم به خونمون
داد میزنم ای جان ای جان ای جان
دارم میرم به تهران دارم میرم به تهران
ناز من بهار میاد گل به سبزه زار میاد
در اومد جوونه ها  دلم پر از بهونه ها
بعد اون جدایی ها عشق به من گفت که بیا
عشق به من گفت که بیا ای بهار ای آسمون
عیده میرم به خونمون داد میزنم ای جان ای جان ای جان
دارم میرم به تهران دارم میرم به تهران
به هوای یار میرم وای که چه بیقرار میرم
به خدا عاشقم و به عشق اون دیار میرم
واسه بوی کوچمون تنگه دلم تنگه دلم
واسه محلمون تنگه دلم تنگه دلم
ای بهار ای آسمون عیده میرم به خونمون
داد میزنم ای جان ای جان ای جان
دارم میرم به تهران دارم میرم به تهران
میدونم از پنجره چقدر قشنگه منظره
دوباره زنده میشه برام هزار تا خاطره
من و یار مست بهار دست به دست تو کوچه ها
یاد اون روزها به خیر که یادشون قشنگتره
ای بهار ای آسمون عیده میرم به خونمون
داد میزنم ای جان ای جان ای جان
دارم میرم به تهران دارم میرم به تهران

*********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید اندی 95

دانلود آهنگ جدید اندی با نام تهران

۹۵/۰۵/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">