آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری 95 2016

دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری 95 2016

دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری به نام خداحافظ

Download music Iman No love And Reza Mirtaheri Called Khodahafez

دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری به نام خداحافظ


دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری به نام خداحافظ

متن آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری به نام خداحافظ

_

خیلی دوست دارم ولی نمیدونم
این خیلی رو چجوری بخونم که خیلی دیده بشه
شمارو نمیدونم ولی من بدنممیلرزه
وقتی پیام نمیده وهمش آنلاین میشه
مگه نگفتم بایددستاتوسفت بگیرم
ولی ول کردی دستامو
اینقدرتیغ زدم به خودم همه جوابم کردن
بی حیا خودم میدوزم زخمامو
ایمانتم
همون احمقی ام که بعدپنج سال جدایی
هوای دیدن تو زدش به سرم
کنارمن بودی جواب اونومیدادی تو
بی حیا غروردارم من یه پسرم
شهامت میخواددوس داشتن کسی
که میدونی هیچوقت سهم تونمیشه
از حرص فشاردادم دندونامو
لعنتی لثه هام خونی میشه
اینقدرناخونامو ازحرص کشیدم به دیوار
دردمیکنه زیر…..گچه
ازوقتی رفتی دیگه بلند نشد
نمیشه ناخونام بادندونام خورده نشه
من خودم واسه خودم تنهایی یه تیمم
خونواده دارم نباشی انگار یتیمم
اینقدردادزدم گلوم داره پاره میشه
حتی شهرامم حریف کام صدام نمیشه
(ایـمـان نـولاو)

الهی که خیرنبینه اون که توروازم گرفت
اشک خداهم دراومد غم نم بارون گرفت
هوای گریه دارمو شونه ی توسهم کیه
تموم دل خوشی من یه عکس یادگاریه
تموم دل خوشی من یه عکس یادگاریه
خداحافظ دیگه نمیبینیم همو
خداحافظ اگه بی من خوشی برو
خداحافظ تموم زندگی من
خداحافظ خداحافظ
خداحافظ توکه دلت نسوخت برام
خداحافظ خندیدی به اشک چشام
خداحافظ لعنت به این بغض صدام
خداحافظ خداحافظ
(رضامیرطاهری)

وقتی تومیخندیدی باخندت میخندیدم
وقتی که اخم میکردی منم اخم میکردم
وقتی که بغض کردی به خاطرت گریه کردم
اونروز که گریه کردی آرزوی مرگ کردم
اندازه ی حلقمم نبودی
حلقه ی پنج گرمیت پنج سال موندتوی دستم
ازوقتی جداشدیم همش توبغل اونی
بی حیا من هنوزتوخودمم رسما
ای وااای من
خداحافظ دلیل بی خوابی های من
ای وااای من
خداحافظ باعث لرزش دست های من
آمارمنوتوی خیابونا در آوردن
توروتوخونه ی اینواون گرفتن
حال اون دختر چارساله رو دارم که
بازورعروسکو ازش گرفتن
(ایـمـان نـولاو)

خداحافظ دیگه نمیبینیم همو
خداحافظ اگه بی من خوشی برو
خداحافظ تموم زندگی من
خداحافظ خداحافظ
(رضامیرطاهری)

 

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

ایمان نو لاو 95

دانلود آهنگ ایمان نو لاو و رضا میر طاهری 95 2016

رضا میر طاهری 95

۹۵/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">