پست های فیس بوکی جدید

پست های خنده دار 94

پست های شهریور 94

خیلــے ســختـہ تاریخ تولدش رمز گوشـــــیت باشہ

اســمش تو گوشــیت باشـــہ!✔️

 شــمارش زیر دســتت!✔️

 عــڪسش تو گالــریت!✔️

 دارے از دلتنگــے خفـہ میشــے!✘

 اما یاد آدمــاے دور و برش ڪ میوفتــے!✘

 مجبــورے بگــی!※

 بیــخیال :)★

اون کـہ مثــل من تنهــا نیست!✘✘✘ 


با یڪے دیگہ روزاشــــــــــو مےگذرونہ


 ↩️ خــــــــــدایا دلــــــــــم داره پـــــاره میشه …


پست های فیس بوکی جدید

پست های خنده دار 94

پست های شهریور 94


☜دلـــم گرفتــه اسـت

 ⇡ از دنیــا

 ⇡ از آدم هــا

⇡از خیــال هایی که خیــال مـانـد

 ⇡از رویـــاهـایی که به حقیقـــت نپیــوست

 ⇡ از آرزوهـــایی که بـَر بــاد رفــت

☜از خـــودم☞

 ← از حمـــاقت های ِ احمقـــ ـ ـــانه ام

 ←از اعتمــ ـادهایی که از دسـت رفــــــــت

←از " مـنی " که مُــرد

←از ایـن " مــنی " که بیهــوده نفـس می کشــد

 ←از زیستنــی که نمی خواهـَمـَش و از مرگــی که می خواهـَمـَش

▼▼▼خدایــا ...!▼

 √مـن دیگــر بریـــده ام

 √ کـــــــم آورده ام

√دیگـر نه حوصلــه ی دنیــایت را



پست های فیس بوکی جدید

پست های خنده دار 94

پست های شهریور 94


ببین مدیر احترامت واجب،ولی حرف از پست نزن که هیچ خوشم نمیاد 

کی واسه من قد یه نخود لایک نشون داد تا من خروار خروار واسش پست رو کنم 

این گروه همیشه واسه من کلک بوده و نامردی،به هر کی گفتم اصل بده کپی هم نداد چ برسه به اصل 

اون کسی که تو گروه فاطی بود رفت ی گروه دیگه معلوم شد داش فرمونه 😮

میخوام از گروه برم فکر میکنی کسی از رفتن ما ناراحت میشه؟ نه مدیر نههههه،بعد از چهارتا پست گذاشتنو چت کردن همه یادشون میره که ما چی پست گذاشتیمو واسه چی رفتیم 

  ✋ما رفتیم ✋

عزت زیاااااد…

.

.

.

.

الکی مثلا من قیصر گروهم


پست های فیس بوکی جدید

پست های خنده دار 94

پست های شهریور 94


دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .

هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ، نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .



پست های فیس بوکی جدید

پست های خنده دار 94

پست های شهریور 94


یه همسایه پیری داریم

کلیپ کامران و هومن و دیده میگه چقدر این زن و شوهر بهم میان! راس میگه بنده خدا 


پست های فیس بوکی جدید

پست های خنده دار 94

پست های شهریور 94



دختره اسمه پروفایلشو گذاشته 

رقیب سر سخت پریل در چربی زداییO_o

رفتم پی وی میگم:ببخشید اسمتون چیه؟

.

.

.

.

.

.

.

میگه واای تو چقد خنگی اسمم گلیهِ…گلی

بچه ها جون مادرتون قایق و ول کنین

کشتی هم نسازین همینطوری شنا کنم

فقط بریم:|







ﮔﻔﺘﻢ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻡ !

ﮔﻔﺘﻢ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻡ ! ﮔﻔﺘﺎ ﺩﺭﮎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ !

ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﻣﺎﻩ ﻣﻦ ﺷﻮ ﺑﺎ ﺷﺴﺖ ﺩﺍﺩ ﺍﺷﺎﺭﻩ !

ﮔﻔﺘﻢ ﺯ ﻣﻬﺮﻭﺭﺯﺍﻥ،ﺭﺳﻢ ﺍﺩﺏ بیاموز !

گفتا بیشین بینیم بااااو ! ﺑﺪ ﺭﯾﺨﺖ ﺑﺪ ﻗﻮﺍﺭﻩ !

ﮔﻔﺘﻢ ﺩﭼﺎﺭ ﻋﺸﻘﻢ ! ﮔﻔﺘﺎ ﺑﻪ ﺗﺨﻢ ﻣﺮﻏﻢ !

ﮔﻔﺘﻢ ﻭﮐﯿﻠﻢ ﺁﯾﺎ؟ ﮔﻔﺘﺎ ﮐﻪ ﺭﺍﺍﺍﺍ ﻧﺪﺍﺭﻩ !

ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯾﻢ، ﯾﮏ ﺑﻨﺰ ﮐﻮﭘﻪ ﺩﺍﺭﻡ!

ﮔﻔﺘﺎ ﻋﺠﯿﺠﻢ ! ﻋﺠﻘﻢ ! ﺁﺭﻩ ! ﺁﺭﻩ ! ﺁﺭﻩ !




خــــــــــــدایــا ؟

 هستــــــــــی...؟

حرفـــــــی دارم...

 
خواستــــــــه ای دارم.

 نه ...

پـــــــــول نمیخواهم

 کارنمیخواهــــــــم

قــــــــدرت نمیخواهـم

 شــــــــهرت نمیخواهـــــــم...

فقـــــــــــط ازتومیخواهم،

من کــــــــــــــه هیچ

اما هیـــــــــچ امیدی

را ناامیـــــــــــد نکن

خـــــــــــــــــدا