اس ام اس عاشقانه 94


آرزوی من این است :
زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من تنها …


اس ام اس عاشقانه 94

وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …


اس ام اس عاشقانه 94



یکی‌ از زیباترین لحظها‌ لحظه ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی …


اس ام اس عاشقانه 94


گرگ هم که باشی
عاشق بره ای خواهی شد
که تو را به علف خوردن وا می دارد
و رسالت عشق این است
شدنِ آنچه نیستی !


اس ام اس عاشقانه 94



اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه
بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . . .


اس ام اس عاشقانه 94

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم !
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !


اس ام اس عاشقانه 94


به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته ی من میترسد که تو پژمرده شوی


اس ام اس عاشقانه 94


الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …

اس ام اس عاشقانه 94

کاش بودنها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودنها همین نزدیکیهاست …

اس ام اس عاشقانه 94

آرزوی من این است :
زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من تنها …

اس ام اس عاشقانه 94

یاد سهراب بخیر،آنکه تا لحظه ی مرگ با پریشان حالی گفت: تو مرا یاد کنی یا نکنی،باورت گر بشود یا نشود مرا غمی نیست… اما ”نفسم‏’‏‏’‏ میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست!‏

اس ام اس عاشقانه 94

قشنگترین نگاهم را برای تو کنار گذاشتم ; تا بدانی با تمام وجود منتظر دیدارتم

اس ام اس عاشقانه 94

باز هم خیال تو مرا برداشت …
کجا میبرد نمـــیدانـــــم .

اس ام اس عاشقانه 94

ﻧﻤﯿﭙﺮﺳﯽ ﺗﻮ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻭ
ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ / ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ ، ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﻡ

اس ام اس عاشقانه 94

ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺩﻡ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ
ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻧﺒﻮﺩ

اس ام اس عاشقانه 94

ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ؛ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻧﮕﻮ
ﺗﮑﺮﺍﺭﯾﺴﺖ،ﺷﺎﯾﺪ ﺭﻭﺯﻯ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﮐﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭﺵ
ﮐﻨﻢ