هنگامــی که درگیـــر یک رسوایــــی هستیـــد

در مـــی یابید که

دوســـتان واقعـــی شمـــا چه کسانـــی هستنـــد…

اس ام اس جدید
sms jadid

معنای خوشبختی این است

که در دنیا یکی هست

که بی اعتنا به نتیجه

دوستت دارد


اس ام اس جدید
sms jadid

بهتر است که از تو متنفر شوند

بخاطر آن چه که هستی

تا آن که دوستت داشته باشند

بخاطر آن چه که نیستی …



اس ام اس جدید
sms jadid


یوسف می دانست تمام درها بسته است

اما چون خدا را باور داشت حتی به سوی درهای بسته دوید

و تمام درهای بسته به رویش باز شدُ

خدای من ِتو و یوسف یکی است

پس به سمت تمام درها برویم

حتی اگر بسته اند…

اس ام اس جدید
sms jadid

یادم میاد بچه که بودم:

بعضی وقت ها یواشکی بابامو نگاه می کردم

که ساعت ها، با دست مشغول جمع کردن آشغال های ریزی بود

که روی فرش ریخته بود

من حسابی به این کارش می خندیدم

چون می گفتم ما هم جاو برقی داریم و هم جارو دستی.

چند روز پیش که حسابی داشتم

با خودم فکر می کردم

که چه شکلی مشکلاتم رو حل کنم

یهو به خودم اومدم دیدم که

یه عالمه آشغال از روی فرش جلوی خودم جمع کردم…

اس ام اس جدید
sms jadid

ﺍﻭﺝ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺳﺖ،

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ

ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ!

اس ام اس جدید
sms jadid


حالا میفهمم

چرا جغد شبا بیدارن

روزا میخوابن

بیچاره هر روز روزه می‏گیره!!!

اس ام اس جدید
sms jadid

به سلامتی ایرانسل که به آدم میفهمونه که :

قبول کردن بعضی پیشنهادها

فقط از اعتبار آدم کم میکنه!

اس ام اس جدید
sms jadid

اینایی که تو عصبانیت هر چی دوست داری بهشون میگی

آخرش بغلت میکنن میگن باشه فقط تو آروم باش

فتوشاپن!!! 😀

اس ام اس جدید
sms jadid


اس ام اس جدید
sms jadid

چه آزمون دشواریست…

قلبت را سمت چپت بگذارند

و بگویند به راه راست برو

اس ام اس جدید
sms jadid

نگذارید گوشهایتان گواه چیزی باشد، که چشمهایتان ندیده

نگذارید زبانتان چیزی را بگوید

که قلبتان باور نکرده

صادقانه زندگی کنید

اس ام اس جدید
sms jadid

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻠﺶ ﺑﺎ

ﺑﺎﺑﺎﺕ یا ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺳﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﺒﺎﺳﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﮐﻤﻪ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ !

ﭖ .ﻥ : ﺷﺪﺕ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﺪﺕ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽ

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید
sms jadid

من تمام نشانه های حیات را دارم
اما قلبم…
مثل حوض کوچکی که ماهی اش را
گربه برده است…
ایستاده…

اس ام اس جدید
sms jadid

صفحه ی آخرشناسنامه مهم نیست

گاهی

باید در آیینه نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای…

اس ام اس جدید
sms jadid

با تمام وجود گناه کردیم

اما نه نعمت هایش را از ما گرفت نه گناها نمان را فاش کرد

پس بیندیش اگر اطاعتش کنیم

چه میکند

اس ام اس جدید
sms jadid


اس ام اس جدید
sms jadid

مادرا مثل مدادن…

آب شدن و از بین رفتنشونو و هی کوچیک ترشدنشونو

تو زندگی میبینییم…

ولی پدرا مثل خودکارن…..

یهویی نمینویسن و تموم میشن…

حواستون باشه

اس ام اس جدید
sms jadid

زندگی با صدا شروع میشه

بیصدا تموم میشه…

عشق با ترس شروع میشه

با اشک تموم میشه…

دوستیه خوب، هر جایی میتونه شروع بشه

اما هیچ جا تموم نمیشه!!!

اس ام اس جدید
sms jadid

ما هیچ‌وقت به‌هم نمی‌رسیم

همیشه سوزنبانی هست

که به‌وقتِ رسیدن‌مان

خط‌ها را عوض کند!

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید
sms jadid

مترسک را دار زدند به جرم دوستی با پرنده…!!!

که مبادا تاراج مزرعه را به بوسه ای فروخته باشد…

راست میگفت سهراب :

«اینجا قحطی عاطفه است »

اس ام اس جدید
sms jadid

اگه مردا قدِ یه استامینوفن کدئین درک داشتن

زندگی گلستون میشد

یه قرص به این کوچیکی بدون هیچ توضیح وفک زدنی میفهمه دردت کجاست

صاف میره سراصل مطلب…

حالا واسه یه مردِ نود کیلویی دوساعت ازدردات میگی

میگه شام چی داریم 😐

اس ام اس جدید
sms jadid

هر بامداد آهویی از خواب بر می خیزد و میداند

که از تندترین شیر باید تندتر بدود وگرنه کشته خواهد شد

هر بامداد شیری از خواب بر می خیزد و میداند

که باید از تندترین آهو تندتر بدود وگرنه از گرسنگی خواهد مرد

فرقی ندارد آهو باشی یا شیر

آفتاب که برمی آید آماده دویدن باش …

اس ام اس جدید
sms jadid