نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم …


اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94


گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت

ما را تکه دلی

اما دریغ کردند رهگذران

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

چه ناگهانی

نگاهت را به نگاهم

تعارف کردی !

و ناگهان عاشقت شدم …

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

از این آمد و رفت های تکراری دلم گرفته

یا نیا

یا نرو !

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

زمستان را دوست ندارم

چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

دلتنگم

مثل ماه

که بدون نیمه اش

هر شب لاغرتر می شود…

 

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

آغوشی باش

و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ،

فقط نگاه باشد و نفس ،

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ،

همین حالا هم دیر است …

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما…

هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم …

حـرف دارد ؛ ولـــی …

کلمه نـدارد … !!!

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد

دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست…

با نگاه “تـــــــــــو”

گره از همه چیز باز میشود

حتی از دل گره خورده من!

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

در صدا کردن نام تو

یک “کجایی” پنهان است

یک “کاش می بودی”

یک “کاش باشی” !

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

همیشه به یادت هستم

اما شاهدی ندارم جز کلاغ بام خانه مان

که او هم حقیقت را به تکه پنیری می فروشد

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

همیشه هستی

همین حوالی

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

دلتنگی همون مکثیه که رو اسمش میکنی

وقتی شماره های گوشیت

رو میای پایین !

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

بعضی وقتها آدما یه کاری میکنن

که دیگه نمیتونی دوستشون داشته باشی ،

ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوستشون داشتی تنگ میشه !


اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94


هنوز پشت پنجره‌ام

در پیاده‌ رو

هرکه می‌پیچد توی کوچه

تویی

فقط به خانه‌ام نمی‌آیی

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

اگه کسی گریه میکنه

به خاطر این نیست که ضعیفه،

به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده…

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

باشــی یــا نباشــی ..

ایــن شب ســـر میشـــود !

امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94


همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ،
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت
نبودن منه …

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94


ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ

ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ …

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

چـتـرتــــ را بگــــیر . . .

چشــــــــــم های من . . .

بزرگ شده ی بارانند . .

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

روزهای تعطیل سخت تر میگذرند!

چون میدانم وقت داری به من بیندیشی،

اما نمی اندیشی . . !

اس ام اس های عاشقانه 94

جملات عاشقانه

پست های عاشقانه ی لاین 94

از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی

زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .