اس ام اس های طنز و خنده دار

.

خیلی دوست دارم چیست؟؟؟

.

.

.

.

.

چیزی نیس

میخواد خرت کنه ته دیگ ماکارونیتو بخوره

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

20 جلسه رفتم کلاس زبان فرانسه فقط یه چیز یاد گرفتم

اونم اینکه هیچی زبون مادری نمیشه

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

خارجی: شما چطور اختلاس میکنید

ایرانی: اون پروژرو میبینی

خارجی: من که چیزی نمیبینم

ایرانی: قربون دهنت همین چهل میلیارد خرجش شده

.

اس ام اس های طنز و خنده دار 

.

تا حالا میدونستین بلبل انگلیسی صحبت میکنه؟؟؟؟؟

منم نمیدونستم امروز همراه اول پیام داده که

اگه میخواین مثل بلبل انگلیسی صحبت کنید عدد 1 را 2071 ارسال کنید!!!

منم از اینجا متوجه شدم !!

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

سکوت بلندترین گریه یه دختره

وقتی بهت بی محلی میکنه میفهمی که واقعا شکسته

.

.

.

.

.

.

.

اون وقته که تو هم باس بری دست و پاشو بشکنی که دیگه ازین لوس بازیا درنیاره

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

تنها چیزی که یه ایرانی هیچوقت ازش نا امید نمیشه

ژیلت یک بار مصرفه!!!!

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

تو کوچه یه دختره داشت بهم فرمون میداد

میگه دنده عقب بیا جلو !!!!

هر چی زور زدم نفهمیدم باید چکار کنم . . .

.

.

.

.

.

.

پیاده شدم فرار کردم . . .

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

اینقدر گوشی دستمه که میذارمش زمین گریه میکنه

بی تربیت بغلی شده . . .

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

دختره بهم پیام داده:

تو راه که میای یه کیلو گوشت و دو کیلو سیب زمینی بگیر

پیام دادم شما؟

پیام داده الکی مثلا من زنتم

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

دیشب ضربه ی روحی عجیبی خوردم

وسط خواب بالِشتمو اونوری کردم دیدم اونورشم گرمه !

خدا قسمت نکنه

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺑﺎ پسرای گروه ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺬﺍﺭﯾﻦ …

ﺑﺬﺍﺭﯾﻦ ﺍﻭﻥ ﺗﺼﻮﯾﺮﻩ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﮐﻪ از عکس پروفایلشون ﺗﻮ ﺫﻫﻨﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﺑﻤﻮﻧﻪ

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

چند روز دیگه یارانه رومیدن به امید خدا

اولین کاری که میکنم پرسپولیس رو می خرم

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

از بابام میپرسم : ما چند خط زیر خط فقریم ؟

میگه : اگه یارانه مونم قطع کنن میریم صفحه بعد

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺩﺍﺭﯼ؟

ﺑﻠﻪ

وبلاگ داری؟

آره

ﯾﺎﻫﻮ ﭼﯽ؟

ﺁﺭﻩ

ﻧﯿﻢ ﺑﺎﺯ؟

ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ

ﺗﻮﻭﯾﺘﺮ؟

ﺑﻠﻪ

ﺍﺳﮑﺎﯾﭗ ﭼﻄﻮﺭ؟

ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭﺍﯾﺒﺮ؟

ﺍﻭﻫﻮﻡ

ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﮔﺮﺍﻡ؟

ﺑﻌﻠﻪ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﯽ؟

ﻧﻪ ﻭﺍﻻ. ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ ﻟﯿﻨﮑﺸﻮ ﻭﺍﺳﻢ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﯽ؟

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

امروز صبح قناریم برام یه دهن سنتی اومد بیدارمون کرد

بعدش کلاغ واسم هِوی متال اومد خوابم پرید

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

وقتی میبینی ماشین های اروپایی و آمریکایی سقف ندارن

یعنی:

کفترای اونا شعور دارن

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

داداشم امتحان داشت……درس نمیخوند

با عصبانیت بهش گفتم کتابا دارن صدات میزنن

داداشم: ولشون کن ، جوابه ابلهان خاموشیست!

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

ﻣﻬﺮﻳﻪ ﺟﺪﻳﺪ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ

1394 ﻟﻴﺘﺮﺑﻨﺰﻳﻦ ! ﺁﻳﺎ ﻭﻛﻠﻴﻠﻢ ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺸﻜﻪ ﺑﻴﺎﺭﻩ !!!

.

اس ام اس های طنز و خنده دار 

.

من مطمئنم اگه ربنا رو داریوش می خوند,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مردم با سیگار افطار می کردن!

.

اس ام اس های طنز و خنده دار 


انقد ریشای ابوبکر بغدادی قسم خوردین که فلج شد

.

اس ام اس های طنز و خنده دار

.

این روزها شیشه شده ام

زود میشکنم اما بدجور میبرم