پست جدید طنز 


رفته بودم دانشگاه شریف بعد قدم میزدم.همینطوری از یه دانشجو پرسیدم سرویس بهداشتی کجاست؟ 
.
.
.
.
.
.
.
گفت:مستقیم برو بعد باسینوس پی ششم بپیچ !!!





پیر منم :) جوان منم :) تیر منم :) کمان منم :) من نه منم نه من منم :|

منمو ننم ننمو منم :| من چه منم چمن منم :| چه من منم چمن ننم :|

چمن منم منم ننم :|  بچه ها فرار کنین مولوی شیشه کشیده !!





تو ایران مهمه که ﻃﺮﻑ ، ﻋﺮﻭﺳﻴﺶ حتما باید مختلط ﺑﺎﺷﻪ    

قبل از شام ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺳﺮﻭ ﺑﺸﻪ    ﺩﻱ ﺟﻲ ﻫﻢ داشته ﺑﺎﺷﻪ  

 ﻟﺒﺎﺱ ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﺗﺮ ﺑﻬﺘﺮ...

   ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎ  

 ﺑﺎﻳﺪ تاریخ ﻋﺮﻭسی حتماً ﺗﻮ ﻧﻴﻤﻪ ﺷﻌﺒﺎﻥ ﻳﺎ ﻭﻻﺩﺕ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺍﻣﺎﻣﺎ ﺑﺎﺷﻪ  

  خدایا این ایمانو از ملت ما نگیر !!!





زنه به شوهرش گفت اقا میدونی برای روز مرد چی خریدم ؟

شوهرش گفت نه  .

زنه گفت صبر کن برم بپوشم ببین ..!!1





! ﻛﻼﺱ ﺳﻮﻡ که ﺑﻮﺩﻡ ﯾﺎﺩﻣﻪ ﺯﻧﮓ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﻭﻣﺪ ﺳﺮ ﻛﻼﺱ

ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺖ: ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻛﺘﺎﺑﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﮕﺸﺎﯾﯿﺪ ! . . . . . . . . .

ﻣﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻛﺘﺎﺑﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﯾﻜﺼﺪﺍ ﮔﻔﺘﯿﻢ : ﮔﺸﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩﯾﻢ !!

از اون موقع دیگه همینجوری موندیم!!!!




تو پشت بوم داشتم ماهواره تنظیم میکردم  مامان بزرگم داد

زد پاشو که بسیج اومده !!!  

هرچی بود و نبود ریختم تو حیاط خلوت پریدم پایین  

میگم کوش،میگه اوناهاش،برای گوشیت بسیج اومده !!!  

کمرم هنوز رگ به رگه، تا شب به افق خیره بودم…!!!





دوستی می گفت :

همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری!!!؟ ّ:- 

گفتم : مادرم^_^

گفت : بعد از اون چی؟ :-

گفتم : پدرم ^_^

گفت : بعد از پدرت؟:-

گفتم : برادر و خواهرم^_^

گفت : ینی منو دوست نداری ؟؟ ¬_¬ 

گفتم : تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم ، نگفتی عاشق کی هستی !!! B))

خوشحال شد و گفت : عاشق کی هستی ؟؟∩_∩

گفتم : رئال مادرید :)))))))

نمیدونم چرا رفتش....فک کنم بارسایی  بود بیشعوور...

اشتراک توی تیم مورد نظر از شرایط ازدواجه عایااااا...؟!؟ P-:






ی قشنگ تر از پریا تنها تو کوچه نریا بچه های

 

.

.

.

.

.

.

نتناتالافیلقبربیثقیاتمنتداتبفغاتندئالیزعغتادننتادتئذلئ

.

.

..الکی مثلا نوار جمع شد

یعنی اگه بگید اینو شنیدم با تسمه کولر سیاهتون میکنم ها





پست جدید طنز