عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید ۲۰۱۶

عکس‌ و نوشته عاشقانه ۲۰۱۶

       عکس‌ها و نوشته های جدید عاشقانه  ۲۰۱۶

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

دلم بهانه تو را دارد
تو می دانی بهانه چیست؟
بهانه همان است که شب ها
خواب از چشم من می دزدد
بهانه همان است که روزها
میان انبوهی از آدم ها
چشانم را پی تو می گرداند
بهانه همان صبری است
که به لبانم سکوت می دهد
تا گلایه ای نکنم از نبودنت

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

رد انگشت هات
تنم را شعله ور می کند
به این لبخند می زنم
که هر ناخنی
دست مهربانی هم
همراهش هست.
نیست؟

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

من عاشق توام
بانوی من
وقتی مرا نبینی
نیستم؛
نابود و نیست.

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

خوشبختی
تعریف های گونه گون دارد
به تعداد آدم های دنیا.
عمر من یکی
به خوشبختی قد نمی دهد
گل قشنگم!
می دانم در انتظار تو
فرو می شکند
و تو خوب می دانی که من
خوشبختی نمی خواهم
تو را می خواهم.

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

ﺗﻤﺎﻡ ِ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺗﻨﻢ ﺭﺍ
بکش ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ…
ﻣﺮﺍ ﮐﻪ ﻃﺎﻗﺖ ِ ﯾﮏ ﭘﯿﺮﻫﻦ
ﺟﺪﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ..!

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

عشق یعنی
از من دور باشی
دکمه های پیراهنت را
با انگشت های من باز کنی..
از تو دور باشم
چایم را با لب های تو بنوشم
خوابم را با چشم های تو ببینم
و نفسم بسته به نفس های تو باشد…
عشق یعنی
سرم را برگردانم،
تو از فاصله های دور
برایم دست تکان بدهی…
و من بی پروا
دستت را بگیرم..!

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016

“او” میداند…
“من” دوستش دارم …
و “این” بدترین قسمت داستان عاشقانه “من” است…
نمیگویم داستان عاشقانه “ما”…
چون خوب میدانم “او” عاشق نیست …
هربار زخمی عمیق تر میزند …
و “من ” همچنان آرام پای نامهربانیهایش نشسته ام…
هربار میآید …
گوشه ای از دلم را میکند و میرود و با خود میبرد …
و “من” هربار با بوسه و لبخند بدرقه اش میکنم …
چه احمقانه دوستش دارم …

عکس‌ها و نوشته های عاشقانه جدید 2016