کنسرت مهدی احمدوند سالن ملی الیگودرز

خــــواننده : مهدی احمدوند  |   محل برگزاری : الیگودرز سالن ملی

تاریخ برگزاری : ۲۸ مرداد ۹۵   |    قیمت بلیط : [۲۵۰۰۰ – ۱۲۰۰۰] تومان

کنسرت مهدی احمدوند سالن ملی الیگودرز

کنسرت مهدی احمدوند سالن ملی الیگودرز

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند (زادهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در کرج) خواننده سبک پاپ اهل ایران است که پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایراناولین آلبوم رسمیش با نام از این ساعت در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.

آلبوم‌ها
خونه غرور
موج منفی
نقطه ضعف
از این ساعت
قطعات آلبوم از این ساعت به‌ترتیب  :بارون، سرگیجه، پرواز، فالش، از این ساعت، بازنده، عاشقتم، حال من، برگرد، نقاشی، یادگار و عشق اول (که نیز قطعه ای از آلبوم غیررسمی موج منفی بوده است).

تک‌آهنگ‌ها[ویرایش]
دل نشکن
یار من (به همراه حامد برادران)
دارم از دست میدمت
کار چشمات (به همراه سامان جلیلی)
الکی
آره تنها شدم
ازم بریدی
باور
بیخیال
بغض
داد بزن
دل بستم
دوست دارم
عشق اول
اشتباه
‌ حرف دلم
خواب پریشون
خیلی دیره
خیلی دوست دارم
نقاشی
نارفیق
نقطه ضعف
عمره منی
روتو کم کن
روزایه دور از تو
ساعت رفتن
تنهام نذار
یاد من
یه بهونه
یه شاخه گل (رمیکس)
یاره من
ازت چیزی نمی پرسم
از دست میدم (به همراه پیمان زارعی)