پست های جدید فیس بوکی

پست های عاشقانه جدید

عاشقانه های من


✍ قدیما لباسِ "رفاقت" ، "معرفت" بود



اما جدیدا "منفعت" ، جای"معرفتو" گرفته..,


سلامتی "رفقایی که"


که هنوز لباس کُهنِشون تـنـشونه....!



پست های جدید فیس بوکی

پست های عاشقانه جدید

عاشقانه های من


حــــاضِرَم هَــرکـاری کُنََــم↷⇛


↜بَـرگَــــــردَم بِه روزایـــی کِه↝


خِــیلــــــــیـــــــا رو نِـمیــشْنـاخْــتَــــم .....



پست های جدید فیس بوکی

پست های عاشقانه جدید

عاشقانه های من



تو بغلش خواستم خودمو لوس کنم

خودمو زدم ب خواب!!!!↭

اما شنیدم زیر لب گفت: کاش ب جای تو عشقم بغلم بود...!!!✘


■⇦این بود درد...


پست های جدید فیس بوکی

پست های عاشقانه جدید

عاشقانه های من


ﺧﺪﺍﯾـــــــﺎ..؟؟ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨــــــﺶ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺣـــــﺘﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﻧﮕــــــﺎﻩ

ﮐﺮﺩﻥ ﻧﺪــﺍﺷـﺖ .... . . . .

ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷـــﺘﻨــــﺶ

ﺳــــﺮﺕ ﻓﺮﯾـــــــﺎﺩ ﮐﺸﯿـــــــﺪﻡ......


پست های جدید فیس بوکی

پست های عاشقانه جدید

عاشقانه های من



※دلم می خواهد سینه ام را بشکافم ...※


این قلب تکه پاره را 󾬎


☜به همه نشان بدهم 


♜تا آنقدر نپرسند♜


✘چرا گرفته ای ...✘



پست های جدید فیس بوکی

پست های عاشقانه جدید

عاشقانه های من



عشقم 1سیلی زد و گفت: تو بهم خیانت کردی!!!

گفتم: تو هم بکن..

چند ماهی گذشت..

سوار ماشین عروس دیدمش خیلی خوشگل شده بود...

با خنده اومد طرفمو گفت: دیدی منم تونستم...!!!

سیر دل نگاهش کردم گفتم مبارکه ، اشک تو چشام جمع شده بود خندیدم و رفتم...

بعد یه ماه نمیدونم کی بهش گفته بود

 تو بیمارستان بستری بودم فهمید سرطان دارم...!!!

اومد ملاقاتمو و گفت: خیلی بی معرفتی...

چرا اینکارو کردی؟!!!

اشک تو چشام جمع شد..

بهش گفتم: من تو عروسیت خندیدم..

ولی تو توی ختمم گریه نکن..

گاهی دلیل " کم محلی ها ، نه گفتن ها و رها کردن ها شاید چیزی نباشد که تو فکرمیکنی..






به سلامتی مردی که آغوشش بوی آرامش میده، نه هوس!
وقتی میبینتت اول پیشونیتو میبوسه
و سرتو میذاره رو سینش...
وقتی حسودی میکنی، بغلت میکنه و میگه:
من فقط مال توام دیوونه...
وقتی دستاشو میگیری چند لحظه یه بار دستاتو فشار میده
که بفهمی حواسش بهت هست...
کسی که کنارش آرومی...
کسی که کنارت آرومه❤️