پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94

لطفاتا تهش بخونید...

بسلامتی پسری که به عشقش گفت...

دیشب با دوستم رفته بودم قلیون سرا.... روبروی تخت ما یه دختر پسر نشسته بودن


که پسره پشتش به تخت ما بود،معلوم بود با هم دوست هستند،


اتفاقی چشمم به چشمه دختره افتاد.... قشنگ معلوم بود


 پسره عاشق دخترست،دختره شروع کرد به آمار دادن،سرمو انداختم پایین....


دفعه بعدی تحریک شدم با نگاه بازی کردیم. خلاصه یه کاغذ برداشتمو


 به دختره علامت دادم،با نگاهش قبول کرد،بلند شدن


،پسره جلو رفت که حساب کنه دختره به تخت ما رسید دستشو دراز کرد کاغذ


رو گرفت،براش نوشته بودم ..... .....خیـــــــلی پستی........



پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


بسلامتی پسری که اسم عشقش رو تو بازوش خالکوبی کرده بود....

اما غافل از اینکه عشقش اسمش رو اشتباهی بهش گفته.


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


.

 سلامتی پسری که از بابای عشقش کتک خورد ...

عشقش ازش پرسید :چرا توهم کتکش نزدی؟ سرشو پایین انداخت و زیر لب گفت:اخه چشماش شبیه تو بود ...


.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی اونایی که قلبشون ی ویلای اختصاصی واسه ی نفره ...

نه یه هتل بی ستاره واسه هر رهگذر ...


.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94



 به سلامتی دخترا که همیشه حال پسرا رو میگیرن.

ولی بهترین های زندگیشون مردن (بابا و داداش و مرد زندگی)

به سلامتی پسرا که هر چقدر هم پرچم دخترا رو بیارن پایین.

بازم جونشون رو برای سه نفر میدن (مامان و آبجی و زن زندگی)

.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی اونایی که هزارتا خاطــــــــــــــــرخواه دارن

 ولی دلشون گیرِ یه بــــــــــــــــــــــــ ی معرفته !

.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


 به سلامتی خودم!….چرا شو نپرس!!!!

.

.

.

.

مربی خوبی بود….خوب بازی ام داد….!!!!


.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی معلمی که امتحان میگیره نه انتقام...


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


سلامتی اون ♥️ مادر پیری ♥️ که

که دلش هوای بچه شو را کرده

ولی بلد نیست شمارشو بگیره

دلش میگیره و بغض میکنه ...


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی پسری که 

گفت :من توزندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم

 اونم دخترخودمه وقتی تازه داره راه رفتن یادمیگیره...


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


 سلامتی اونایی که دقایقی که بهشون فک می کنیم ..

خیلی بیشتر اَ دقایقی ِ که باهاشون زندگی کردیم ....


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی اونایی که دلشون مث ورقه شاگرد تنبلا پاک و سفیده !


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94



 سلامتی مادری که پیراهن بچشو با دست کوک میزنه و میگه:

ببین اصلا پیدا نیس . . .


.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.

 شراب شده اند اشکهایم!

دست رنج توست...

بخور به سلامتی دلبر امروزت..


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


بی شک بعضی فرشته ها "مرد"هستند

به سلامتی پدر که وقتی می گوید "درست می شود"

همه نگرانی های آدم به یکباره آب می شود...!!!


.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.

 سلامتی اونی رفیقی که زد خودشو تو دیوار تا رءیسشون نفهمه دوستش رفته پیش عشقش ..


.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


 به سلامتی اون رفیقی که خدا هیچی بهش نداده به جز مرام و معرفت …

.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.

به سلامتی خودمون 

که همیشه اونی شدیم که بقیه میخواستن !

ولی ....

هیچکس اونی نشد که ما میخواستیم .


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی رفیقی که دست فرمونش خوبه ولی! واسه رفیقش لایی نمیکشه…!!!

.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.

به سلامتی دختری که گرمای دست دوست پسر شو زیر بارون با گرمای بخاری ماشین یه بچه پولدار عوض نمیکنه...

.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.

پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94



به سلامتی بچه هایی که سر تا پاشون زیر بارون خیس میشه ولی رفاقتشون نم نمیده... 

.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

.

.

به سلامتی اونایی که آرزو بودن ولی خاطره شدن....

.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94


به سلامتی چشمی که چشم ما رو روی همه چشما بست...

.

.

هــــــــــــی روزگار...!

.

.

 به سلامتی حرفایی که پست نمیشن وبغض میشن.


.

.

 هــــــــــــی روزگار...!

 

پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94



به سلامتی اونی که گرگ بود وقتی فهمید یه بره عاشقش شده ذاتشو عوض کرد.


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94



??به سلامتی من??


↹??منی که الان??↹

 ↙️??دلم گرفته??↘️

 ✧??و کسی نیست??✧

 ↿??بگه چه مرگته??↾


◣??منی که خوشی??◢

 ⬆️??بهم نیومده??⬆️


↶??منی که از همه??↷

 ↞??رو دست خوردم??↠


✌️منی که مرحمه✌️

 ??دله همه شدم ولی??

 ✨??کسی مرحم دلم نشد??✨


????منی که با هر 

 آهنگی زدم زیر گریه????


✊??منی که بغضمو??✊

 ??جلو همه قورت

 میدم که یه??

 ??وقت گریه نکنم??

 

 ??منی که پیش همه?? 

 ??از همه شادتر??

 ↩️??دیده می شم؟↪️


 ??????سلامتیه منی ک....


دنیا ؟؟ خیلی نامردی...


پست های جدید لاین و وایبری 94

عاشقانه های من

پست های عاشقانه

پست های عاشقانه 94