رضا عطاران،ویشکا آسایش پولسازترین بازیگران سال ٩۴

رضا عطاران،ویشکا آسایش پولسازترین بازیگران سال ٩۴

image-26

رضا عطاران و ویشکا آسایش پولسازترین بازیگران سینما در سال ٩۴

۱- رضا عطاران؛ ۱۵,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰

بار دیگر رضا عطاران عنوان پول ساز تربن بازیگر سینمای ایران را از آن خود کرد. رتبه ای که از سال ۹۰ بدون رقیب در اختیار اوست و هیچ بازیگری حتی نمی تواند آمار فروش فیلم هایش را به او نزدیک کند. در محبوبیت رضا عطاران همین بس که “من سالوادور نیستم” در بدترین زمان اکران و در کمتر از یک ماه به دو و نیم میلیارد تومان فروش می رسد.

رضا عطاران امسال “نهنگ عنبر” را با هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان به عنوان دومین فیلم پرفروش سال در اختیار دارد. همچنین “گینس” با سه میلیارد و پانصد میلیون تومان فروش مناسبی داشت. “استراحت مطلق” عبدالرضا کاهانی هم با وجود مضمون تلخش از حضور عطاران سود برد و یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان فروخت.

آخرین فیلم امسال رضا عطاران “من سالوادور نیستم” بود که در انتهای سال اکران شد و تاکنون دو و نیم میلیارد تومان فروخته است تا هر چهار فیلم رضا عطاران در جمع فیلم های سودده سال ۹۴ قرار بگیرند. مسیری که به نظر می رسد در سال آینده هم ادامه داشته باشد و رضا عطاران با ادامه اکران “من سالوادور نیستم” و اکران “دراکولا” و “آبنبات چوبی” همچنان از مدعیان فتح گیشه است. image

۲- ویشکا آسایش؛ ۱۱,۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰

همچنان تاثیر پالایش را به عنوان نقش مکمل در فیلم هایی که بازی می کند می گذارد. کارنامه امسال ویشکا آسایش هم مانند بقیه کارنامه اش شامل فیلم پرفروش و تجربی است.

ویشکا آسایش امسال با “من دیگو مارادونا هستم” به دنبال تجربه متفاوتی بود و با حضور در “نهنگ عنبر” و “در مدت معلوم” به عنوان نقش مکمل به پول سازترین بازیگر زن سال ۹۴ سینمای ایران تبدیل شد. در “نهنگ عنبر” حضور او کنار رضا عطاران و مهنار افشار تاثیر زیادی در موقعیت فیلم داشت و بازی او در چند مقطع و با چند گریم این فیلم را به تجربه خاصی برای او تبدیل کرد. هرچند ویشکا آسایش در گفت و گویی از حذف بخش هایی از بازی اش در “نهنگ عنبر” گلایه کرده بود.

فیلم بعدی او “در مدت معلوم” هم به پدیده اکران سال ۹۴ تبدیل شد و برای اولین بار بود که فیلمی از ویشکا آسایش بدون حضور رضا عطاران به جمع پرفروش ها رسید. ویشکا آسایش پیش از این با فیلم هایی چون “خوابم میاد” و “ورود آقایان ممنوع” تجربه حضور در جمع پرفروش های سال را داشته و از همین حالا هم با فیلم “خوب، بد، جلف” پیمان قاسم خانی و “دراکولا” رضا عطاران از شانس های اصلی تکرار این عنوان در سال ۹۵ است.



پردرآمدترین بازیگر , پولدار ترین بازیگر , رضا عطاران , ویشکا آسایش

پولسازترین های سینمای ایران در سال 94

رضا عطاران و ویشکا آسایش پولسازترین بازیگران سال ٩۴

رضا عطاران و ویشکا آسایش پولسازترین بازیگران سال ٩۴

رضا عطاران؛ پرکارترین بازیگر سال 94 / سایر بازیگران

انرژی مثبت - پولسازترین های سینمای ایران در سال 94

نظرسنجی انتخاب بهترین های سینما به انتخاب کاربران

کدام بازیگران پولسازترین های سینما در سال 94 بودند ... - خانه

پولسازترین های سینمای ایران در سال 94 | صبا فردا