صرفا جهت خنده سری جدید

نکافان



ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ ...

 ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻋﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎه ﺷﺪ ...

 ﺻﺐ ﮐﻦ ... ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ تو ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ و ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﺨﻮﺭﻡ ...

ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﺪ ﺧﻼﺻﻪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﯾﻪ ﺗﺮﺟﯿﺤﯽ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ ... ﺑﻬﻢ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯾﺪ...!!!

هول شدم لعنتیییییییییییییییی




صرفا جهت خنده سری جدید



ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺑﺎ داداشم ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﭘﺎﺷﺪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﭘﺬﯾﺮﺍﯾﯽﺧﻮﺍﺑﯿﺪ ﮔﻔﺘﻢ: ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺍﺯ ﻣن ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯽ؟


ﮔﻔﺖ: ﺍﮔﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ

ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺳﺮﺩﻡ

ﺗﻮ ﮔﻮﺯﯼ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺍﺩﯼ

ﮐﻪ ﻓﮑﺮﺷﻢ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ...😝😝😝



صرفا جهت خنده سری جدید




پسره میگه من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم.

دختر: خونه داری؟

نه...

دختر حرفشو قطع میکنه: بی ام و داری؟

نه...

چقدر حقوق میگیری؟

پسر: حقوق ندارم آخه...

دختر: برو گمشو چی فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ و میره

پسر با خودش می گه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با یه بنز دارم بی ام و

دوست ندارم. چجوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟

و اینگونه بود که پسر هم رفت و دختر ( تـــــُـــرشید 




صرفا جهت خنده سری جدید




به سلامتی پسری که

وقتی عشقش ناراحته همه چی رو کنسل میکنه به عشقش میرسه !
برگرفته ازکتاب ماهی ها لپ تاپ تعمیر میکنند...!!!!

پسرا جییییییییییییغ هورااااااااا !!!






امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان .
یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد!
پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری!
یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت،نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!
طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد...:D



صرفا جهت خنده سری جدید




یادش بخیر بچه بودیم اون موقع ها شماره ها روی تلفن نمی افتاد !
زنگ میزدیم مزاحم میشدیم
یه بار زنگ زدم یه دختره گوشی رو برداشت ، منم فوت میکردم !
دختره گفت ، خوب حالا من با فشار دادن یک دکمه …..
آقا ما هم از ترسمون سریع قط میکردیم !
یه همچین اسگل هایی بودیم ما !!!



صرفا جهت خنده سری جدید



روانشناسی رانندگی :
اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی این کمربند رو نبندن
کلا آدمای صبورین !



تو خارج وقتی پسرا چششون به چن تا دختر میخوره:

سینه سپر

نگاه جذاب

لبخند ژکوند

آستینا بالا

قدم ها شمرده

حالا تو ایران:

احمد میوفته رو کله رفیقش و شروع میکنه به کتک کاری و شوخی خرکی و یه نگاهشم به دختراس ببینه نگاش میکنن یا نه!



صرفا جهت خنده سری جدید




چند روز پیش رفتم زبان ثبت نام کردم اولین جلسه معلم اومد بهم گفت: توى برگه هر چى از انگلیسى بلدى بنویس، منم نوشتم:


OH, OH YES, OH MY GOD, YESSS, OH COME ON BABY, YEEESSSS


 معلم گفت: برو گمشو از کلاس بیرون...


فکر کنم فهمید من چقدر انگلیسیم خوبه نیازى به این کلاسا ندارم خخخ...



صرفا جهت خنده سری جدید



ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ

ﺗﺮﻭ ﺧﺪﺍ ﺳﻮﺍﻝ ۳ ﺭﻭ ﺑﺮﺳﻮﻥ

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ

ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﻣﻤﻪ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﯼ 

ﺍﻭﻟﺶ ﯾﺰﺭﻩ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎ ﮐﺮﺩ ﺑﻌﺪﺵ ﺩﯾﺪ ﺭﺍﻫﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﮔﻔﺖ

ﺑﺎﺷﻪ 

ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ

ﺍﮔﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﻤﻮﻥ ﺳﻮﺍﻝ ۴ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺳﻮﻥ |:

ﮐﻠﯿﺪ ﺍﺳﺮﺍﺭ : ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﺧﺮ ﺧونی;-





صرفا جهت خنده سری جدید



از دو چیز نمیشه گذشت:


نونی که از تنور میاد


 مَـــــــــــــــــــــمِـــــــــــــــــــــه ای که از حموم میاد !!

خداوند زنان را چه زیبا آفرید بالای نافشان دوپستان! پایین نافشان گلستان ! اگر بلبل بیفتد در گلستان نمیداند بهار است یا زمستان . . . . .

( فرار کنید سعدی راست کرده بد جور )(teeth)

:)))))))))))))))




صرفا جهت خنده سری جدید



مامان‌بزرگم داشت نماز می‌خوند گفت: خِدایا

گفتم: بلی؟

یه دیقه مکث کرد گفت: وَچه اَنده نِفـــــــَم!!!



صرفا جهت خنده سری جدید