جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


دیروز رفتم دکتر یه دونه آمپول زد...

⭕️ @nekafun_95 ⭕️


پول آمپولو نداشتم .😔

یه شیشه ازم خون کشید ریخت سطل آشغال 😳😐😐


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96



پسره پیام داده: من استاد گیتارم، بیا خونمون بهت خصوصی یاد بدم،

تا وقتی کاملم یاد نگرفتی پول نمیخوام. 😳🤔


⭕️ @nekafun_95 ⭕️



خوبه نگفت من یه گیتار دارم حرف میزنه بیا خونمون ببین. 😑😅😂



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96



مادر نمونه یعنی خواهر من که از خونمون رفته خونه خودش 











الان زنگ زده که خاااک بسرم بچمو جاگذاشتم؟!

گفتم اره تو بغلمه😑😶😐


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96

امروز خیلی حالم گرفته بود😒

رفته بودم تو اتاقم یه گوشه کز کرده بودم😔

اصن داغون بودم😞

تو خودم بودم که یهو 


⭕️ @nekafun_95 ⭕️



بابام از تو هال قــــــــــااااارت گوزید😷💨


هیچی دیگه یه زمین‌لرزه ریز اتفاق افتاد بعد... 

من که تو شوک بودم بعداز نیم ساعت تازه فهمیدم داستان چیه😖🙊


تا 2ساعت داشتم میخندیدم😂

باباهه اصن به رو خودشم نیاورد😏

خلاصه هرچی غمو غصه بود پرید😅


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


سلامتی همه باباها😜 ❤️

روز پدر پیشاپیش مبارک😊🌹



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96



یه بار تو اول دبستان بغل دستیم بهم گفت:


مسخره...


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


منم گفتم:اسم بابات اصغره...


آقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96



شاهنامه میگه گرز سام 900 کیلو بوده!!!


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


حالا باشه، سام زورش زیاد بوده

ولی خدایی اسبش اسب بوده دیگه، نیسان که نبوده 😐



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


یه بار به دختره گفتم شماره بده تا دوست شیم


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


کل شماره رو گفت جز یه رقم آخرش

منم الان به جای یه نفر با 9 نفر دوستم 😊😜



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


مورد داشتیم پسره اسم مخاطب خاصشو تو گوشیش ۳πD سیو کرده پس از کلی تحقیق 


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


 فهمیدن اسمش سپیده بوده…😐

لامصب همه نابغه‌ان😖 😂


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96

بابام داشت لباسارو میگشت

 یهوگفت این پاکت سیگار تو جیبت چیکار میکنه؟ 😠


 گفتم این که لباس خودته! 😳😟

 گفت جواب منو نده پفیوز 😡


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


 چرا درس نمیخونی؟ 😡

 نکنه معتاد شدی؟ 😡


بدبختی داریما😐



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


آمارمطالعه در ایران:


کتاب خونها:۲۰ %

کتاب نخونها: ۵%

اونایی که ادا کتاب خونارو در میارن : ۷۵%


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


اونایی که اینو خوندن خودشونو تو۲۰% میبینن: ۱۰۰% 😂😂


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96

ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﺎ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ!


ﺩﺍﺭﻥ ﯾﻪ ﺟﺮﯾﺎﻧﯿﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺟﻠﻮﯾﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ

ﻣﯿﮑﻨﻦ ... ﺟﺎﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﯾﻬﻮ



⭕️ @nekafun_95 ⭕️


ﻣﺴﺎﻓﺮِه ﻣﯿﮕﻪ : " ﺁﻏﺎ ﻣﺮﺳﯽ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻢ ! بابا گناه دارن ...☹️😂😂



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


شما از هر کی که دماغشو عمل کرده بپرسی


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


 دکترش یکی از بهترین جراح های ایران بوده ۶ ماه هم ایرانه ۶ ماه اونور آب ، خیلی هم سخت نوبت میده 😂😂😂



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


به مامانم میگم: 

دشمنت کیه تا بزنم چشماشو درارم برات


میگه:


دشمنی بالاتر از اولاد نیست

شاخه گاوی بدتر از داماد نیست



⭕️ @nekafun_95 ⭕️


هیچی دیگه همین جوری خودم و شوهرمو شست انداخت رو بند


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


ساپورت چیست ؟؟؟🤔


همین که شما پستهای من میخونید یعنی منو ساپورت کردین.


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


چیه!؟ 

تا اسم ساپورت اومد چشات برق زد! 😠👊


بزنم دهنتو جر بدم؟  😁😜😂


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


تفاوت وصیت ها قدیم ها وحالا:


قدیم:     

باغ قلهک واسه مادرتون 

خونه امیریه واسه خسرو

عمارت تجریش هم واسه مینا الباقی خیرات ومبرات


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


حالا:

قسطهای پراید رو مسعود بده

قسطهای مسکن مهر رو هم شراره بده که کارمنده

قسطهای وام وسایل منزل روهم ماندانا بده.

به پول یارانه هم دست نزنید واسه مادرتونه

در ضمن پیگیر سهام عدالت هم باشین


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96

راز موفقیت همسرداری ملانصرالدین



ملانصرالدین را گفتند: چگونه چهل بهار بدون مرافعه و جدال با عیال سر کردی؟

او در پاسخ جماعت گفت: ما با هم در شب زفاف عهدی بستیم (و آن اینکه) اگر من آتش خشمم زبانه کشید او برای انجام یک امری نیکو (به جای جدل) به مطبخ رود تا کشتی طوفان زده من به ساحل آرامش و سکون برسد، و اگر رگ غضب او متورم شد، من به طویله روم و کمی ستوران را رسیدگی کنم و وارد بیت نشوم تا عیال خونش از جوش بیفتد.


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


و اینک من - شکر خدا - چهل سال است که بیشتر عمر را در طویله زندگی می کنم! 😐😅😅


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻩ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﯿﺪﺍﺩﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ . . .😄





ﺑﻌﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺳﺮﯾﻊ ﺍﻧﮕﺸﺘﺸﻮ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﭘﯿﻮﻧﺪﻭﻣﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻋﺸﻘﻢ !😳😕😕




⭕️ @nekafun_95 ⭕️


ﺷﻮﻫﺮ ﮐﻤﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ؟ 

ﮐﻢ 


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96



داعش ب فنا رفت😯





   ﻣﯿﮕﻦ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﭘﯿﺞ ﺩﺍﻋﺶ ﮐﺎﻣﻨﺖ

ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :


ﺍﯾﻦ ﻣَﻠﺪﻭﻡ ﺑﯽ ﺟُﻨﺎﻩ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﺍﻟﻦ ... ﻧﺠُﺸﯿﺪﺷﻮﻥ ... ﺑﻪ ﺍﯾﻼﻥِ ﻣﺎ ﮐﺎﻟﯽ ﻧﺪﺍﺟﺘﻪ ﺑﺎﺟﯿﻦ ...باچه؟

ﺁﻓﻠﯿﻦ ﭘﺴﻼﯼ ﺧﻮﺟﻞ موجل

بوچ بوچ !


⭕️ @JafarAbad ⭕️


ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺑﻐﺪﺍﺩﯼ ﺭﯾﯿﺲ ﮔﺮﻭﻩ ﺩﺍﻋﺶﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻣﻨﺖ با 27 ﺿﺮﺑﻪ ﭼﺎﻗﻮ، به زندگی خودش پایان داده 😂😂😂



جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺑﻪ ﻭﻗﻮﻉ ﭘﯿﻮﺳﺖ !


ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﺯ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﺎ ﺍﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﭼﯿﭙﺴﻢ

ﺑﺮﺩﺍﺭﻩ ﮔﻔﺘﻢ :

ﺍﻭﻝ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﺸﻮﺭ !! 

ﺁﻗﺎ ﯾَﮏ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ 😊😁


⭕️ @JafarAbad ⭕️


ﻓﻘﻂ ﯾﮑﻢ ﺷﮑﺴﺘﮕﯽ ﻟﮕﻨﻢ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؛

ﻭﻟﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺒﻮﺩﯾﺎﻡ ﺧﻮﺏ ﺷﺪﻩﺗﺎﺯﻩ ﺩﮐﺘﺮ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﭻ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎﻣﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ...😐😢

جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96

بهار ذاتش خواب آوره،



زمستون سرده زیرپتو ادم خوابش میگیره،



تابستون ازگرما ادم بیحاله میخوابه،



پاییزم دلگیره ادم میخوابه غصه هایادش بره


⭕️ @JafarAbad ⭕️


کلا همیشه خواب حال میده 😁😅✌


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


عاشق شعر ابی هستم که میگه




دوستت دارم تا پای جون … میخوای بمون میخوای نمون …☺️☺️


⭕️ @nekafun_95 ⭕️


لامصب یه “به درک” خاصی تو شعرش داره 😅😅😅


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ

; ﻫﻮﺭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ

ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﮐﻨﺎﺭ



ﺑﺎﺑﺎﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺯﺩﻩ : ﻭﺍﯼ ﻣﺒﺎﺭﮐﻪ ﻋﺴﯿﺴﻢ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪﯼ

ﻋﻤﻮﺵ : ﻫﺮﻭﻗﺖ خاستین تنها بشین برین باغ من !!


 ⭕️ @JafarAbad ⭕️

 

ﻭﺍﻻ ﺍﻭﻧﻤﻮﻗﻊ ﮎ ﻣﻦ ﺩﻭﺳت ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﮐﺎﺭﺗﯽ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﺑﺎ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺵ ﺭﺩ ﺷﺪ ﻗﻄﻊ ﻧﺨﺎﻉ ﺷﺪ😐🙄🙄


!!!!ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺍﺳﯿﺪ ﻏﺴﻠﻢ ﺩﺍﺩ ﺍﻻﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ 😂😂😂


جدیدترین جوک های بهار 95
جوک جدید 95
پست متن مطلب جدید خنده دار 95 96