پاسخ برخی از سوالات درباره پیام رسان ایتا

سوالات درباره پیام رسان ایتا

با عرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت آچار فرانسه

امروز قراره آموزش هایی براتون بزاریم که خیلی کم پیدا میشه و جز اولین منتشر کننده ها هستیم. خیلی از دوستان و کاربران درباره برنامه ایتا راهنمایی خواستند و ما هم تصمیم گرفتیم به تمام سوالات دوستان در چندین مقاله توضیح دهیم . در این مقاله به شما می آموزیم :

چطور می‌توانید ربات‌ها و اعضای کانالهای تلگرام را به ایتا منتقل کنید؟ مگر این کار به سرور تلگرام نیاز ندارد؟

چگونه آخرین بروزرسانی‌های ایتا را دریافت کنم؟

آیا ایتا نسخه ویندوز، لینوکس و Mac هم دارد؟

چرا در هنگام ارسال مطلب به گروه، تیک دوم نمایش داده نمی‌شود؟

ایتا چه خدماتی به صاحبان کانال در تلگرام ارائه می‌کند؟

 

خب حالا بریم سر وقت توضیح دادن هر کدوم از موضوعات :

 

چطور می‌توانید ربات‌ها و اعضای کانالهای تلگرام را به ایتا منتقل کنید؟ مگر این کار به سرور تلگرام نیاز ندارد؟

برنامه نویسی بات‌های ایتا به گونه‌ای خواهد بود که تمام بات‌های نوشته شده برای تلگرام با یک تغییر شناسه ساده می‌توانند در ایتا هم کار کنند و برنامه نویسان نیازی به طراحی مجدد بات نخواهند داشت.

ولی قرار نیست ما اعضای کانالهای تلگرام را منتقل کنیم. زیرا اصولا به سرورهای تلگرام ارتباطی نداریم.

 

 

چگونه آخرین بروزرسانی‌های ایتا را دریافت کنم؟

جدیدترین بروز رسانی‌های ایتا از طریق مارکت‌های اندرویدی معتبر مثل بازار، ایران اپس و مایکت و نیز از طریق لینک مستقیم قابل دریافت می‌باشد:

لینک مستقیم دریافت نرم افزار از سایت رسمی ایتا:
http://www.eitaa.org/dl

 

 

آیا ایتا نسخه ویندوز، لینوکس و Mac هم دارد؟

آری. برنامه ایتا برای سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مکینتاش ارائه شده و از طریق وب‌سایت رسمی ایتا به نشانی https://eitaa.com قابل دریافت است

 

 

چرا در هنگام ارسال مطلب به گروه، تیک دوم نمایش داده نمی‌شود؟

از نظر منطقی تیک دوم در چت دو نفره معنا دارد که ایتا آن را ارائه می‌دهد. تیک دوم در گروه، به محض خوانده شدن پیام توسط اولین نفر به نمایش در می‌آید حتی اگر گروه هزار عضو داشته باشد که ۹۹۹ نفرشان پیام را ندیده باشند؛ لذا قابلیتی فانتزی است تا کاربردی.
با این حال برای احترام به خواسته مخاطبان ارجمند ایتا، این قابلیت در بروزرسانی‌های آتی ارائه خواهد شد

 

 

ایتا چه خدماتی به صاحبان کانال در تلگرام ارائه می‌کند؟

حالت‌های مختلف این مسئله را توضیح می‌دهیم:

کانال رسمی است و شامد دارد:
شناسه کانال‌های شامد دار در ایتا رزرو شده‌اند و به صاحبان آن‌ها تحویل خواهند شد

کانال ثبت نشده است:
کانال‌های ثبت نشده یکی از دو گروه زیر هستند:

 اعضای کانال زیر ۵k باشد
این افراد باید مثل سایرین، شناسه‌های آزاد ایتا را انتخاب کنند

 اعضای کانال ۵K یا بیشتر باشد
بعد از ارائه پیام‌رسان ایتا به بازار، به این افراد مدتی مهلت داده می‌شود تا شناسه خود را در ایتا تقاضا کنند. در این‌صورت، شناسه تلگرامی فوق حتی اگر توسط شخص دیگری رزرو شده باشد به آن‌ها واگذار می‌شود.

مهلت درخواست این شناسه‌ها،‌ پانزدهم آذرماه ۱۳۹۷ به پایان می‌رسد

ملاحظات:

منظور از واگذاری، فقط ویرایش شناسه @ است. لذا در صورت واگذاری شناسه‌ی یک کانال، مدیران، اعضای کانال و مطالب موجود در آن تغییری نمی‌کنند.

مثال: شما در ایتا کانالی با شناسه @eitaa دارید که به مالک این شناسه در تلگرام واگذار می‌شود. در اینصورت شناسه شما به @eitaa1 یا عنوان دلخواه شما تغییر می‌کند ولی اعضای کانال، مطالب قبلی و مدیریت آن همچنان در اختیار شما باقی می‌ماند. درواقع مالک شناسه تلگرام تنها یک کانال خالی با آدرس @eitaa را از ما تحویل می‌گیرد.

مهلت واگذاری محدود است. این زمان از هنگام عرضه ایتا به بازار شروع شده و تا مدت محدودی ادامه خواهد یافت. پس از این مهلت، هیچ تقاضایی از سوی صاحبان کانال‌های تلگرامی پذیرفته نمی‌شود.

مهلت درخواست شناسه‌هایی که توسط سایر کاربران ثبت شده‌اند، پانزدهم آذرماه ۱۳۹۷ به پایان می‌رسد.
«این تاریخ تمدید نخواهد شد»

اگر تعداد اعضای کانال ایتا از مشابه تلگرامی آن بیشتر باشد، این کانال قابل واگذاری نخواهد بود.

شناسه کانالی که فعالیت آن در ایتا زودتر از مشابه تلگرامی آن آغاز شده باشد قابل واگذاری نیست

 

 

کانال من در تلگرام شامد دارد. چگونه آن را در ایتا تحویل بگیرم؟

ما پیشتر شناسه کانال‌های شامد دار را رزرو کرده‌ایم. برای دریافت شناسه مراحل زیر را طی کنید:

وارد ایتا شوید و کانالی با یک شناسه موقت شبیه آدرس اصلی خود بسازید
(توصیه می‌شود برای ساخت شناسه موقت، به انتهای شناسه اصلی خودتان یک حرف یا عدد اضافه کنید)

وارد تلگرام شوید و پیام زیر را در بخش توضیحات کانال‌تان درج نمائید:

آدرس این کانال در پیام رسان ایتا:
https://eitaa.com/yourID
(بجای yourID شناسه کانال خود که کد شامد دارد یا بالای ۵k عضو دارد را درج کنید)

در ایتا یک پیام با ترکیب زیر به @eitaa_id بفرستید تا ما شناسه موقت شما را به شناسه اصلی که شامد دارد تغییر دهیم.

نمونه درخواست مورد قبول:

شناسه اصلی تلگرام:
@*****

شناسه موقت:
@*****
(بجای * شناسه اصلی و موقت را درج کنید)

با توجه به حجم بالای درخواست‌ها، زمان انجام آن‌ها بین ۱ تا ۵ روز کاری می‌باشد

لطفاً تنها پس از انجام مراحل فوق به آی‌دی @Eitaa_ID پیام دهید. این شناسه از پاسخ به سوالات معذور است

مهلت درخواست شناسه‌هایی که توسط سایر کاربران ثبت شده‌اند، پانزدهم آذرماه ۱۳۹۷ به پایان می‌رسد
«این تاریخ تمدید نخواهد شد»

 

امیدواریم پاسخ برخی از سوالات درباره پیام رسان ایتا را در این مقاله گرفته باشید.