آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

Download New Music Amir AH Called Man Khoobam

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

متن آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

این روزا منو دیدی بهم دقت کردی
چی ازم دیدی که باهام اینقدر سردی
این روزا منو دیدی نگا به جسمم کردی
درمون که نیستی پس مِن بعد دردی
این روزا منو دیدی ،دیدی تو خودمم
پرسیدی چطورم پرسیدی خوب یا بدم
این روزا منو دیدی،دیدی چیکار کردی
بعد تو چه حرفا که همه بهم نزدن
نه بزار برو که چیزی نپرسی بهتره
برو دورشو بزار این لحظه ها بگذره
تا شاید درده دوریت کم بشه یزره
حیف اون آدم که میخواست واست رگشو بزنه
آره حیف من که پای تو دودشو جوونیم
وقتِ اشک ریختنام تو خوب شد نبودی
که له شدن غرورما ببینی دوباره
من تنهام کنار من کسی نی دوباره

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

من خستم بخدا سخته واسم دوری
تنها آرزوم اینه کنارم بشینی دوباره
دیگه نمیتونم بدونِ تو سرد میشم
به همه آدمای دور ورم بد میگم
دیگه نمیزارم کسی بیاد نزدیکم
به همه امثال تو من دیگه بدبینم
برو که نمیزارم با احساسم بازی کنی
دیگه نمیتونی دلمو راضی کنی
دیگه نمیتونم بدونِ تو سرد میشم
به همه آدمای دور ورم بد میگم
دیگه نمیزارم کسی بیاد نزدیکم
به همه امثال تو من دیگه بدبینم
برو که نمیزارم با احساسم بازی کنی
دیگه نمیتونی دلمو راضی کنی
من خوبم فقط دیگه نمیخندم
بعد تو دیگه به هیشکی دل نمیبندم
من خوبم فقط مثه اون موقه ها
واسه داشتن چیزی تو زندگیم نمیجنگم
آره خوبم ولی نه از اون خوبا
دلمو له کردی درست توی همون روزا
همون روزا که فقط بودیم من و تو
به امیدِ هم میکردیم شبا صبح
تا شاید به هم دیگه رسیدیم
واسه هم مرحم شدیم و درد کشیدیم
چه روزایی که طعمه دردو چشیدیم
آخرش چیشد یه روز خوش ندیدیم
دیگه نمیتونم بدونِ تو سرد میشم
به همه آدمای دور ورم بد میگم
دیگه نمیزارم کسی بیاد نزدیکم
به همه امثال تو من دیگه بدبینم
برو که نمیزارم با احساسم بازی کنی
دیگه نمیتونی دلمو راضی کنی
دیگه نمیتونم بدونِ تو سرد میشم
به همه آدمای دور ورم بد میگم
دیگه نمیزارم کسی بیاد نزدیکم
به همه امثال تو من دیگه بدبینم
برو که نمیزارم با احساسم بازی کنی
دیگه نمیتونی دلمو راضی کنی

************

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ 95

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ 96

دانلود آهنگ جدید امیر ای اچ به نام من خوبم

۹۵/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">