ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ..... ﮐﺴﯽ ﺑﻮﺳﻪ ﯼ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺖ !!.... 



ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺜﻞ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﭘﻞ ﻋﺸﻖ ﻧﺪﺍﺭﺩ!!......



 ﺍﺯ ﺭﺯ ﻫﻠﻨﺪﯼ ﻫﻢ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ ......



ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ....



 ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯼ ﺩﻭﺭﻭﺑﺮﺕ .....



ﻣﻌﺸﻮﻗﺖ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﯽ ﺑﻮﺳﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ...


*

*

                                                                     پست های ویژه فیس بوکی

                                                                         پست های جدید لاین


*

*

برای کسی مینویسم...


که روزی دوستم داشت
به حرفهایم
به عشقم
به احساسم ..
احترام میگذاشت
برای کسی مینویسم که روزی نگرانم بود
روزی دلتنگم میشد
اما با آن همه نگرانیها
حرفها
واحساس
تنهایم گذاشت تنهای تنها.. .
ومن با تمام وجودم شکستم
ومن باتمام احساسم باتمام عشقم درخود شکستم
خورد شدم
ولی حتی کسی صدای شکستنم رانشینید
حتی کسی صدای خوردشدنم رانفهمید
درخودم شکستم مثل همیشه
امشب میخوام بنویسم ..
با خون در رگ هایم بنویسم ..
از تمام شب های تنهایم
می نویسم
ازتمام شب هایی که بیهوده انتظار
ازشبهایی که انتظار دستهایی میکشیدم
که بی منت اشکهایم را پاک کند
مینویسم تا همه بداند
شب هایی راکه با هق هق گریه هایم گذشت
می نویسم تا بداند حتی
کسی نپرسید ازدل من
ازسکوت من
همش سکوت بود
و…
منو شب و تنهاییام
می نویسم برای خودم
برای تنهایی دل خودم


(فانکده)


*

*

                                                                        پست های ویژه فیس بوکی

                                                                            پست های جدید لاین


*

*

مخاطب خاص که نفس منی…
دوست دارم ببرمت یه جای شلوغ….
خیلی شلوغ……
وایسم اون وسط نگات کنم….
بگم:
اینارو می بینی…؟
بگی :
آره…!
بگم:
تو هیاهوی تمام این آدما بازم من چشام فقط دنبال تو می گرده,دلم برای تو تنگ می شه…دلم برای نفسای تو می تپه….
بگم:
صداهاشونو می شنوی….
بگی:
آره….!
بگم:تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو می گرده…
بگم:
حالا چشماتو ببند و بم بگو چه حسی داری…؟
بگی:
انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه….!
بگم :اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه….


*

*

                                                                              پست های ویژه فیس بوکی

                                                                               پست های جدید لاین


*

*

برو . .
خُــــــــب ؟
من کہ نمیگم وایسا . .
من کہ نمیگم مال من شو . .
فقط جواب یہ سوالمو بده بعد برو . .
اون روزاے اول گوشیت دست کے بود ؟
آخہ خیلے قشنگ مے نوشت . .
برو گوشیتو بده بہ همون آدم . .
همون کہ خیلے نگرانم بود . .
همون کہ خیلے دوسم داشت . .
همون کہ با مهربونیش منو عاشق خودش کرد . .
همون کہ نمیذاشت گریہ کنم . .
همون کہ واسش مهم بود “بودنم” . .
من . .
فقط اونو میخوام . .
تو . .
تویے کہ اشکام واست مهم نیس . .
تویے کہ شکوندن دلم واست تفریح شده . .
تو . .
بُــــــــرو . .
ولے بدون زمین گرده . .