ویژگی های پیام رسان ایرانی سروش پلاس

ویژگی های پیام رسان ایرانی سروش پلاس

تماس صوتی

با سروش‌پلاس، ارزان‌ترین و سریع‌ترین تماس صوتی را برقرار کنید. به راحتی با دوستان‌تان تماس بگیرید و کمترین هزینه‌ی اینترنت را بپردازید. کیفیت بسیار بالا، سرعت در برقرای ارتباط و رابط کاربری بسیار آسان، ویژگی‌های دیگر تماس صوتی سروش‌پلاس است.

 

 

تماس تصویری

سروش‌پلاس را نصب کنید و با دوستان‌تان، تماس تصویری برقرار کنید. شک نکنید با تجربه کردن ویژگی‌های تماس تصویری سروش‌پلاس مثل سرعت و کیفیت بالای تماس، رابط کاربری ساده و مصرف کم اینترنت، شگفت‌زده خواهید شد!

 

 

ویترین

دنیایی متنوع و رنگارنگ از کانال‌ها و بات‌ها در سروش‌پلاس وجود دارد. اما چطور باید از بین این‌‌همه کانال و بات، آنهایی که مورد نظرمان هستند را پیدا کنیم؟ ویترین، راه حل این مساله‌ است و منتخبی از بهترین کانال‌ها و بات‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کند. معرفی پرمخاطب‌ترین کانال‌ها در موضوعات گوناگون، پیشنهادهای روز، صفحه‌ی اختصاصی بات‌ها و امکانات متنوع‌ دیگر، همه در ویترین سروش‌پلاس، منتظر شماست.

 

 

اینترنت یک‌سوم

شکی نیست که سرعت اینترنت، مصرف حجم و قیمت آن دغدغه‌ی بسیاری از کاربران فضای مجازی‌ست. بد نیست بدانید هزینه‌ی دیتای مصرفی شما در پیام‌رسان سروش‌پلاس، یک‌سوم حجم عادی مصرفی در برنامه‌های دیگر محاسبه می‌شود. به‌این ترتیب شما با ورود به سروش‌پلاس، در دنیایی از امکانات متنوع، گشت و گذار خواهید کرد. آن‌هم با کمترین هزینه!

 

 

بات عمومی (مِستر بات)

بات‌ها در اپ‌های پیام‌رسان شبیه یک دستیار و یک همراه برای کاربران هستند. بسیاری از خدمات عمومی و روزمره، بازی، مسابقه و … از کارهایی است که انجام آنها به کمک بات‌ها مسیر است. سروش‌پلاس، ساخت بات را برای توسعه‌دهندگان بسیار آسان کرده است. مِستر بات، عنوان بات عمومی سروش‌پلاس است که شما را قدم به قدم در ساخت و مدیریت بات دلخواه‌تان همراهی می‌کند. دسترسی و استفاده‌ی آسان، و قدرتمندی و کارآمدی از ویژگی‌های مِستر بات است.

 

 

پخش زنده

شاید شما هم از کسانی باشید که معتقدند با گسترش استفاده از پیام‌رسان‌ها، مردم از رادیو و تلویزیون کمتر استفاده می‌کنند. اما در سروش پلاس، داستان این‌طور نیست! کاربران سروش‌پلاس می‌توانند برنامه‌های رادیو و تلویزیون را روی گوشی‌شان بشوند و ببیند. تصور کنید یک پیام‌رسان دارید که امکان پخش زنده‌ی تمامی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را داشته داشته باشد! این امکانی‌ست که سروش‌پلاس را برای شما تبدیل به یک پیام‌رسان تمام و کمال می‌کند. ویژگی‌هایی مانند: محیط ساده، پخش تمامی شبکه‌های سراسری و استانی، دسترسی به آرشیو روزانه شبکه‌ها و جدول ساعت پخش برنامه‌ها، تجربه‌ی شما از پخش زنده‌ی سروش‌پلاس را منحصر به فرد خواهد کرد.

 

 

بازی

پیام رسان ایرانی سروش پلاس ، جدا از امکانات اصلی خود یعنی ارتباط و تعامل بین کاربران، می‌تواند سرگرم‌کننده هم باشد. در سروش‌پلاس، دنیایی از بازی و سرگرمی برایتان آماده شده است. تنوعی از بازی‌های مختلف و سبک‌های گوناگون برای تمامی سلیقه‌ها، ویژگی‌هایی‌ست که شما را ساعت‌ها با بازی‌های سروش‌پلاس سرگرم خواهد کرد.

 

سایر امکانات

فضای ابری، ارسال پیام گروهی، چند حسابی، پلیر داخلی (استریم)، ایجاد نظرسنجی مستقیم، پرداخت درون کانالی، ارسال تصویر، ویدئو، موزیک، پیام صوتی، طراحی بات‌های هوشمند، شخصی سازی تم اپلیکیشن و …