جوک خفن لاین و وایبر


پسره داشته داخل پاساژ گشت میزده

چشمش افتاد به دوتا دختر

سرشو انداخت پایین 








.چون 2 تا خوشگلتراز طبقه پایین داشتن رد میشدن

چیه فکر کردی ادم میشن؟؟؟

نه عمو اینا عمرا ادم بشن :|:))


جوک خفن لاین و وایبر


یه جوری میگن پول میخای چیکار ” تنت سلامت ”

انگار همه پولدارا قطع نخاع هستن !


جوک خفن لاین و وایبر


آرامش و راحتی امروزم

حاصل تنبلی و درس نخوندن دیروزمه !

اگه اون موقع خوب درس خونده بودم

الان دکتر شده بودم وقت نداشتم سرمو بخارونم!!!

والا!!!





لاته میره قهوه خونه میزنه رو میز میگه


اکبر بدخواهات چند نفرن؟


میگه ۷تا 


میگه مادرشون" گ ا ی ی د س"


لره جو میگیرتش پامیشه میگه 


اصغر بدخواهات چند نفرن؟


میگه ۱۷تا 


میگه اوه اوه مادرت "گ ا ی ی د س"

دی:!!



جوک خفن لاین و وایبر



ﺍﻻﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﻋﺮﺍﻕ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﻣﯽﺟﻨﮕﻨﺪ. ﺩﺭ ﯾﻤﻦ ﻋﻠﯿﻪ ﻫﻢ ﻣﯽﺟﻨﮕﻨﺪ . ﺩﺭ

ﭘﺎﻛﺴﺘﺎﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﺮﺩﻥ . ﺩﺭ ﺗﺮﻛﻴﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻣﻴﻜﻨﻦ .

ﻭ ﺩﺭ ﺳﻮﺋﯿﺲ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.  ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻣﺎ ﮐﻪ ﮔﯿﺞ ﺷﺪﯾﻢ

ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺷﻤﺎ ﺣﺠﺎﺑﺘﻮ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻦ ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ.!!!



جوک خفن لاین و وایبر



ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺴﯽ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯿﻪ ﺩﺭ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺵ

 ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ ﺧﻤﯿﺮﺩﻧﺪﻭﻥ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺑﺪﻡ ﺑﯿﺎﺩ، باید ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺎﺩ |:

. . ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺯﺍﻭﻳﻪ ﺑﻪ ﻗﻀﻴﻪ ﻧﻴﮕﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ !!!



جوک خفن لاین و وایبر


زنه به شوهرش گفت اقا میدونی برای روز مرد چی خریدم ؟

شوهرش گفت نه  .

زنه گفت صبر کن برم بپوشم ببین !!!


جوک خفن لاین و وایبر



 ﻛﻼﺱ ﺳﻮﻡ که ﺑﻮﺩﻡ ﯾﺎﺩﻣﻪ ﺯﻧﮓ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﻭﻣﺪ ﺳﺮ ﻛﻼﺱ

ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺖ: ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﮕﺸﺎﯾﯿﺪ ! . . . . . . . . .

ﻣﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻛﺘﺎﺑﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﯾﻜﺼﺪﺍ ﮔﻔﺘﯿﻢ : ﮔﺸﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩﯾﻢ !!

از اون موقع دیگه همینجوری موندیم!!!


جوک خفن لاین و وایبر


آیا میدانید مورچه ها چقدر میخوابن؟ 
.
.
.
.
.
.
منم نمیدونم :)))
.
.
تا یک نمیدانی دیگر بدروووود -____-!!!


جوک خفن لاین و وایبر


دوستی می گفت :

همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری!!!؟ ّ:- 

گفتم : مادرم^_^

گفت : بعد از اون چی؟ :-

گفتم : پدرم ^_^

گفت : بعد از پدرت؟:-

گفتم : برادر و خواهرم^_^

گفت : ینی منو دوست نداری ؟؟ ¬_¬ 

گفتم : تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم ، نگفتی عاشق کی هستی !!! B))

خوشحال شد و گفت : عاشق کی هستی ؟؟∩_∩

گفتم : رئال مادرید :)))))))

نمیدونم چرا رفتش....فک کنم بارسایی  بود بیشعوور...

اشتراک توی تیم مورد نظر از شرایط ازدواجه عایااااا...؟!؟ P-:



جوک خفن لاین و وایبر