تیکه کلام سنگین


..هر کســـــ..

|×|..درست بــ اندازه ادعاش..|×|

!!!..بـــ خاصیتــ..!!!

"ثابت شده"

 

 

تیکه کلام سنگین



اعصاب مــــــن لغزنده است...

ازاخلاق گند خود بکاهــــــــــــــید :| !!!

 

 


تیکه کلام سنگین



 

اونکهـ شما بِش میگیـــ عشــقمــ

ما بهشـ چیزیــ نمیــگیـــم..سوتـــ میزنیـــمـ خودشــ میــــاد

آرهــ عزیـــزمــ

 


تیکه کلام سنگین


 

یه ضرب المثل قدیمــی هــم میگه ٪

دو بـار بـگـی چـَـــشم ، دفعـه ســـوم میشــــی پــــَـ ش م

 

 

 

تیکه کلام سنگین



شـבیــم مــِـث ـالـڪٌـل 今日の新着です!(b^ー°)11月29 のデコメ絵文字

هـَــر ڪـیو تــَـפـویـــل میـگـیـریــمــ 

سرش گیجــ میـــرـــهــ

 

 

تیکه کلام سنگین



 .. بعضیـــا همـ حکــمـ علـفـُ בارَטּ .. 

 .. بـﮧ نظـر بهتـــ حـال میــבטּ .. 

، .. امــّـــا .. ،
かわいい のデコメ絵文字 ..
בر حقیقتــــ فقـط هــرز بـــوבטּ ..

 

تیکه کلام سنگین

 



مواظب چشیدن عشق ها باش

بعضی ها طعم کشک میده !

 

 

تیکه کلام سنگین


 

خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی

اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره

بش تکیه نکنی !

 

 

تیکه کلام سنگین

 


امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …

 



تیکه کلام سنگین


 

ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟

ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ

ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !

 

 

 

تیکه کلام سنگین


 

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن

آدم بشو هم نیستن !

 

 


تیکه کلام سنگین


 

دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش

این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !

 

تیکه کلام سنگین

 

 

 

بی معرفت نیستم

ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم

حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !

 

 

تیکه کلام سنگین

 


من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود

برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !

 

تیکه کلام سنگین

 

 

اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه

منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !

 

 

تیکه کلام سنگین

 


یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حق مسلم !

بیش از حد لطف نکن

 


تیکه کلام سنگین



 

انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه

کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !

 

 

 

تیکه کلام سنگین



 

همیشه با من یکرنگ بودی

سیاهم می کردی !

 


تیکه کلام سنگین

 



از من خواست حلالش کنم

همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !

 


تیکه کلام سنگین

 

 

من مدت هاست از صداقت خبری ندارم

هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !

 

 

 

تیکه کلام سنگین