مطالب جدید عاشقانه سنگین مخصوص شهریور 97

مطالب سنگین مخصوص شهریور 97

مطالب جدید عاشقانه سنگین مخصوص شهریور 97


*************

مـحـکـم بـغـل بگـیـر مـرا
تـا کـه بگـویـم بـه هـمـه
او فقـط جـانِ مـنُ
یـارِ مـن و
مـالِ مـن اسـت =) ♡♡

**************

حالِ تلخ مرا
فقط لبخند هایت شیرین میکند
دست هاى سرد مرا
فقط دست هایت گرم
اما نبودنت را
هیچ چیز جایگزین نمیشود...

***********

جایی باید باشد
غیر از این کنج تنهایی
تا آدم گاهی آنجا جان بدهد
مثلا آغوش تو
جان می‌دهد
برای جان دادن...

***********

نِصف قَهوِه ات را کِ خوردی
بیآ فِنجانمان را عؤض کُنیم^^
دَر کافه های شهر
نمیشوَد یِک دیگر را بوسید

************

عشقِ تو،
باران بود
که بی پروا بارید بر شانه های خسته ام،
لعنت به این خورشید
که همیشه بد موقع سر میرسد‌ :)

**************

تو میگذری ;
زمان‌ سریع تر از تو میگذرد
اما ...
چه کنم با دلی که از تو توان گذشتن ندارد ...

*************

به خواب هایم یک شب بخیر بدهکاری
به لب هایم یک بوسه
به شانه هایم یک آغوش:)

*************

آدم باید یکی رو داشته باشه
که هر وقت عکسی از خودش رو گم کرد،
تو گالری اون پیداش کنه...:)

**************

میانِ آشوب بودنِ احوالِ
این روز هایم یک " تو"
وجود دارد ، که قوّتِ قلبم
و آرامشِ وجودم است ..!
و من ،به آن تُ خیلی نیاز دارم...

**************

من نیمه گمشده نمیخوآم :)
یکیو میخوآم که باهم بریم گم شیم :)♡

**************

صبح واقعی اون صبحیه که تو خواب صداش بزنی تو بیداری جوابتو بده :)

************

دیشب یکی بهم گفت دوسم داره
یکی که تو نبودی:)
و من سخت دلم لرزید...:)

************

نامم قشنگ نیست
تو قشنگ
صدا
می کنی...!

*************

مثلا وقتی قهرمیکنی
بهت بگه[میایی بغلم یاخودم بیارمت]

*************

‏نمیدونم به چه چیزت وابسته شدم،
‏به چشمات که منُ نگا نمی‌کنن
یا به قلبت که واسه یکی دیگه میتپه!

****************

‏این حق مسلم هر آدمیه که
 صبح رو تو بغل کسی که دوسش داره
شروع کنه:)

***************

+عشق ینی چی؟!
-ینی همیشه یه راهی هست:)

************

برگرفته از کانال عاشقانه آچار فرانسه