عاشقانه های من

نکافان

عشقم؟؟؟♥

میدونی دلم برات تنگه♥

میدونی الان از نبودنت دارم میمیرم♥

میدونی چقدر نیاز دارم تو بغلت یه عالمه گریه کنم♥

و بعد تو بگی روانی من که اینجام♥

میدونی دلم میخواد تو چشمات نگاه کنمو اروم سرمو بگیرم پایینو بعد بگی روانی روانیتم♥



میدونی دلم چقدر میخواد دستمو بگیریو ببری به بقیه نشونم بدیو بگی ایشون زندگیمن♥

میدونی چقدر دوست دارم وقتی اذیتم میکنیو از پشت تلفن صدای داغونمو میشنوی اروم میگی غلط کردم بخند عشقم♥

میدونی دلم میخواد وقتی از هوای سرد میلرزم بجای اینکه کتتو بهم بدی اروم از پشت بغلم کنیو بگی بیا عشقم جات فقط اینجاست♥

میدونی چقدر دلم میخواد وقتی باهات لجبازی میکنمو میگم برو نمیخوامتو دوست ندارم اروم بیای دم گوشمو بگی هر غلطی میخوای بکن فقط حق نداری بغیر من کسی بهت بگه زندگی♥

میدونی چقدر دلم میخواد وقتی پسرا تو خیابون بهت نگاهای منظور دار میکنن اروم پیشونیمو ببوسیو بگی قربون حسودیت بشم تو یه چیز دیگه ای♥

میفهمی چی میگم یا باز خودتو میزنی به اون راه؟؟♥

کاش بودی..



94.ir