تبدیل دسکتاپ ویندوز 10 به یک پوشه استاندارد


Windows 10 desktop become a standard folder


تبدیل دسکتاپ ویندوز 10 به یک پوشه



تبدیل دسکتاپ ویندوز 10 به یک پوشه استاندارد


Windows 10 desktop become a standard folder


دسکتاپ ویندوز در واقع چیزی جز یک پوشه‌ با قابلیت‌های خاص نیست. در ویندوز 10 می‌توانید با استفاده از دو کلید ترکیبی، حالت نمایش آیکن‌ها و شورتکات‌‌های صفحه‌ی دسکتاپ را طوری تغییر دهید که حالت نمایش آن مانند دیگر پوشه‌‌های ویندوز شود. چیزی که قطعاً تاکنون تجربه نکرده‌اید.

 

برای این کار ابتدا به صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز مراجعه کنید.

حالا کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+0+8 را فشار دهید. خواهید دید که حالت نمایش آیکن‌های صفحه به صورت لیست تغییر می‌کند. اکنون در صورتی که کلید Ctrl را بگیرید و غلطک ماوس را بچرخانید، می‌توانید اندازه‌ی این آیکن‌ها را هم بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر کنید.

 

اما (ترفندستان) اگر مایلید نمایش آیکن‌ها به صورت تک‌ستونه همراه با جزئیات شود نیز کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+6 را فشار دهید. این بار نیز نحوه‌ی نمایش آیکن‌ها به صورت یک لیست تک‌ستونه همراه با جزئیات تغییر می‌کند.


تبدیل دسکتاپ ویندوز 10 به یک پوشه


تبدیل دسکتاپ ویندوز 10 به یک پوشه استاندارد


Windows 10 desktop become a standard folder


برای بازگردانی ظاهر آیکن‌های صفحه‌ی دسکتاپ به حالت اولیه نیز کافی است روی فضای خالی از صفحه‌ی دسکتاپ راست‌کلیک کرده و از منوی View روی یکی از اندازه‌های آیکن (مثلاً Medium Icons) کلیک کنید.

 

منبع : ترفندستان







دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش - باشگاه ...

www.yjc.ir/.../دسکتاپ-خود-را-به-یک-پوشه-تبدیل-ک...
Translate this page
7 hours ago - می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یک پوشه‌ی استاندارد تبدیل کنید.

آی تی آموزی/ دسکتاپ ویندوز 10 خود را به یک پوشه تبدیل کنید

khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2001648
Translate this page
1 hour ago - می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یک پوشه‌ی استاندارد تبدیل کنید.

دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش - تی نیوز

tnews.ir/news/2DE647272369.html
Translate this page
7 hours ago - می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یک پوشه ی استاندارد تبدیل کنید.

دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش / باشگاه ...

khabarfarsi.com/ext/14002318
Translate this page
5 hours ago - می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یک پوشه‌ی استاندارد تبدیل کنید. به گزارش ...

دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش | سنینم

saninam.ir/.../دسکتاپ-خود-را-به-یک-پوشه-تبدیل-ک...
Translate this page
6 hours ago - می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یک پوشه‌ی استاندارد تبدیل کنید.

دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش - نیوهاب ...

fa.newhub.shafaqna.com/.../1556118-دسکتاپ-خود-را-...
Translate this page
می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یکپوشه‌ی استاندارد تبدیل کنید. مطلب در سایت اصلی ...

آموزش ساخت یک DVD Video استاندارد - سرزمین دانلود

www.sarzamindownload.com/contents/1956/
Translate this page
ویندوز سیستم عامل ویندوز · سرگرمی های دسکتاپ · بهینه سازی ویندوز .... نسخه نهایی ویندوز 10 اینترپرایز -Windows 10 Enterprise .... با استفاده از این دکمه میتوانید فایل های تصویری تبدیل شده خود را به صورت DVD بر روی دیسک رایت کنید و در ...

دانلود PdfFactory Pro v5.31 Workstation + Server Edition - نرم ...

p30download.com › نرم افزار › اداری › پی دی اف
Translate this page
 Rating: 3 - ‎209,827 votes
ترکیب چند فایل و تبدیل آن به یک فایل PDF، ایجاد فونت مورد نظر در فایل و ... pdfFactory is our standardtool for creating PDF files. .... تغییرات گسترده و بسیاری در Windows 10 انجام شده به طوری که این نسخه از ویندوز را تبدیل به یک عضو جدید ... به طوری که یک سیستم عامل واحد برای تمامی دستگاه‌ها نظیردسکتاپ‌ها، لپ تاپ‌ها، ...

ویندوز8 تایپ صحیح فارسی در ویندوز با استانداردهای ایران

chess0831.ir/.../ویندوز8%20(تایپ%20صحیح%20فار...
Translate this page
Aug 4, 2015 - و مواردی از این قبیل صفحه کلید را بطور مرتب به انگلیسی تبدیل کرده و از علائم ... viber یکبرنامه حرفه ای با محیط کاربری ساده ومتنوع که به شما این امکان رو .... اگر از نسخه ۸ یا ۷ ویندوز بهره می برید، می توانید به ویندوز 10 مهاجرت نمایید. .... آن‌ها را به صورت کوچک و در عین حال کاربردی بر روی صفحهدسکتاپ هستند.

۱۹ نکته که هر کاربر ویندوز 7 باید بداند - گردو

gerdoo.net/article/159
Translate this page
Feb 3, 2015 - به طور خودکار یک پنجره جدید ویندوز اکسپلورر باز می‌کند. ... این میانبر همه‌ی پنجره‌های فعال را شفاف می‌کند (حاشیه نازکی را نگه می‌دارد) به این ترتیب می‌توانید دسکتاپ را ببینید. ... می‌توانید یکی از حالت‌هایStandard (استاندارد)، Scientific (مهندسی)، ... پس از پایان عملیات تبدیل، هر دو فایل .wtv و .dvr-ms را در اختیار ...

اعمال تغییرات بر نوار وظیفه - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=275173
Translate this page
Mar 18, 2014 - در ویندوز 8 شما می توانید با نصب برنامه جانبی به منوی استارت ... در نتیجه اگر بخواهید از یکاستارت منوی دسکتاپ سنتی استفاده کنید می ... Quick launch که به صورت استاندارد از آن استفاده می کنیم دارای متن نیست. ... 1393/10/10 - 11:05 ... روش‌های باز کردن قفل فایل PDF · پیشرفته‌ترین ربات‌های نظامی دنیا ...

87/01/01 - 87/01/31 - ترفندهای کامپیوتری

icdl1.blogfa.com/8701.aspx
Translate this page
دلیل این موضوع آن است که شما متن تایپ شده را با یک سری از فونت‌ها تنظیم می‌کنید ... را همراه فایل خود ببرید و آنها را نصب کنید یا اگر فایلی را ایمیل می‌کنید 10 فونت ... ولی در این صورت هر کی می تونه با رفتن به آدرس زیرفایل ها و پوشه های غیب شده ی ...... تبدیل با hibemate می شود و با کلیک روی آن ویندوز به حالت hibermate می رود.

پاسخ به سوالات و مشکلات کامپیوتری شما بصورت دقیق و علمی

www.mehrdad32.ir/help/
Mar 18, 2013 - ... نکند با عرض شرمندگی جوابی داده نمی شود تا وقت برای مشکلات استاندارد باشد. .... منویندوز 10 نصب کردم الان میخوام دو تا بازی رو نصب کنم هر دو شون ارور crc میدن! ... با استفاده از نرم افزار winrar به یک فایل 11 مگابایتی تبدیل شد. ... نیومد گزینه مالتی پراسس رو از راست کلیک روی دسکتاپ جویای مشکل باشید.

در مک حرفه ای شوید ،سوالها و پاسخ های استاندارد و مرجع - انجمن ...

forum.i-os.ir/thread16578.html
Translate this page
24-07-2012 10:55 PM #1 ... بهترین و استانداردترین پاسخها به متداولترین سوالها چه ساده و چه تخصصی برای شما عزیزان آماده شده اند تا بهوانید و به یک حرفه ای تبدیل شوید ..... دسکتاپهای بالا هم ظاهر نمیشه که امکان اضافه کردن چند دسکتاپ با زدن دکمه + هستش ! ... یک سوال دیگه دارم الان از توی مک نمیتونم به فایل های ویندوزدسترسی ...

آموزش مقدماتی کامپیوتر جلسه هشتم - پویا پردازان نوین

guast.persianblog.ir/post/10/
Translate this page
Jun 6, 2011 - یعنی صفحه اصلی ویندوز هنگام کار با سیستم عامل ویندوز. ... 1 آیکون‌های ( icon ) موجود روی صفحه desktop ، که شامل سه icon اصلی و shortcutهایی ... Drag and drop : روی یک آیکون (فایل یاپوشه) دکمه سمت چپ ماوس را فشار داده و در ... که مورد اخیر سبب بازگشتن آیکون‌ها به حالت اولیه (پیش گزیده یااستاندارد) می‌شود.

پاسخ به 16 سوال کامپیوتری تصویر

www.pcworldiran.com/articles/ar-913991.html
Translate this page
بسیار مایوس‌کننده است که یک کابل از تلویزیون HDTV به کارت گرافیک ... دوم اینکه ممکن است دقت تصویر HDTV با دقت تصویر دسک‌تاپ ویندوز مطابقت نداشته باشد. .... در حال حاضر برای استانداردهای رایج Mac مانند Firewire، تبدیل Thunderbolt وجود دارد ... هستند و می‌توانند داده‌ها را با سرعت تئوری حداکثر 10 گیگابایت بر ثانیه منتقل ...

حل مشکل باز شدن تمام آیکن ها با یک برنامه - مقالات آموزشی شوو

www.shoo.ir/article/1026
Translate this page
Dec 29, 2013 - راه حل حل شدن این مشکل ساختن یک اکانت جدید در ویندوز از گروه ادمین هستش ... استارت گزینه all Program برنامه های را که میخواهید به دسکتاپ منتقل کنید . ... 6- تمام کلید های داخل فایل LNK را پاک کرده ... دانلود برنامه اصلی و استاندارد برای باز کردن فایلهای PDF --Adobe Reader ... دانلود نسخه کامل و نهایی ویندوز 10.

دانلود TeamViewer نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور ...

www.p30world.com › نرم افزار › اینترنت › شبکه
Translate this page
Feb 2, 2015 - نرم افزار ریموت دسکتاپ تیم ویور TeamViewer جهت دسترسی به ... فایل ها و پوشه ها از یککامپیوتر به کامپیوتر دیگر را برای شما فراهم می کند. – استاندارد امنیتی بسیار بالا : تمامی نسخه های TeamViewer از کانال های ... سازگاری با سیستم عامل های Windows 2000/XP/Vista/7/8, Windows ... 1 مرداد 1393 at 10:40 ق.ظ.

آموزش ترفندها ی ویندوز و ریجستری - ترفند ویندوز و ریجستری

www.amuzashi.blogfa.com/cat-11.aspx
Translate this page
بااین ترفند میتوانید فلش را از روی آیکون های دسکتاپ خود بردارید. برای انجام این کار: ... برای تغییر این مقدار ، دو بار روی آن کلیک کنید و مقدار آن را به یک تغییر دهید . Ok کرده و ... |+| نوشته شده در سه شنبه هفدهم اردیبهشت 1387ساعت 14:10 توسط کوروش | نظر بدهید .... باید وارد Folder Option ویندوز خود شوید و مراحل زیر را انجام دهید.

آموزش - هر آنچه بخواهید

win9.persianblog.ir/tag/آموزش
Translate this page
اما اگر بنا به هر دلیلی میخواید مرورگر پیش فرض ویندوز 10 رو از اج به گوگل .... بعد و حتی در حین دانلود یک فایلاز تورنت، خود شما نیز به بخشی از این شبکه در .... های فشرده تبدیل می کنند تا در هنگام دانلود، آسیبی به فایل نرسد و هم بتوانند فایل را ..... اساس کار این آموزش ؛ ایجاد میانبر ( شورت کات ) بر روی دسکتاپ ویندوز شماست.

Search Results

    گروه دانش زرافه :: چه اتفاقاتی در ویندوز 10 افتاده !!

    zarrafeh.net/knowledge/articles_view.php?article_id...
    Translate this page
    Aug 21, 2015 - احتمالا پرش از ویندوز 8 به ویندوز 10به دلیل نشان دادن تغییرات وسیع و ... پیدا کردن نرم افزارها و فایل ها صورت میگیرد ولی معنای جستجو در ویندوز ۱۰ بسیار فراگیرتر و کامل تر از این است. البته این موتور جستجو به دو قسمت تبدیل شده است. ... هنگامی که از کیبورد استفاده می کنید یک دسکتاپ استاندارد با منوی ...

    نحوه اضافه کردن فایل، برنامه و پوشه ها به Startup ویندوز ۸٫۱ - آکا

    www.akairan.com/tecnoloji/win7.../201521324721.ht...
    Translate this page
    Aug 6, 2015 - ویندوز اضافه کردن برنامه به Startup ویندوز Startup ویندوز , بوت کامپیوتر , ترفندهای ... برای اضافه کردن یک برنامه به پوشه Startup ما از میانبر دسکتاپ استفاده می کنیم. ... 10 نوع برنامه‌ای که درویندوز به آن‌ها نیاز ندارید .... باتری دستگاه و نیاز به شارژ مجدد آن در سریع ترین زمان ممکن به یک معضل تبدیلشده است.

    راهنمای کامل بازگرداندن ویندوز ۷ به تنظیمات روز اول بدون ...

    www.zoomit.ir/howto/.../2689-تنظیمات-اول-ویندوز-
    Translate this page
    Aug 3, 2012 - بدترین مشکلات ویندوز 10 و راه حل رفع آنها .... برای از بین بردن پوشه‌های خالی و log files ها و ملحقات آن‌ها به یک برنامه اختصاصی مثل RED نیاز است ...

    راه هایی برای پیکربندی و سفارشی نوار وظیفه در ویندوز 10 ...

    www.yac.mx/.../windows/Ways_To_Configure_and_...
    Translate this page
    اگر شما در حال حاضر نیز هست در راه خود را به تبدیل شدن به یک ویندوز 10 تبدیل، ... باز کردن برنامه یا از میانبر بر روی دسکتاپ خود و یا از طریق فایل اکسپلورر، و پس از .... آن را در اینجا شما در ضامن به جای خط فرماناستاندارد با یک پنجره از Windows ...

    مطالب برای ماه 10 سال 1392 | صفحه 12 - دانلود رایگان نرم افزار

    soft98.ir › نرم افزار › ابزار دسکتاپ
    Translate this page
    نحوه قرار دادن برنامه در فایروال ویندوز و آنتی ویروس برای جلوگیری از باطل شدن سریال. folder علمی و آموزشی | avtor نویسنده : harc987 | date تاریخ ارسال :2-10-1392, 15:03 ... تبدیل فیلم به صدا ، چسباندن ویدئو کلیپ های کوچک به یکدیگر و ساخت یک ... با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل و پشتیبانی از استانداردهایاستفاده ...

    [PDF]یک مرجع راهنمایی کامل برای ویندوز 7

    8pic.ir/images/ntk3v11sux17zdequ0g.pdf
    Translate this page
    فایل های تبدیل شده را به صورت ذاتی بدون نیاز به اینترنت برای کاربران. فراهم ساخته است. به طور مشابه استاندارددر حال حاضر رمزگشا/ کدکننده. مورد استفاده AACو همچنین ... در دسکتاپ مدیاسنتر یک ابزارچه جدید اما Gadegatesپخش نمایید. منوی ...... را دارا بوده DirectX 10 تنها قابلیت پشتیبانی از NVIDIA و ATI فعلی. در حال تولید و ...

    آموزش آموزش ویندوز 7 - سایت علمی دانشجویان ایران

    www.daneshju.ir/forum/f539/t125673.html
    Translate this page
    May 29, 2011 - بدون شک، نوار ابزار جدید ویندوز 7 در نگاه اول، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. ... برای هر یک از آیکون‌ها، 3 وضعیت مختلف را می‌توانید انتخاب کنید ؛ اگر Show icon ..... جنبه‌های بصری محیط دسکتاپ ویندوز 7 بسیار پیشرفته‌تر شده در حالی که ... باز هم منوی استارت مخصوص ویندوز 7 را خواهید داشت که تبدیل آن بهمدل‌های قبل ...

    بررسی کامل تمام قابلیت‌های جدید ویندوز 10 موبایل در فارنت ...

    farnet.ir/.../whats-new-in-windows-10-technical-previe...
    Translate this page
    در ویندوز 10 موبایل، کاشی‌های زنده رنگ شفاف به خود گرفته‌اند که به شما قدرت انجام ... در این بخش می‌توان بهامکان ادغام سازی برنامه‌ها در یک پوشه و انتخاب نام برای آن یاد کرد. ... Outlook برای ویندوز 10 موبایل همچون نسخه دسکتاپ دارای دسترسی‌های سریع به ... امکان تبدیل واحد‌ها نیز یکی از مواردی است که در نسخه جدید ماشین‌حساب ویندوز ۱۰ ...

    آموزش گرفتن نسخه پشتیبان در ویندوز 8.1 | مهندس آی تی

    mohandeseit.ir › آموزش › آموزش کامپیوتر
    Translate this page
    Jun 24, 2015 - قبل از شروع، مطمئن باشید که یک درایو خارجی مانند یک پوشه بر روی شبکه و یا یک دی‌وی‌دی را در اختیار دارید. ... بنابراین به کنترل پنل رفته (از روی دسکتاپ و نه از منوی مترو) و روی File History کلیک کنید. ... لاک اسکرین ویندوز 10 .... ۳ نرم افزار برای تبدیل ویدئو به ویدئوی استاندارد اندروید۱۳۹۴-۰۴-۱۳ - ۸:۰۲ ب.

    ترفندها و ویژگی های پنهان ویندوز 10 | مهندس آی تی

    mohandeseit.ir › آموزش › آموزش کامپیوتر
    Translate this page
    Aug 13, 2015 - ترفند ویندوز 10 به طور اختصاصی و آشنایی با رازهای پنهان در ویندوز 10. ... اما برای انتقالیک برنامه باز از یک دسکتاپ به دسکتاپ دیگر باید به سراغ ... اگر مطمئنید که دیگر به آنها نیازی نخواهید داشت، می‌توانید این پوشه را پاک کنید. ..... ۳ نرم افزار برای تبدیل ویدئو به ویدئوی استاندارد اندروید۱۳۹۴-۰۴-۱۳ - ۸:۰۲ ب.