عاشقانه های من تو ما...


حرفام هم با پسراست هم با دخترا....


اول به اون پسری میگم که :


پسری که ادعا میکنی من دختر بازم...


تویی که از نیت پاک اون دختر سوء استفاده میکنی...


تویی که تا ی دختری بهت میگه دوست دارم به خودت می...


و قط به این فکر میکنی که کی بیارمش خونه خالی...



ببین من همنوع خودتم اما


حالم ازت بهم میخوره...


خییییلیییییییی....


چند سال دیگه دخترتو میبرن خونه خالی...


بخدا این اتفاق میفته...


همون میزان که تو جوونی بی ناموسی کردی ...


همون حرکت ها رو دخترت یا زنت زده میشه !!


شک نکن !!! این 


این پیج رو ذخیره کن واسه مدرک از طرف من !!


و تو دختری که :


با چند تا چند تا رفیق میشی و میگی اینا 


social friend 

هستن !!


خجالت نمیکشی ؟؟؟


بهش دست که میدی...


زنگ که میزنی...


شب تا بوق سگ بهش اس که میدی ...


قرار های یواشکی که دارین !!


قهوه خونه و قلیون و ...


دیگه چی میخای ؟؟!!


ها ؟؟ فقط موند که باهم ...


که اونم میشه...همین طوری پیش بری ...


بقول بعضی ها !!!


داداش داداش میزاره لا....


ببین اون پسری که تورو از ته ئل دوست داره 


با دیدن یا فهمیدن این چیزا عذاب میکشه...


اما چون دوست داره نمیتونه بهت حرفی بزن...


چون میترسه باهاش کات کنی بهت چیزی نمیگه...


اما شب..موقع خواب...


فکر و خیال و گریه و ....


هی دختر ؟؟


مطمئی باش تو هم عاشق کسی میشی که 


زیاد  social friedn داره



اون موقع تو بشین زار زار گریه کن....


پس قدر هم رو بدونین...


ادم از فردای خودش خبر نداره...


پس قدر همو بدونید...



امید وارم نظر فراموش نشه...


مهدی جباری