چرا محیط پیام رسان ایتا همانند تلگرام میباشد؟

چرا محیط پیام رسان ایتا مثل تلگرام میباشد؟

چرا محیط پیام رسان ایتا همانند تلگرام میباشد؟

پاسخ مدیر پیام رسان ایتا در این مورد:

استراتژی‌ای که ایتا به کار برده این است که خودمان سرور را طراحی کرده‌ایم. طراحی هم طوری بوده که نیازی به اینترنت خارج از کشور نباشد. در ایتا محیط را مانند تلگرام طراحی کرده‌ایم؛ چراکه می‌خواستیم مردم عادی که از تلگرام استفاده می‌کنند یا افرادی که سن بالاتری دارند و کار با یک پیام‌رسان جدید برایشان سخت است، به مشکل برنخورند. در پوسته جدید سعی کرده‌ایم غیر از رنگ هیچ چیز دیگری را تغییر ندهیم. قطعا در امکانات هم بسیار نزدیک به تلگرام هستیم.

در ایتا هفت بخش داریم که به مرور زمان از این بخش‌ها رونمایی خواهد شد. بخش‌های متفاوتی از جمله ایرلینگ، پرداخت و فروشگاه وجود دارد اما احساس می‌کنیم در حال حاضر مردم به اینها نیاز ندارند. مردم می‌خواهند اگر اتفاقی افتاد و تلگرام مختل یا فیلتر شد، حس نکنند که وارد محیط غریبی شده‌اند و از آن اطلاع ندارد. حتی کسانی که مدیریت کانال می‌کنند، احساس نکنند مجموعه‌ای همانند ایتا آنها را مدیریت می‌کند یا در درآمد و تبلیغ آنها دخالت می‌کند؛ این‌چنین نیست. ب

رای کانال‌دارها شرایطی را فراهم کرده‌ایم که همانند تلگرام کار در آن رایگان باشد و بحث درآمدزایی اصلا مطرح نیست. شاید یکی از دلایل اقبال ایتا نزد مخاطب هم همین مساله باشد؛ در سیستمی که ما داریم و معلوم است کانال‌ها رزرو می‌شوند، خود کانال‌دارهای تلگرام احساس کرده‌اند جایگاه خود را در تلگرام از دست می‌دهند؛ بنابراین باید مخاطبان خود را به پیام‌رسانی هدایت کنند. آنان در حال حاضر در ایتا فعالیت می‌کنند و دائم در آن محتوا می‌گذارند. کانال‌های خبرگزاری‌ها در ایتا به سرعت مخاطب جذب می‌کنند. برای من جالب است که مخاطبان این کانال‌ها به این سرعت رشد می‌کنند/ ایتا اپ