معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

معرفی بهترین لبتاب های موجود در بازار | خرداد و تیر 96

معرفی بهترین لبتاب های موجود در بازار | خرداد و تیر 96

معرفی بهترین لبتاب های موجود در بازار | خرداد و تیر 96

معرفی بهترین لبتاب های موجود در بازار | خرداد و تیر 96




در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین لپ تاپ ها در زمینه ها و رده های قیمتی مختلف بپردازیم که شامل بهترین کروم بوک، بهترین لپ تاپ گیمینگ، بهترین لپ تاپ هیبریدی، بهترین لپ تاپ از نظر کارایی و عملکرد و سایر موارد می شود. با ما همراه باشید.


 بهترین لپ تاپ هایی که اخیرا عرضه شده اند، دارای قیمت بالایی هستند؛ اما شما می توانید با کمی تحقیق لپ تاپ مناسب خود را با مشخصات خوب و قیمتی مناسب بخرید.
 
 

در ادامه مطالبی را بیان خواهیم کرد که می تواند شما را در خرید یک لپ تاپ مناسب یاری دهد. چه تصمیم داشته باشید یک لپ تاپ برای انجام کارهای روزانه بخرید و چه قصد خرید یک لپ تاپ عالی با مشخصات خوب را دارید، توصیه می کنیم حتما را این مطلب را دنبال کنید.

چه انتظاری از یک لپ تاپ دارید؟

اگر می خواهید فقط یک کامپیوتر قابل حمل داشته باشید که برای حمل آن هم زیاد مشکل نداشته باشید، می توانید یک لپ تاپ ویندوز یا یک کروم بوک با قیمتی کمتر از ۳۲۰ دلار و یا حتی کمتر بخرید. در ضمن برندهای Dell، ایسر و لنوو لپ تاپ هایی با قیمت واقعا مقرون به صرفه تولید کرده اند که قیمت آن ها کمتر از چند صد دلار است.

اما اگر انتظارات بیشتری از لپ تاپ خود دارید و می خواهید لپ تاپ از عهده انجام چند کار به صورت همزمان و بدون افزایش دمای آن برآید، باید کمی بیشتر هزینه کنید. لپ تاپ های مجهز به پردازنده های نسبتا ارزان قیمت اینتل یا AMD می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. برخی از مدل های عرضه شده در سال قبل هم می توانند گزینه خوبی برای شما باشد. شما در حال حاضر می توانید یک لپ تاپ کاملا خوب را با قیمتی در حدود ۶۵۰ دلار بخرید.

حتی علاقه مندان به دنیای بازی هم می توانند لپ تاپ های مورد علاقه خود را انتخاب کنند . در حال حاضر قیمت یک لپ تاپ گیمینگ خوب و کارآمد، چیزی در حدود ۹۷۰ دلار است.

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

بسیاری از شرکت های تولید کننده لپ تاپ برای دانش آموزانی که از محصولات آن ها خریداری می کنند، ۱۰ درصد و یا بیشتر تخفیف آموزشی درنظر می گیرند که این تخفیف شامل لپ تاپ های رده بالا هم می شود.

با وجود اینکه ممکن است قصد خرید لپ تاپی را داشته باشید که جزء ارزان قیمت ترین لپ تاپ های موجود در بازار باشد، اما جالب است بدانید که حتی اپل هم برای مک بوک های خود و مایکروسافت برای لپ تاپ های هیبریدی Surface book و لپ تاپ های Surface خود نیز این ۱۰ درصد تخفیف را در نظر گرفته اند. برندهای دیگر اعم از Dell، HP و لنوو هم محصولات خود را با تخفیف آموزشی که باعث کاهش قیمت محصولات به میزان قابل توجهی می شود، به فروش می رسانند.

آیا خرید لپ تاپ مرجوعی مشکلی ندارد و یا بهتر است یک لپ تاپ نو بخریم؟

تردیدی نیست که لپ تاپ های نو دارای عملکرد بسیار خوبی هستند و در مورد سخت افزار آن ها هم اطمینان کامل وجود دارد؛ اما لپ تاپ های مرجوعی هم به آسانی در فروشگاه های اینترنتی یافت می شوند.

لپ تاپ های مرجوعی یا ریست فکتوری می شوند یا اطلاعات حافظه داخلی آن ها پاک می شود و یا حافظه داخلی آن ها به طور کامل وایپ می شود و هیچ معیار مشخصی هم برای خرید آن ها وجود ندارد.

برندهایی همانند Dell لپ تاپ های مرجوعی خود را در فروشگاه های اینترنتی و یا نمایندگی های خود دوباره به فروش می رساند و چنانچه این لپ تاپ ها را از یک فروشگاه معتبر بخرید، کیفیت آن ها تضمین می شود؛ با این حال همیشه باید ببینید آیا لپ تاپ شما خدمات پس از فروش دارد یا خیر و اینکه چه سیستم عاملی بر روی آن نصب شده است. در ادامه به معرفی برخی از لپ تاپ های موجود در بازار می پردازیم. با ما همراه باشید.

لپ تاپ های زیر ۲۵۰ پوند (۳۲۰ دلار)

ارزان ترین لپ تاپ ویندوز: Ideapad s100 لنوو

اندازه صفحه نمایش: ۱۱٫۶ اینچ

وزن: ۹۹۸ گرم

عمر باتری: ۸ ساعت
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

این لپ تاپ برای رقابت با تمام لپ تاپ ها ساخته نشده است؛ اما قطعا از نظر قیمت و اندازه، توانایی رقابت با لپ تاپ های هم رده خود را دارد و در حال حاضر قیمت رنگ سفید آن کمی بیشتر از ۱۵۵ دلار است.

قیمت مدل جدید آن در فروشگاه های اینترنتی از ۲۲۰ دلار آغاز می شود و اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ویندوزی با حداقل قیمت ممکن هستید، خرید این لپ تاپ را به شما توصیه می کنیم.
 


بهترین کروم بوک: کروم بوک ۱۱ ایسر

اندازه صفحه نمایش: ۱۱٫۶ اینچ

وزن: ۱٫۲۵ کیلوگرم

عمر باتری: ۹ ساعت
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

این کروم بوک یکی از بهترین کروم بوک های مقرون به صرفه است و قیمت آن در حال حاضر در برخی از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه ها کمتر از ۲۶۰ دلار شده است. این لپ تاپ همانند برادر بزرگ تر خود یعنی ایسر R11 مجهز به صفحه نمایش چرخان نیست؛ اما مجهز به همان پردازنده است و این موضوع به معنای عملکرد مشابه در هر دو لپ تاپ است.

این کروم بوک وسیله فوق العاده قدرتمندی نیست و دارای سیستم عامل کروم است؛ اما برای افرادی که فقط وب گردی می کنند و به دنبال لپ تاپی هستند که به آسانی قابل حمل باشد، قطعا گزینه خوبی محسوب می شود.
 


بهترین کروم بوک با صفحه نمایش بزرگ: کروم بوک ۱۵ ایسر

اندازه صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ

وزن: ۲٫۲ کیلوگرم

عمر باتری: ۹ ساعت
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

خرید این کروم بوک را به افرادی که به دنبال خرید یک کروم بوک با صفحه نمایش بزرگ هستند، توصیه می کنیم. قیمت این کروم بوک در حال حاضر در برخی از فروشگاه ها در حدود ۳۱۰ دلار است. این کروم بوک برای افرادی که به دنبال خرید یک لپ تاپ موقتی با صفحه نمایش بزرگ برای انجام کارهای روزانه هستند، توصیه می شود.
 


لپ تاپ های زیر ۵۰۰ پوند (۶۴۵ دلار)

بهترین لپ تاپ برای انجام کارهای روزانه: ایسوس X555 YA

صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ

وزن: ۲٫۳ کیلوگرم

عمر باتری: ۶ ساعت
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

این لپ تاپ در حال حاضر با یک تخفیف جزئی در حدود ۳۸ دلار با قیمتی در حدود ۳۸۷ دلار به فروش می رسد. این لپ تاپ دارای پردازنده چهار هسته ای AMD A6 و حافظه داخلی یک ترابایتی است و یک لپ تاپ ایده آل برای انجام کارهای روزانه محسوب می شود.

لپ تاپ های ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ در انجام تمام کارها پیشتاز نیستند و صفحه نمایش آن ها نیز از وضوح خیلی بالایی برخوردار نیست؛ اما به هر حال اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ هستید، این لپ تاپ می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
 


بهترین لپ تاپ از نظر کارایی: لپ تاپ Pavilion 15 HP
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

این لپ تاپ با صفحه نمایش و عمر باتری ۹ ساعتی خود، یک لپ تاپ ایده آل برای تماشای فیلم است. این لپ تاپ دارای پورت های متنوعی است که شامل سه پورت USB، یک پورت HDMI و یک رم ریدر است.

قیمت پایه این لپ تاپ در حال حاضر ۴۵۰ دلار است و قیمت آن در حدود ۱۹۰ دلار نسبت به قبل کاهش داشته است و با توجه به اینکه این لپ تاپ به تازگی عرضه شده است، واقعا ارزش خرید دارد.
 


بهترین لپ تاپ هیبریدی: Yoga 510 14 لنوو

صفحه نمایش: ۱۴٫۶ اینچ

وزن: ۱٫۷۵ کیلوگرم

عمر باتری: ۵ تا ۶ ساعت
 
معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار 

این لپ تاپ یک لپ تاپ دو در یک ایده آل است که قیمت مدل پایه آن کمتر از ۶۴۵ دلار شده است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Pentium 4405U است که برای انجام ساده ترین کارها طراحی است. همچنین این لپ تاپ دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی است. این مشخصات برای بسیاری از کاربران کافی نیست.

این لپ تاپ کانورتیبل که قیمت آن در حال حاضر در حدود ۴۹۰ دلار است، از عملکرد کاملا خوبی برخوردار است و به عنوان تبلت نیز می توان از آن استفاده کرد.
 


لپ تاپ های زیر ۱۰۰۰ پوند (۱۳۰۰ دلار)

بهترین لپ تاپ گیمینگ: ROG GL552 VX ایسوس

اندازه صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ

وزن: ۲٫۴ کیلوگرم

عمر باتری: بیش از ۶ ساعت
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

قیمت این لپ تاپ گیمینگ ایسوس در حال حاضر کمتر از ۹۰۰ دلار است. بدنه این لپ تاپ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مجهز به نسل ششم پردازنده core i5 اینتل و یک حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است.

امکان اتصال هدفون و موس مخصوص بازی به این لپ تاپ نیز وجود دارد. عملکرد این لپ تاپ به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ در سطح خوبی قرار دارد. تنها نقطه ضعف این لپ تاپ عمر باتری کم آن است. عمر باتری این لپ تاپ به ندرت بیشتر از شش ساعت می شود.
 


بهترین لپ تاپ از نظر عملکرد: Dell XPS 13

قیمت این لپ تاپ در حال حاضر ۲۵۸ دلار کاهش پیدا کرده است. این لپ تاپ یکی از رقبای اصلی مک بوک های اپل محسوب می شود. XPS 13 دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی Infinity Edge است که تقریبا هیچ قابی در اطراف آن وجود ندارد. یکی از مدل های این لپ تاپ هم با صفحه نمایش لمسی عرضه شده است.
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

اپل مدعی است که عمر باتری این لپ تاپ ۲۲ ساعت است؛ البته هنگام پخش ویدیوی آنلاین به ۱۲ تا ۱۳ ساعت کاهش پیدا می کند. XPS 13 مجهز به پردازنده Kaby Lake است که جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده نسل هفتم اینتل است.
 


بهترین مک بوک اپل: Macbook Air

اندازه صفحه نمایش: ۱۳٫۳ اینچ

وزن: ۱٫۳۵ کیلوگرم

عمر باتری: ۱۲ ساعت
 
 معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ، هیبریدی،کروم بوک در بازار

قیمت این لپ تاپ اپل که موفقیت بسیار خوبی هم کسب کرده است، به ۱۰۹۸ دلار کاهش پیدا کرده است. شاید دلیل این موضوع رونمایی از لپ تاپ جدید Surface مایکروسافت در ماه ژوئن است. همچنین دانش آموزان می توانند این لپ تاپ را از فروشگاه های اپل استور با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند.