دختره پیام داده:
می یو لایک
یو می بلایک
والا اولش فکر میکردم صدا گربه در میاره:/ 



به نظر من باید سبد کالا رو عادلانه بدن ،
مثلا به من که ماشین ندارم ماشین بدن
به رفیقم که لیسانس نداره لیسانس بدن
.
.
.
.
.
.
به مرفهای بی درد هم درررررد بدن !
تز خوبیه نه ؟


یه روز یه مرده میخوره به نرده
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
اقا ناموسن انتظار داری برگرده مگه نرده برمیگردونه طرف الانتا بیمارستان تابصلانخاع(خا نمیدونم چجوری نوشته میشه)تو گچه حالا هم دارم میرم عیادتش تو هم نخند پاشو دو تا جعبه شیرینی بگیر باهم بریم:))))) 


اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94



اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

دهنش اندازهی غار علیصدر باز شده از سوراخای دماغش تا مغزشو می شه دید چشاشم بسته اونوقت برگشته می گه:این قرار بود عطسه باشه نمی دونم چرا خمیازه شد
من:0
دوباره من:O
اون متفکر زل زده به دیوار!!!
اس ام اس خنده دار توپ جوک خنده د اس ام اس فیسبوکی استاتوس خنده داراس ام اس بی تربیتی

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94


................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

این روزها ب جای اینکه فیلم سینمایی مردان سیاه پوش را منفی14بزارن باید آهنگ:

بازآمد بوی ماه مدرسه.......

رو منفی14 بزارن چون بچه ها شبا ازترس خوابشون نمیبره




اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94


اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


اعتراف میکنم ...آروغ بعد از کباب از خود کباب بهتره !!!لامصب یه طعم خاصی توش نهفتست!!!! کصافطم خودتی!!!



اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94




اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دلخورم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
البته جیگرو قلوه هم اگه باشه میخورم ....
فکر کردی ناراحتم؟؟
نه بابا من کلا ادم شادیم...!!


اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94



اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


وقتی به دنبال مینمم کردن براورد فاصله بینمان بودم
داده پرت شدی در حالی که فکر می کردم گمشد ای
حالا میفهمم که من و تو همان موقع هم ناهمبسته بودیم
.
.
.
.
.
.
این رو از پیچ استادهای امار کش رفتم
این متن رو خیلی تحسین می کردن
من که چیزی نفهمیدم!!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94


اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


بالاخره فهمیدم فرق بین پیتزا مخلوط و مخصوص چیه !!

از یه سر آشپز پرسیدم گفت پیتزا مخصوص یکم تند تره *-*

فکر کن بخاطر یکم تندی 7 تومن گرون تر پیتزا رو میدن دست مردم !؟؟؟؟؟



اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


من کلا توی طول عمرم انتظار ندارم زندگیم بیوفته رو غلتک ...

همین که غلتک نیوفته رو زندگیم کافیه :|

کمال تچکر رو از خداوند متعال دارم...!


اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 94