جوک پست عکس نوشته جدید اردیبهشت 96

جوک اردیبهشت 96

طنز عکس نوشته خنده دار باحال برای تلگرام اردیبهشت 96

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های آخر خنده و خنده دار این ماه  که از سراسر شبکه های اجتماعی گلچین کرده ایم تا دقایقی را به خوشی و خنده بگذرانید.بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

 

ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﻋﻮﺍﻡ ﺷﺪ، ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﻢ، ﻣﻨﻢ ﻳﻬﻮ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﻓﺎﺯ ﻫﻨﺪﻱ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺰﻥ پدر!.. ﺑﺰﻥ… ﺑﺬﺍﺭ بفهمم ﮐﻪ پدﺭ ﺑﺎﻻى ﺳﺮﻣﻪ.

 ﺑﺰﻥ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﻢ ﻫﻨﻮﺯ بی ﺻﺎﺣﺎﺏ ﻧﺸﺪﻡ…

.

.

ﺑﺎبامم چنان ﺯﺩ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ که مث لواشک چسپیدم به فرش!! نمیدونم چراتو فیلما همدیگه رو بغل میکردن!!!

مرگ بر هندوستان

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

 جوک های جدید و خنده دار 

 

‏پیرمرده تو مترو گفت من اگه خوابیدم صادقیه بیدارم کن. گفتم باشه.

.

.

ایستگاه بعد پیاده شدم…

ایشالا وقتی رسید کرج میفهمه که نباید به هیشکی اعتماد کنه!

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های جدید خفن

 

پسره امروز داشت رد میشد یهو یه دختره 

صدا کرد آقا افتاد افتاد

هرچی زمینو نگاه کرد چیزی ندید

برگشت گفت چی افتاد

.

.

.

.

با یه لبخند ملیح میگه مهرت به دلم

بی شوهریه میفهمین بی شوهری

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های جدید باحال

 

مرد به زنش گفت: تو چقدر زیبایی…. 

.

.

زن گفت: مرسی عزیزم، کاش تو هم زیبا بودی تا من هم این را به تو می‌ گفتم…

.

.

.

مرد گفت: اشکالی نداره تو هم مثل من دروغ بگو…! 

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

مطالب و جوک های جدید

 

تو آسانسور بودم 

یه خانمی سوار شد گفت :چطوری؟؟؟؟

منم گفتم : الحمدالله

طرف دست زد به هندزفریش یعنی دارم با تلفن همراه صحبت میکنم

.

منم تسبیح رو از جیبم در آوردم و  ادامه دادم:الحمدالله الحمدالله …..

فکر کرده من کم میارم، والا

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

بامزه ترین جوک های جدید 

 

همکارم اسم پسرشو گذاشته میشا

گفتم چرا میشا؟

گفت پس چی؟

.

.

.

گفتم چرا گوسفندا نه؟ چرا گاوا نه؟

یه ماهه جواب سلاممو نمیده بی ظرفیت

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های جدید

 

عشــــــق چیست؟ 

.

.

سواله خوبیست

الان براتون میگم

.

.

عشـــــق منـــــــم 

جیگر منم

نفس منم

زندگی منم

همچی منم…

.

بحثم نـــــــباشه اعصاب ندارم میزنم لهتون می‌کنم

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

مطالب خنده دار و خنده دار 

 

امروز میرم بازار موبایل آیفون 7 قرمزو ببینم اگه به دلم بشینه …

.

.

.

هفته ای دیگه باز میرم میبینمش 

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های جدید و خنده دار

 

صبح بهم التماس می‌کرد نرو منو تنها نزار!!

بهش گفتم عزیزم منم عاشقتم ولی باید برم سر کار سعی کن بفهمی!

مکالمه “من” و پتو امروز  صبح. یهویی

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

 جوک های جدید و خنده دار 

 

‏من باشم 

تو باشی

یک سقف باشد

فنجانی چای 

چند نخ سیگار 

یک پرس کوبیده با گوجه 

یک استخر کوچک با جکوزی 

و یک مزراتی 

دیگر تو هم نباشی مهم نیست…

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های جدید خفن

 

صبح خواستم مثل روشنفکرا تو بالکن قهوه بخوردم 

و روزنامه بخونم که همسایه بالایی روفرشی رو تکون داد

 رو سرم، شرایط منطقه روشنفکری رو بر نمیتابه 

 

بهترین جوک های خنده دار و طنز -سری جدید

جوک های جدید خیلی خنده دار

 

یارو ساعت 6 صبح جمعه زنگ خونمون زده. 

من : بله؟ 

یارو: این کیا اسپورتیج جلوی پارکینگ پارک کرده مال شماست؟

من: نه 

.

.

.

یارو: دلت بسوزه مال ماست 

بعضیا روانین بخدا