پست جدید 94



گاهــــــی مجبـــور ی برای راحــــت کــــردن خیــــال دیگـــــران,


خـــود را خوشحـــــــال نشان بــــدی...


ولـــــی چه حیــــف که درونـــــت غوغـــــــاست...




رفتی تا خوشبخت شوی


حالا من


حال کودکی را دارم که


نخ بادبادکش پاره شده


مانده برای اوج گرفتنش ذوق کند


یا برای از دست دادنش 


گریه...




وقتی مال یکی دیگه میشی

تازه همه یادشون میفته

تو هم وجود داشتی.....!



پست جدید 94



پـسـر عـمـوم پـسـت گـذاشـتـه :

غـمـگـیـنـم ... مـانـنـد مـردی کـه آرزو هـایـش پـر پـر شـده انـد و

مـوجـود مـتـحـرکـی کـه روح نـاتوانش را بـا خـود مـیـکـشـد ......

 
.

.

.

.

 

 

داداشـش کـامـنـت گـذاشـتـه الـکـی مـیـگـه ،

مـامـانـم مـوچـیـنـشو بـرداشـتـه بـش نـمـیـده O_o 

:|




پست جدید 94




برنامه های بازار رو داشته باش:

افتابه

سیفون

شلنگ بزودی در کافه بازار  :|



پست جدید 94




یادمان باشد..

برای پناهندگی به درگاه خدا؛

نیاز به هیچگونه ویزایی نیست!....





ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺧﻮﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺜﻞ ﻣﺮﺩ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ

 

.

.

.

.

.

.

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺧﻮﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺜﻞ

ﺧﺮ ﮐﺎﺭ

ﻣﯽﮐﻨﻪ :|

آخه ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ؟!!




پست جدید 94





ه بعضیام باس گفت :

منن ﻣﺜــِ ﺗــﺂﺭِ ﻣﻮﻫـــﺂﻡ

بعضیـــﺂﺭﻭ ﻣﯿﻨـــﺪﺁﺯﻡ ﭘﺸﺖِ ﮔﻮﺷـــﺂﻡ....





هیچ وقت امید تون رو از دست ندید!!!!!

 

.

.

.

 

یه بار یکی از دستش داد الان بی شوهر مونده!


روزی صد بارم خودشو نفرین میکنه میگه


 کاشکی با همون امید ازدواج کرده بودم....




پست جدید 94




ما یه خانوادۀ مدرنیم، اگه رفتیم دم خونه فامیل درو باز نکردن


وایبر اعضارو چک میکنیم؛


اگه آنلاین باشن با نارنجکای ٤شنبه سوری میریم تو !!!  :)




پست جدید 94



رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟

میگه کیلویی؟

گفتم پ… یهو داد زد خفه شو، چیه شما جوونا یادگرفتین میگین پ ن پ!

گفتم پنیرم میخواستم!

بدبخت کلی عذر خواهی کرد گفت :پنیر کیلویی بدم؟

گفتم پ ن پ متری بده!!!

بعد در رفتم… خخخخخ(laugh)



پست جدید 94