Download New Music Fateh Nooraee Called Tanham Nazar

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فاتح نورایی به نام تنهام نذار به همراه متن ترانه

ترانه سرا : امیرحسین نصیر پور , موزیک : فاتح نورایی , تنظیم : فرهاد فرهادی

دانلود با بالاترین کیفیت همینک از نکافان

×× موزیک پیشنهادی نکافان ××

فاتح نورایی به نام تنهام نذار


متن آهنگ جدید تنهام نذار از فاتح نورایی

♫♫♫♫

حرف جدایی رو نزن

میترسم از تنها شدن

با من بمون

بغضی سمج توی گلوم

دلتنگی تو روبرو با من بمون

حرف جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون

بغضی سمج توی گلوم دلتنگی تو روبرو با من بمون

این سمتو مشت خاطرات چیه کم گذاشتم من برات بی من نرو

عطر نفس هات با منه آتیش به جونم میزنه بی من نرو

بی تابمو دل بی قرار بارون تو هم بامن ببار بارون ببار

هم پرسه خاطره هام کنار دلواپسی هام بارون ببار

بازم بیا پیشم بشین حال خرابم رو ببینم تنهام نذار از عاشقی

مونده لکم بی تو جنون سخت من تنهام نذار

چشمامو بازم میبندو تو اوج غم میخندمو دل تنگتم

دردات با من یکی شدن زخمای مهلکی شدن دلتنگتم

♫♫♫♫

دانلود 320




Search Results

    متن آهنگ تنهام نذار فاتح نورایی - تکست و متن آهنگ جدید

    diareranj.ir/song.../متن-آهنگ-تنهام-نذار-فاتح-نورایی/
    Translate this page
    2 hours ago - متن آهنگ تنهام نذار فاتح نورایی. حرف جدایی رو نزن ,میترسم از تنها شدن ,با من بمون. بغضی سمج توی گلوم ,دلتنگی تو روبرو با من بمون. حرف جدایی رو  ...

    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی تنهام نذار

    www.jenabmusic.com › آهنگ جدید
    Translate this page
    1 hour ago - متن آهنگ جدید فاتح نورایی تنهام نذار. حرفه جدایی رو نزن. میترسم از تنها شدن با من بمون. بغضی سمج تویه گلوم دلتنگیه تو روبرو با من بمون.

    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی تنهام نذار + متن آهنگ

    bia4music.com/دانلود-آهنگ-جدید-فاتح-نورایی-تنهام-نذا/
    Translate this page
    39 mins ago - متن اهنگ تنهام نزار فاتح نورایی. http://up.bia4music.com/music/94/Mordad/. حرف جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون بغضی سمج توی گلوم

    متن آهنگ تنهام نذار فاتح نورایی

    www.persiantext.ir › متن آهنگ › فاتح نورایی
    Translate this page
    1 hour ago - ترانه و شعر آهنگ تنهام نذار فاتح نورایی حرفه جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون بغضی سمج تویه گلوم دلتنگیه تو روبرو با من بمون

    دانلود آهنگ تنهام نذار فاتح نورایی

    pmp3.ir/دانلود-آهنگ-تنهام-نذار-فاتح-نورایی/
    Translate this page
    5 mins ago - متن آهنگ تنهام نذار فاتح نورایی. حرف جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون بغضی سمج توی گلوم دلتنگی تو روبروم با من بمون حرف جدایی رو  ...

    دانلود آهنگ فاتح نورایی تنهام نزار - دانلود آهنگ

    www.popahang.ir › ... › دانلود آهنگ غمگین
    Translate this page
    3 hours ago - دانلود آهنگ فاتح نورایی تنهام نزار همراه باپخش آنلاین باکیفیت 320 & 128 download new... بغضی سمج تو گلوم دلتنگیه تو رو بگو با من بمون.

    آهنگ تنهام نزار از فاتح نورایی - دانلود آهنگ جدید

    www.iran1music.com/آهنگ-تنهام-نزار-از-فاتح-نورایی/
    Translate this page
    3 hours ago - متن آهنگ تنهام نزار از فاتح نورایی. حرف جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن. با من بمون. بغضی سمج توی گلوم دلتنگی تو روبه روم. با من بمون.

    متن آهنگ فاتح نورایی به نام تنهام نزار

    www.text-ahang.ir/.../متن-فاتح-نورایی-تنهام-نزار.ht...
    Translate this page
    ترانه و شعر آهنگ تنهام نزار فاتح نورایی. ♪♪♪♪♪♪. حرف جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون. بغضی سمج توی گلو دلتنگی تو رو به رو با من بمون.

    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام تنهام نذار

    www.farsinewmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-فاتح-نورایی-...
    Translate this page
    57 mins ago - متن دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام تنهام نذار. حرفه جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون بغضی سمج تویه گلوم دلتنگیه تو روبرو با من  ...

    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام تنهام نذار

    mahtabmusic.ir/دانلود-آهنگ-فاتح-نورایی-تنهام-نذار/
    Translate this page
    ترانه : امیر حسین نصیر پور | آهنگ : فاتح نورایی | تنظیم : فرهاد فرهادی. دانلود آهنگ جدید فاتح ... بغضی سمج توی گلو ، دلتنگی تو روبرو با من بمون حرف جدایی رو نزن  ..

    تکست آهنگ جدید فاتح نورایی تنهام نذار - بی سایه

    shadowless.rozblog.com/.../تکست-آهنگ-جدید-فاتح-ن...
    Translate this page
    2 hours ago - تکست آهنگ جدید فاتح نورایی تنهام نذار download 320 kbps download 128 kbps حرف جدایی رو نزن میترسم از تنها شدن با من بمون بغضی سمج توی ...

    تکست آهنگ تنهام نذار از فاتح نورایی » موزیکـــُ تکستــــــــــ ...

    musicotext.ir/.../427-تکست-آهنگ-تنهام-نذار-از-فاتح-...
    Translate this page
    تکست آهنگ تنهام نذار از فاتح. ... تکست آهنگ قدم زدم از فاتح نورایی · تکست آهنگ با من بمون از حامد هاکان · تکست آهنگ میرم از این شهر از فاتح نورایی · تکست آهنگ خدا  ...

    تکست آهنگ تنهام نذار از فاتح نورایی- دانلود آهنگ جدید

    musicfars.ir/.../تکست-آهنگ-تنهام-نذار-از-فاتح-نورای...
    Translate this page
    حرف جدایی رو نزن میترسم از تنهــــــــا شدن با من بمون بغضــــــی سمج تویه گلوم. دلتنگیه تو روبروم با من بمونحرف جدایــــی رو نزن. میترسم از تنها شدن با من بمون

    دانلود آهنگ حامد هاکان با من بمون | دانلود آهنگ جدید, شاد موزیک

    shadmusic.net/tag/دانلود-آهنگ-حامد-هاکان-با-من-بمون/ - Translate this page
    دانلود آهنگ جدید موزیک افشار و آرمین نصرتی با نام نازکشی ... دانلود آهنگ جدید ایرانی و بسیار زیبا از حامد هاکان ۹۴ با نام با من بمون با کیفیت بسیار بالا در شاد ...

    دانلود آهنگ جدید حامد هاکان با من بمون

    www.diarmusic.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-حامد-هاکان-با-من-...
    Translate this page
    دانلود آهنگ جدید حامد هاکان با من بمون آهنگ با من بمون از حامد هاکان با لینک مستقیم و پخش آنلاین آهنگHamed Hakan-Ba Man Bemon.

    آلبوم جدید فاتح نورایی با نام دست های خالی - دانلود آهنگ جدید

    mytehranmusic.com/.../آلبوم-جدید-فاتح-نورایی-با-نا...
    Translate this page
    دانلود تیزر تصویری آلبوم دست های خالی با صدای فاتح نورایی جهت معرفی آلبوم آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فاتح نورایی با نام دست های خالی منتشر. ... نام با من بمون · مجتبی دل زنده به نام عشق انتحاری · پوریا کاظمی به نام شونه های دیوار · عضو سایت  ...

    دانلود آهنگ جدید امیر شهیار به نام رویای من - رادیو جوان موزیک ...

    radiojavanmusic.com/آهنگ-جدید-امیر-شهیار-به-نام-رو...
    Translate this page
    دانلود آهنگ جدید امیر شهیار به نام رویای من Download New Music Amir Shahyar ... دانلود آهنگ جدید بهزاد آذرسام به نام بمون با من · دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام میرم  ...

    آهنگ جدید فاتح نورایی به نام سلام

    www.iran-seda.org › دانلود آهنگ › آهنگ های فاتح نورایی
    Translate this page
    ترانه : نیلوفر حسینی خواه / آهنگ : فاتح نورایی / تنظیم : فرهاد فرهادی / میکس و مسترینگ : حامد همتی. دانلود آهنگ با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸. Download New Music ... دیگه چشماتو وا کن من رسیدم. سلام رویای روزای ... اگهبمونی توی تقدیرم. خستگی هاتو ازت  ...

    دانلود آهنگ جدید حامد هاکان با من بمون - موزیکی ها

    musiciha.ir/1911_download-new-music-hamed-hakan...
    Translate this page
    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی میرم از این شهر دانلود کنید! ... دانلود آهنگ با من بمون حامد هاکان ... را بزنید. کپی بردای از مطالب موزیکی ها با ذکر منبع موزیکی ها مانعی ندارد.

    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام تنهام نذار - ناورز | دانلود ...

    music.navarz.com › آهنگ جدید
    Translate this page
    2 hours ago - دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام تنهام نذار به همراه تکست آهنگ جدید تنهام ... به همراه متنآهنگ غمگین و جدید تنهام نذار از فاتح نورایی ... با من بمون.

    دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام خوشبختی

    www.yakhmusic.com/music/دانلودآهنگ/.../دانلود-آهنگ-...
    Translate this page
    دانلود آهنگ رابی رام-با من بمون. تاریخ انتشار1394/5/23. دانلود آلبوم ... موزیک : فاتح نورایی. دانلود آهنگ باکیفیت 128 · دانلود آهنگ با کیفیت 320. پخش آنلاین.

    آهنگ زیبای دروغ فاتح نورایی - تکست موزیک - ایکس نایس

    www.xni3e.com/post/.../آهنگ-دروغ-فاتح-نورایی.html
    Translate this page
    Fateh Nooraei - Droogh,فاتح نورایی متن آهنگ زیبای دروغ,فاتح نورایی,متن آهنگ زیبای دروغ ... ساپورت چندش آور مردانه با عشوه های زنانه ! .... کی بود که میگفت:تو گل سر سبد منی همیشه پیشم بمون ... انگاری همین دیروز بود، که چشات تو چشم من بود

    دانلود آلبوم فاتح نورایی به نام دست های خالی (با کیفیت ...

    iranmoosighi.ir/.../دانلود-آلبوم-فاتح-نورایی-به-نام-د...
    Translate this page
    ( به همراه متن بیانیه فاتح نورایی, مبنی بر خداحافظی با دنیای موسیقی ) ... متاسفم برای عده ای از دوستان تنگ نظر که نگذاشتند آلبوم مجاز من پخش شود و هر آنچه .... سلام خیلی برای هنر کشورم متاسفم از شما خواهش میکنم بمونخداکنه یه روز همه ی خواننده های  ...

    دانلود آهنگ جدید از امیر نیکان به نام حالا با من بمون | دانلود آهنگ ...

    downloadjadid.com › دانلود تک آهنگ
    Translate this page
    Jun 22, 2015 - دانلود آهنگ حالا با من بمون از امیر نیکان دانلود آهنگ جدید امیر نیکان به نام ... دانلود آهنگجدید از فاتح نورایی به نام قدم زدم5,220 بار · دانلود آهنگ جدید از  ...

    text یه شب بیشتر بمون علیرضا فاتح - boxblogs.ir

    pandtozin.boxblogs.ir/.../text++یه+شب+بیشتر+بمون...
    Translate this page
    Download New Album آلبوم زیبای خاص آلبوم موسیقی فاتح نورایی به نام زیبای خاص دانلود آلبوم جدید فاتح نورایی به نام ... ای رسم دیروزی نرو ، با من بمون باز

    پخش آنلاین آهنگ فاتح نورایی - دانلود آهنگ جدید

    sibseda.ir/tag/پخش-آنلاین-آهنگ-فاتح-نورایی
    Translate this page
    دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزهای پاییزی. Download New Music Roozaye Paeezi ... دانلودآهنگ فاتح نورایی با نام به یکی دل بستم. تاریخ : ۲۸, خرداد , ۱۳۹۳.

    دانلود آهنگ جدید ابراهیم قیومی با نام کنار من بمون

    nabzmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-ابراهیم-قیومی-با-نام...
    Translate this page
    آلبوم جدید ابراهیم قیومی ,آهنگ جدید ابراهیم قیومی ,دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ابراهیم قیومی به نام کنار من بمون,دانلود آهنگ کنار من بمون,دانلود آهنگ کنار من بمون با ...

    متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام نجاتم بده

    textseda.ir › ف › فاتح نورایی
    Translate this page
    متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام نجاتم بده ♪♪♪♪♪♪♪ تکست صدا ♪♪♪♪♪♪♪♪ توی بیراهه ی شب راهم باش نذار ... یه کاری کن به من برگردو به شب یکی شدن برگردو ... ببین راه دوری نمیره که بمونی یکم مهربونی کنی ... مطالب مشابهبا این مطلب.

    متن آهنگ سلام فاتح نورایی

    irtext.ir/music/متن-آهنگ-سلام-فاتح-نورایی/
    Translate this page
    متن آهنگ سلام فاتح نورایی تکست و متن آهنگ جدید فاتح نورایی به نام سلام Text Music Fateh Nooraei - Salam. ... دیگه چشماتو وا کن من رسیدم ... اگه بمونی توی تقدیرم ... نورایی,سلام,متن ترانه سلام فاتح نورایی,آهنگ سلام فاتح نورایی. دانلود آهنگبا  ...

    دانلود آهنگ مهران اسدی به نام با من بمون

    gallerymedia.ir/.../دانلود-آهنگ-مهران-اسدی-به-نام-با-من-...
    Translate this page
    ... ما آهنگ های خود را برای ما ارسال کنند . دانلود آهنگ جدید مهران اسدی به نام با من بمون ... دانلود آهنگ جدیدفاتح نورایی به نام قدم زدم · دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام قدم  ...