متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94


رفت...!!!

خجالت کشیدم بگویم:گند زدی به تمام باورهایم!!!

غرورم نگذاشت بگویم:"نـــــرو"...بمان کنار دلم!

دلم نمیگذارد فراموشش کنم...!

عقلم نمیگذارد بگویم "برگرد"

خاطراتش نمیگذارد"نفس" بکشم!

"قسمت" نمیگذارد دستهایم به رویای داشتنش برسد!

و این وسط "خدا" با تـــــــــمام بزرگیش فقط نگـــــــــاه میکند!


متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94


بعضی وقتا 


چیزی مینویسی فقط برای یه نفر اما دلت میگیره 


وقتی میبینی همه خوندنش 


جز همون یه نفر 


متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94



چه رازی در این جمله است


دوستت دارم


که هرکه می گوید عاشق تر میشود


و هرکه می شنود بی تفاوت تر...........!


متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94


ﺗــــــــﺎﺑﺴﺘــــﺎﻥ !

ﺣــﺎﻻ ﻛــــﻪ ﺩﺍﺭـــــــــــــے ﺗﻤــــﺎﻡ

ﻣﻴـﺸﻮـــــــــے

ﺑــﮕﺬﺍﺭ ﺑــﮕﻮﻳـــﻢ !


ﻛـــــــہ ﺭﻭﺯﻫــﺎے "ﮔــﺮﻣــﺖ" ،


برایم "ﺳــــــــــــــــــ❌ــــــــــــــــرد" ﮔﺬشتـــ ...


متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94



پاى هر کس ماندم رهایم کرد

ولى اکنون

رفیقى دارم ک هر دو پاى هم میسوزیم

من براى او"

او براى من"

.

.

.

!!!سیگارم!!!



متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94




شیر هم که باشی باز هم شانه ای میخواهی برای 


دلتنگیهایت....!!!!


دلخستگیهایت...!!!


و دلنگرانیهایت...!!



متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94



♡دِلم داغون♡


☜توام با اون☞


⇂زیرِه بارُون⇃


↦رَفتی آروم↤


♞سَرت گَرمُو♞


♝تنم سَردو♝


√لَبات خَندون√


??چشام گریُون??


دِلت قُرصُ


دلم ویرون♡


✧چِه حالیم✧


↡زیرِه بارون↡


↷فِرشتَم شـــد↶


↯واسَم حیوون↯


✘بازَم سیگار✘


♧کِه سوخت آروم♧




متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94



به من قول بده......

درتمامی سال هایی که باقی مانده.....

تاابد.....

مواظب خودت باشی.....

دیگرنیستم که یادآوری ات کنم.....

میروم.....

نه اینکه دوستت نداشته باشم.....

نه ....

بین خودمان بماند.....

ازاضافی بودن خسته ام.....




متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94




وقـــــتے دلــت گـــــرفته باشـــد...

تمــــام آرامـــــش یــک ســـاحل را هـــم به تــــو بدهنـــد

بــاز هـــم دل تـــو بارانیــــست☔

خــیس تر از دریــا خـــراب تر از امـــواج...🌊




متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94




ﭼﻪ ﺧﻮﺵ ﺧﯿﺎﻝ ﺑﻮﺩﻡ ...

ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ

ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ

ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ

ﻣﺤﮑﻮﻣﻢ

... .....ﺑﻪ ﺣﺒﺲ ﺍﺑﺪ !!

... ﺑﻪ ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ ......

ﻭﻗﺘﯽ

ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺑﺎﻥ

ﺑﺮﺳﺮﻡ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ

ﻫﯽ ...

ﺗﻮ ...

ﺁﺯﺍﺩﯼ




متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94




خــُــــدا  جـــــونـــــم

قســــــــم بــه

 بــزرگیــــــت نـــَـزار

 یِـہ عـــــــ↯ـــاشــــــِـــــقْ 

 یـــــہ روزے

بشیـــــِــــنـہ بــــرای 

 خــــاطـــ󾭉ــرات خنــــده  دارِ شــــون

 گـــ󾭓ــریـــــــہ کنــــــہ ••



متن های عاشقانه و فیس بوکی 

پست های جدید لاین

پست های شاخ لاین 94



منبع : http://tanhatarinasheq.blog.ir