دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

پشت پنجره اولین برف زمستانی را نگاه میکنم
خانه گرم گرم است اما بدنم از سرما میلرزد
نمیدانم از برف است یا از تنهایی
برای خود چای میریزم پتو را بدورم میپیچم شاید کمی گرم شوم
بی فایده است دستانم پاهایم چون تکه ای از یخ سرد سردند
به تو فکر میکنم آه میکشم بخود میگویم
یکی باید باشد
یکی که دستانش
آغوشش
نگاهش
احساسش
گرمابخش زندگیت باشد
یکی مثل تو
تویی که ندارمت . . .

.

.

.

من عاشق زمستانم
عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سُر نخوری
که گونه هایت از سرما سرخ شده است
سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای
دست هایت در جیبت به هم مچاله شده
معصومانه به زمین خیره ای
چه قدر دوست داشتنی شده ای
حرفم را پس میگیرم
من عاشق زمستان نیستم
عاشق تــوام !

.

.

.

سرد است هوا
بیرون اگر می‌روی
دست‌های مرا هم با خودت ببر!
رضا کاظمی

.

.

.

برف ببارد یا باران
برای باور زمستان همین جای نبودنت کافی ست !

.

.

.

برای من زمستانی را آرزو کن که کوچه هایش پربرف باشد
مردمانش ساده
و خانه هایش گرم و بی ریا . . .

.

.

.

نــــه حوصله ی دوســت داشتن را دارم
نــــه میخواهم کسی دوستم داشته باشد
ایـــن روزها ســـردم مثل دی… مثل بهمن… مثل اسفند… مثل زمـــستان
احــساسم یـــخ زده… آرزوهایم قــندیل بسته…
امیــدم زیر بهمن ســرد احساسم دفن شده…
نـــه به آمـــدنی دلخوشم و نـــه از رفـــتن کسی غمگین
ایـــن روزها پـــر از “ســکوتم”
تلخ چون من…

.

.

.آهای زمستان
حواست جمع باشد که دور تو و تمام عاشقانه هایت را خط خواهم کشید
اگر با آمدنت او حتی یک سرفه کند . . .


*****

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

دل نوشته های بسیار زیبای زمستونی سنگین غمناک جدید 2016

******