وب‌سایت‌های بر پایه وردپرس به دلیل رایگان بودن و استفاده آسان، بسیار زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرند. ازاین‌رو در این مقاله به چند پرسش متداول درزمینه سئوی این نوع وب‌سایت‌ها می‌پردازیم.

اموزش سئو و بهینه سازی سایت وبلاگ

۱- آیا وب‌سایت وردپرس بهینه‌سازی شده‌اند؟

خیر. هیچ‌کدام از سیستم‌های مدیریت محتوا به‌صورت پیش‌فرض بهینه‌سازی نشده‌اند. هرچند وردپرس با فاکتورهای بهینه‌سازی سازگار می‌باشد، اما شما باید جهت داشتن جایگاه مناسب‌تر نتایج موتورهای جستجو، موارد مرتبط با سئو را کاملاً رعایت کنید.


۲- جهت بهبود سئو، فقط نصب افزونه کافی است؟

خیر. هیچ افزونه‌ای بعد از نصب تمام موارد مربوط به سئو را حل نمی‌کند. انجام تنظیمات مناسب بر روی افزونه نصب‌شده، اولین قدم جهت بهینه‌سازی وب‌سایت شما است.


۳- بهترین افزونه سئو کدام است؟

افزونه‌های زیادی جهت نصب وجود دارند اما دو افزونه All in One SEO Pack و SEO by Yaosat بهترین‌ها درزمینه سئو هستند. البته در نظر داشته باشید که در برخی موارد نیاز هست که از افزونه‌های دیگری در کنار این افزونه‌ها استفاده کنید. مثلاً جهت آنالیز تعداد بازدید کاربران و رفتار آنها در وب‌سایت باید از افزونه دیگری استفاده کنید.


۴- کدام سرویس میزبانی برای وب‌سایت بر پایه وردپرس مناسب‌تر است؟

فاکتورهای زیادی جهت انتخاب یک سرویس میزبانی وجود دارد. مثلاً قیمت، نصب و راه‌اندازی آسان، مدیریت سرویس و سایر موارد.

اگر شما به تمام اطلاعات وب‌سایت دسترسی دارید و زمان و بودجه مناسبی در اختیاردارید، پیشنهاد می‌شود از سرور مجازی (VPS) استفاده کنید تا بتوانید به‌صورت کامل وب‌سایت خود را مدیریت نمایید. در غیر این صورت جهت استفاده از سرویس‌های میزبانی بهتر است به مواردی همچون قابلیت نصب افزونه، قابلیت پشتیبان گیری و سایر موارد مربوط به پشتیبانی سرویس را در نظر بگیرید.


۵- آیا پوسته‌های رایگان به سئوی سایت آسیب می‌رسانند؟

جواب این سؤال هم بله است و هم خیر. مزیت وردپرس وجود تعداد بسیار زیادی پوسته رایگان است که برخی از آن‌ها بسیار خوب و مفید هستند اما برخی دیگر می‌توانند به سئوی سایت شما آسیب برسانند. جهت استفاده از پوسته‌ها به مواردی همچون نداشتن لینک‌های اسپم، قابلیت آپدیت شدن پوسته، مطابق بودن با اصول سئو، واکنش گرا بودن پوسته جهت نمایش بهتر در تمام دستگاه‌ها و نظرات سایر کاربران در مورد پوسته را در نظر بگیرید.

برچسبافزایش رتبه گوگل یاهو بینگ افزونه سئو wordpress seo yoast افزونه وردپرس سئونسخه پریمیوم افزونه وردپرس سئو wordpress seo by yoastدر این مطلب می خواهیم شما را با افزونه معروف سئوی وردپرس یعنی WordPress SEO by Yoast آشنا کنیم. این افزونه که افزونه سئو وردپرس (WordPress SEO) نامیده می نام افزونه حرفه ای سئو وردپرس می باشد. برخی از وبمستران عزیز برای رشد وب سایت خود در موتور های جستجوگر سایت خود را سئو می کنندبا آموزش سئو وردپرس در خدمت شما هستیم . آموزش قدم به قدم تنظیمات سئو وردپرس | آموزش افزونه سئو وردپرس افزونه وردپرس سئو . اگر یادتان باشد
این فیلم در مورد پلاگین WordPress SEO :Yoast است. در این فیلم که تمام نکات و اموزش های لازم برای کار کردن با پلاگین وردپرس سئو را اموزش دهیم.