جوک جدید



رفتم آلمان،دیدم عجب کشوریه ! 

گفتم تف به این زندگی!

یه دفه۷ یورو جریمم کردن 

گفتم چراااا

پلیسه گفت اینجا تف کردن جریمه داره !

هیچی دیگه الان دارم بر میگردم ایران ! 

هیجا وطن آدم نمیشه !

والا

برینیمم تو مملکت کسی کارمون نداره !!




ﻓﺎﺻــﻠـﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑـﺎ ﻣـﻦ ﺭﻋــﺎﯾــﺖ ﮐــﻦ !

ﻣــﻦ ﺑــﯽ ﺟـﻨـﺒـﻪ ﺗـﺮ ﺍﺯ ﺁﻧــﻢ

ﮐـﻪ ﺩﺭ ﺑـﺮﺍﺑـﺮ

ﺩﺍﻏــﯽ ﺗﻨﺖ

ﮔﺮﻣــﺎﯼ ﻧﻔﺴﺖ

ﭼﺸﻤﺎﻥ خمارت...

.

.

.

.

.

.

خلاصه هیچی دیگه" م ی ک ن م ت" نیا !!!






همتونو میکشم 😡

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


الکی مثلا من پرایدم !!




دیروز خانومه زنگ زده برنامه خانواده میگه:

.

توروخدا به آقایون بگین یه چیز کوچیک رو بزرگش نکنن بیفتن به جون ما زنها..!!!!؟؟؟

ﻳﻌﻨﻲ ﻣﻨﻆﻮﺭﺵ ﭼﻴﻪ.

شما هم همون فکری رو که من میکنم میکنید یا فکر من خرابه...!!!





دوستان...

تعریف از خود نباشه 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


الان پمپ بنزین بودم :





ﺳﮕﻤﻮ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻡ

ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻢ !

ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ !!!

.

.

..

.

دختره ﺯﯾﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :

ﮐﺪﻭﻣﺶ ﺗﻮﯾﯽ؟؟؟

ﻣﻨﻢ ﻧﻮﺷﺘﻢ :

ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻩ ......

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ !

ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻼﮎ ﺷﺪﻡ







امروز داشتم تلفنى تنظیمات یه برنامه رو به یکى از دوستام میگفتم برگشته میگه حالا گزینه ساوه رو بزنم ؟! بعد کلى بحث تازه فهمیدم منظورش گزینه save بوده ...... خداییش ما با کیا می شیم هشتاد میلیون نفر؟؟؟مسی دلش خوشه ب کیا گل زده...






فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه و تهش رو با آب قاطی کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه...!!!