پست جدید لاین سری 8

این پست رو از دست ندید..

پیشنهاد نکافان




مــــــهم نیـــــــست

《 بزرڴ باشے یا ڪوچڪ》

✍مـــــهم ایڹ استـــــــ ڪه آنقدر مـــــــرد➣ باشیے

ڪه پاے حرفــــت بایستے

وڳرنه دهاڹ هر ڪسے 

بوے گــــــــند

      “دوستتــــــ دارم”

           مــــــــــیده..





هیییییییییییسسسسسسسس فقط بخون :


سلامتی روزی ک بی اجازه لختم میکنن و 1 غریبه منو میشوره و بقیه از پشته شیشه بی اجازه نگام میکنن,

سلامتی روزی ک بستگانم بیشتر از 10 نفر نیستن و منو روسرشون گرفتنو حلوا حلوا میکنن, همونا ک وقتی بودم دلمو تیکه تیکه کردن


هیییییییییسسسسسس بخون 


سلامتی روزی ک عجله دارن از بدنه سردم راحت بشنو زود میزارنم تو نعشکش

سلامتی اون دونفر ک زحمت میافتن منو تو قبر جا بدن

سلامتی روزی ک همه از بالا ب تنهایی دوبارم و رخته خواب جدیدم نگا میکنن سلامتی کسی ک روم خاک میریزه

سلامتی اون روز,اون قبر,اون جسمه سرد


یه لحظه ساکت بخون فقط:


❤ شب تولدم همه گفتن آرزو بکن شمعتو فوت کن .....

❤ چشمامو بستمو آرزو کردمو شمع فوت کردم ......

❤ مامانم گفت من میدونم چی آرزو کردی پول .....

❤ برادرم گفت ماشین ....

❤ دوستام گفتن ی عشق پولدار و خوب.....

❤ من به همشون فقط خندیدمو نگاه کردمو تو دلم گفتم.....

❤ آرزو کردم شمع تولدسال دیگه ام رو سنگ قبرم روشن کنید و جای من باد شمعو خاموش کنه .......


❤ هیسسسسسسسس فقط بگو آمین ❤

❤ به سلامتی اون شب...





لطفا کامل بخوانید...

س ک س زیباست!

س ک س مقدس است!

س ک س یکی شدن 2 بدن است!

س ک س ارام کردن 2 هوس است!

س ک س انتهای 1 حس است!

ولی ما کاری کردیم که کثیف ترین کار باشد س ک س فقط چرخه  خیاطی باشد س ک س مانند دارکوب کوبیدن باشد ما چه کردیم که این گونه شد؟؟؟؟

پس س ک س بد نیست کثیف نیست بستگی به ما داره س ک س نقاشی است که ما باید زیبا بکشیمش...

پسرگفت: اگه میخواهی با من باشی باید همه جوره با من باشی دخترک که به شد ت پسرو دوست داشت گفت: باشه عزیزم هرچی تو بگی، پسر دخترکو لخت کرد دخترک ارام میلرزید ولی چیزی نمیگفت میترسید عشقش ناراحت بشه... پسر مانند ابر سیاه بدن دخترک رو بر اغوش کشید...

بدون کوچک ترین بوسه شروع کرد دخترک اهی کشید

پسر مانند چرخ خیاطی بالا پایین میشد دخترک بدنش میسوخت ولی صدای نمی امد پسر چند تکان خورد و درکنار دخترک افتاد

دخترک با لبخند گفت: عروسکم ارام شدی پسر ارام خندید لباسهایش پوشیدو رفت 

دخترک ساعتی بعد زنگ زدو گفت:سلام عشقم،ولی پسرک مانند همیشه نبود وتنها گفت: دیگر به من زنگ نزن وقطع کرد...

دخترک عروسکش رو بغل کرد و ارام گریست چند سال گذشت... تبریک میگویم به پسر

همون دخترک زیبا شد فاحشه...






سی چندسال پیش از رادیو اعلام شد:شنوندگان عزیز توجه فرمایید!!

خرمشهر .. ازاد شد!!!

وامروز مصادف با سوم خرداد در رادیو اعلام شد:

شنوندگان عزیز بنزین ازاد شد!!!

چه تصادف جالبی...





به سلامتیه ♥"خدا "♥

که هر موقع دلــــــــــــــــــ♡م واســـــــــش تنـــــــــــگ شـــــــــــه !!!

✘خودشو نمی گیره !!✘!

✘قهر نمی کنه !!!✘

✘به حرفام گوش می ده !!✘!

✘اذیتم نمی کنه !!!✘

✘بهونه نمی گیره !!!✘

✘از همه مهم تر اینه که ترس از دست دادنش رو ندارم !!! ✘

✘سایه به سایه پشتمه غمی نیست ✘


↩دوستت دارم خدا↪..






                         به قول بهروزوثوقی                           

     لات بودیم ولی عشق لات نبودیم،گرگ بودیم ولی بی صفت نبودیم،نامردبودیم ولی مردانگی می فهمیدیم،نارفیق بودیم ولی هوای رفیقمون روداشتیم ،ترسوبودیم ولی فقط ترس ازخدا، ناشی بودیم ولی لاشی نبودیم،مست بودیم ولی پست نبودیم،فقیربودیم ولی پول پرست نبودیم،بی دین بودیم ولی خدا داشتیم،سگ نبودیم ولی وفاداشتیم، 

به سلامتى هرچى ادم بامعرفته...






ﮔﺮﮒ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻣﻐﺮﻭﺭ...

ﺑﺎﺗﻌﺼﺐ...

ﺑﻲ ﺭﺣﻢ...

ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ....

ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ...

ﮔﺮﮒ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ...

ﺣﺎﺿﺮند ﺑﻤﻴﺮﻥ ﻭﻟﻲ ﺗﻦ ﺑﻪ ﻗﻼﺩﻩ ﻧﻤﻴﺪﻫﻨﺪ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﮔﻠﻪ ﺍﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ .....

ﮔـــــﺮﮒ ﺑــﺂﺵ ﺗـــﺂ

ﻣــﺤـﺘــﺂﺝ ﻧــَــﻮﺁﺯﺵ ﻧــَـﺒﺎﺷﯽ

ﮔــــﺮﮒ ﯾــَــﻌــﻨﮯ ﺃﺭﺗـــِــﺶ ﺗـــــﮑـــ ﻧـــَــﻔـــَـــﺭﻩ


ﺗـــَـــــﻨـــــــﻬــــــــا..

ﺳﮓ ؛ ﺍﺯ ﻧﺎﺗﻮﺍﻧﯽ ﻭ ﺗﺮﺱ، ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﺎﻭﻓﺎ ﺷﺪ ﻭﮔﺮﻧﻪ

ﺳﮓ ﮐﺠﺎﻭ ﻭﻓﺎ ﮐﺠﺎ !

ﺧﻮﺷﺎ ﮔﺮﮒ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ

ﺍﺯﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻣﺮﺩﻥ ﻭﻟﯽ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺧﻔﺖ قلّاده ﻧﺪﺍﺩﻥ .

ﺷﯿﺮﻫﺎ ﺍﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺳﻠﻄﺎﻥِ ﺟﻨﮕــَـﻠَﻨﺪ ! ﻭ ﺑﺒﺮ ﻗﻮﯼ

ﺗﺮﯾﻦ ﺣﯿﻮﺍﻥِ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ !

ﺍﻣﺎ ﺧﻨﺪﻩَ اﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ﻭﻗﺘﯽ

ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ این دو ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭِ ﯾﮏ ﺁﺩﻡ ﺩﺭ ﺳﯿـــﺮﮎ ﺑﺎﻻ ﻭ

ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﭙَﺮﻧﺪ !

ﻭﻟــﯽ " ﮔﺮﮒ " ﺭﺍﻡ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ !

ﺑﺮﺍﯼِﮐــَــﺴﯽ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﻭ . . ﻫﻤـــﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﻨﺪ

ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎ " ﮔﺮﮒ"

ﺣُﮑﻤﺶ "ﻣـــــــَـــــﺮﮒ" ﺍﺳﺖ .....





پست جدید لاین