پست های عاشقانه جدید 94
پست های مرداد 94
پست های لاین 94


خدا جون یادت هست؟

.

.

دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم

.

.

من فقط اینو میخوام…!

.

.

گفتی این نه!

.

.

بهتر از اینو برات گذاشتم کنار!


.

.

پامو کوبیدم زمین و گفتم من

.

.

همینو میخوام!

.

.

آروم توی گوشم گفتی:

.

.

آخه اون از من قول یکی دیگرو گرفته…!

.

.

من همون لحظه کشته شدم


پست های عاشقانه جدید 94
پست های مرداد 94
پست های لاین 94




دلم میخواد نصفه شب یه اس ام اس بهش بزنم، بنویسم : هیچی...

اونم از خواب بپره، جواب بده : چی هیچی؟؟؟

منم تا صبح صد تا جواب بهش بدم...

هیچی نیست که جای خنده هاتو واسم بگیره...

هیچی نیست که مثه تو خوشحالم کنه...

هیچی نمیتونه مثل تو بهم ارزش زندگی رو بفهمونه...

هیچی نیست که مثل تو بهم آرامش بده... هیچی نیست که دلم باهاش احساس خوشحالی کنه...

هیچی شب و روزمو مثه تو برام شیرین نمیکنه...

هیچی نمیخوام ناراحتت کنه... هیچی ارزش اون اشکاتو نداره...

هیچی نیست که باعث شه دوست نداشته باشم...

هیچی نیست که منو از تو دور کنه...

هیچی تو دنیا نیست که واسم از تو مهمتر باشه...

هیچی غیر از تو عشقم نیست... هیچی...


پست های عاشقانه جدید 94
پست های مرداد 94
پست های لاین 94



وقتی چشم ب دیدن کسی عادت میکنه میشه چشموبست...


وقتی گوش ب صدای کسی عادت میکنه میشه نشنید...


ولی وقتی دل ب دل عادت کرد...


اونوقت دیگه....


پست های عاشقانه جدید 94
پست های مرداد 94
پست های لاین 94



تمام زندگی منو ازاین متن میفهمی

برای حذف ادم های سمی از زندگیتان هیچ گاه احساس گناه و خجالت و پشیمانی نکنید...

فرقی نمیکند،از بستگانتان باشد یا عشقتان یا یک اشنای تازه...

مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشود جایی باز کنید...

جدایی ها تلخند و ازار دهنده!

اما از دست دادن کسی که قدر شما را نمیداند و به شما احترام نمیگذارد

در حقیقت منفعت است نه خسارت...

هرگز سعی نکنید کسی را متوجه ارزشتان کنید...

اگر فردی قدر شما را نمیداند این یعنی لیاقت شما را ندارد

به خودتان احترام بگذارید و با کسانی باشید که واقعا برای شما ارزش قائلند..


پست های عاشقانه جدید 94
پست های مرداد 94
پست های لاین 94