عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه




دریافت


میگن خواب یه مرگ کوتاهه 


ولى چه فرق عجیبى است بین"مرگ"

و"خواب"

 وقتى "عزیزى"خوابیده دلت

 مى خواد حتى هیچ پرنده اى

 پر نزنه تابیدارنشه و وقتى 

"مرده"...

دوست دارى

بابلندترین صداى دنیا

بیدارش کنى ولى افسوس....


󾮗تا هستیم قدر همدیگر را بدانیم,,,,,󾁁󾁁󾁁


عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه


به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟


عروس این چمن بودی چه می‌شد؟


چرا چون باد رفتی از کنارم؟


همیشه مال من بودی چه می‌شد ؟


عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه


گوش کن...صدای نفس های پاییز را می شنوی؟

 و این زیباترین فصل خدا می آید.. غم و اندوهت را به برگ درختان آویزان کن...

 چند روز دیگر می ریزند❤️❤️


عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه



ﺩﻟــــــــــــــﯽ ﮐﻪ ﺑﺸــــــﮑﻨﺪ


 "فریـــــادش"


 ﺭﺍ ﻧﻤﯿـــــــﻔﻬﻤﯽ ...


 ﻭﻟﯽ . . .


 "ﻧـــــــــﻔﺮﯾــﻧﺶ"


 ﺑﻪ ﺯﻣﯿــــــــــــــنت ﻣﯽ ﺍﻧﺪﺍﺯد . . .



عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه



ﺁﺩﻡ ﮐﻪ "ﻏـــــﻤﮕﯿﻦ" ﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ

ﺧــــﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺟــــﺪﺍ ﻣﯽ ﮐــــﻨﺪ ﺍﺯ ﺟــــﻤﻊ

ﮐﻪ ﻣــــﺒﺎﺩﺍ ﺁﺳﯿــــــﺒﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺷـــــﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﯾـــﮕﺮﺍﻥ ﺑﺰﻧﺪ

ﻣﻮﺭﺩ" ﻓﺮﺍﻣــــﻮﺷﯽ" ﻗﺮﺍﺭ ﻣـــﯽ ﮔـــﯿﺮﺩ

ﺗﻨﻬﺎﺗــــﺮ ﻭ ﺗــــﻨﻬﺎﺗﺮ ﻣﯽ ﺷـــﻮﺩ

ﺁﻧﭽــــﻨﺎﻥ ﺩﺭ" ﺗﻨــــــﻬﺎﯾﯽ" ﺧﻮﺩ ﻏــــﺮﻕ ﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ

ﮐﻪ ﺩﯾﮕـــــﺮ ﺑﺎ ﻫﯿــــﭻ ﺗﻠﻨــــﮕﺮﯼ ﺑﺮ ﻧﻤــــﯽ ﺧــــﯿﺰﺩ

ﻭ ﺍﯾـــﻦ ﺁﻏــــﺎﺯ ﺗﻠﺦ ﯾﮏ" ﭘﺎﯾــــﺎﻥ" ﺍﺳـــــﺖ󾬪


عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه



به " آدمهـــــا " دل نـــده ...

تو که از " خدایشـــــان " ...

" عاشقتــــر " نیستــــی .....!!!

آنهــــــا """ خدای """ خــود را ...

به ...

نیمــــــه " نانـــــی " میفروشنـــــد .....!!!

و ...

تـــو را به """ نیمــــه شبـــــی """ .....!!! .به تنهایی ام افتخار میکنم

چون تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است... ﺗﻨﻬـــــــﺎ ﺑﻮﺩﻥ 

 ﺧﯿﻠــــــــﯽ ﺑﻬﺘﺮ

 اﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎﮐﺴـــﯽ ﺍﺳــــﺖ 

 ﮐﻪ 

 ﺑﺨﻮﺍﻫــﯽ ﺩﺍﺋــــــــﻢ ﺧﻮﺩﺕ را به او

 یاد آوری کنی............

 تا فراموشت نکند...



عاشقانه ترین پست های 94

جدیدترین پست های عاشقانه 94

دل نوشه های عاشقانه + موزیک عاشقانه 94

سرگرمی تفریحی جدید عاشقانه



میدانى چیست؟؟؟روزگاریست که مردان غیرتشان را به هر قیمتى میفروشند….

و زن ها بکارتشان را به هر قیمتى پاره میکنند….

ارى …. این روز ها تجارت رونق یافته….و جوان ها به این تجارت س*س میگویند

….أرى همه چیز را حتى با هزار تومان میفروشند



عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما


عشق که بهانه نمی خواهد

تو را که می بــــــــــــــــینم

بی اجازه می ریزد توی قلبم

خودت قشنگ ترین بهانه ای برای دوست داشتن

حتی گاهی که از چشمانم دوری…..


عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما


یادت باشد دلت که شکست سرت را بگیری بالا

تلافی نکن

فریاد نزن

شرمگین نباش

حواست باشد دل شکسته گوشه هایش تیز است

مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش آرزویت بود

صبور باش و ساکت

بغضت را پنهان کن

رنجت را پنهان تر


عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما



لعنت به ساعتهایی که جلو نمیروند

خواب می مانند کار نمـــــی کنند

کـــــــــــــــــــوک نمــــــی شـــــوند

عــــــــــــــقب مـی مــــــــــــــــانند

و از رفتن خسته میشـــــــــــــــوند

این بلاها از وقتی به سر آدم میاد

که منتظر کسی باشــــــــــــی که

دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــش داری


عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما



ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﺪﯼ …

ﺗﯿﮏ ﺯﺩﻥ ✔

ﺑﮕﻮ ﺑﺨﻨﺪ →
ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ♂
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ …♀
ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺳﺘﯿﻢ ♬
ﮐﻮﻓﺖ …
ﺯﻫﺮﻣﺎﺭ …

ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﺍ ﺗﻌﻄﯿﻞ! … ✘

ﻓﻘﻂ ﻣﻦ …
ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﻡ !
ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺕ …
ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﺕ …
ﺷﯿﻄﻨﺘﺎﺕ …
ﻏﺼﻪ ﻫﺎﺕ …
ﺍﺧﻤﺎﺕ …

ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺕ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ
فک کن خودخواهم یا فک کن طرز فکرم قدیمیه

همینه که هست . . . !!



عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما


یکی تو… یکی من…
با این ماه که هنوز هم این شهر را تحمل می کند…
همین سه تا بس است…
حتی اگر ماه هم نبود…
من قانعم…
به یک تو و یک من…
مگر میان تو و ماه فرقی هم هست…؟!
ای کاش بود…
آن وقت شاید همه چیز جز تو معنایی داشت…
اما…حالا که ندارد…
حالا همه چیز تویی…
تمام شعرهایی که با عشق می خوانم…
تمام روزهای خوب…
تمام لبخندهای من…
تمام گناه های با لذت…
تمام زندگی…
همه چیز تویی…
چیز دیگری هم اگر جز تو بود…

فدای یک تبسمت



عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما


واسه تولدت هدیه گرفتم،

با اینکه از دستام خیلی دوری،
نمیخوام جام تو جشنت خالی باشه،
به دستت میرسونمش یجوری..

دلم میخواد خودم اون لحظه باشم،
تا جای کادو با من روبرو شی,
خودم باشم ببینمت زمانی،
پیرهنی که بهت دادمو میپوشی..

تولدت مبارکو خودم باید بگم بهت،
کادویی که خریدمو خودم باید بدم بهت,
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم،
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی و خودم..



عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما



لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم

تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست …

تا بدانی نبودنت آزارم می دهد …
لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان …

که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پُر شیار …
لمس کن لحظه هایم را …
تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم٬

لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن


عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما




هر وقت دیدى:

بغل کردن "یه نفر" برات رویاست….

گرفتن دست" یه نفر" برات اروزه…..

نگاه کردن "یه نفر"برات محاله….

بوسیدن "یه نفر"برات سخته…..

……….بدون عاشق اون "یه نفر " شدى………


عکس نوشته های جدید عاشقانه

عکس های متنی عاشقانه

پست های عاشقانه لاین و وایبر و فیس بوکی

عاشقانه های من تو ما


×××××


یعنی کپی کردن با ذکر منبع خییییییلی سخت ؟؟

واسه بعضیا خیلی متاسفم...