همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری!!!؟

گفتم : مادرم

گفت : بعد از اون چی؟

گفتم : پدرم

گفت : بعد از پدرت؟

گفتم : برادر و خواهرم

 
گفت : ینی منو دوست نداری ؟؟ 

گفتم : تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم ، نگفتی عاشق کی هستی !!!

خوشحال شد و گفت عاشق کی هستی ؟؟

گفتم :  بایرن مونیخ!!!

نمیدونم چرا قهر کرد و رفت ؟!....

فکر کنم طرفدار رئال مادرید بود ...!





آهای شمایی که کلش بازی میکنید

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بیاین با کَلَش بازی کنین
                         ¯\_(ツ)_/¯
                             /     /
                          /  •   /
          ŒΞΞΞΞΞΞ    /
                     / Ѡ \ \
                   / /      \ \




من فهمیدم چرا کسی تاحالا با من دوس نشده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون هرکی منو میبینه میگه عمرن این خوشگله با من دوس بشه:|

اسیر شدیم به خدا!!!!








ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺮﺳﺖ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﺳﻔﯿﺪﯼ ﻭ
ﻧﺮﻣﯿﺶ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩﯾﺪ، ﺑﻤﺎﻟﯿﺪ ﻭ ﺑﮑﻨﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺘﻮﻥ ﻭ ﺍﺯ ﻃﻌﻢ
ﺧﻮﺏ ﻭ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﺷﺶ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﺪ :))))))
.
.
.
.
ﻃﺮﯾﻘﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﮐﺮﺳﺖ " Crest "
ﭘﺎﺷﻮ ﮔﻤﺸﻮ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺑﯿﻞ ﻧﺰﺩﻡ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ ..




دختره ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺭﺗﺒﻪ 1 ﺷﺪه٬ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺳﻨﺠﺶ ﺯﻧﮓ
ﺯﺩﻥ ﮔﻔﺘﻦ : ﭼﻪ ﺣﺴﻰ ﺩﺍﺭﻯ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺘه : ﻻﻣﺴﻪ ، ﺑﻮﯾﺎﯾﻰ، چشایی، شنوایی و بینایی

ﮔﻔﺘﻦ : ﺷﻤﺎ ﻣﺠﺪﺩا بیا  ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺑﺪﻩ!!!!




ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ :

ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ …

ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ : پدﺳﮓ داد نزن دارم میشمرم :) !!!








شما یادتون نمیاد

یه زمانی میرفتی مهمونی

برا اینکه نشون بدی با شخصیتی
،
.
.
نباید موز برمیداشتی!!!!






بــــدبختی یعنی تا مـــیای عاشق ی دختره بشی 
سریع عکس یــــهوییشو میذاره :!!!!