ربات ها در پیام رسان ایتا

ربات ها در پیام رسان ایتا

ربات ها در پیام رسان ایتا

ربات‌ها قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران و برنامه‌نویسان قرار می‌دهند و در نسخه‌های بعدی ایتا ارائه خواهند شد.

چطور ربات ایتا بسازم؟

ایجاد ربات بسیار ساده می‌باشد، ولی شما حداقل به کمی دانش در زمینه برنامه‌نویسی کامپیوتر نیاز دارید. متاسفانه اگر برنامه نویس نیستید، هیچ راه حل آماده‌ای ‌برای تولید ربات نیست. ولی ما مطمئن هستیم که شما به زودی ربات‌های زیادی که توسط دیگران تولید شده‌اند را برای استفاده خواهید یافت.

مسدود کردن ربات

اگر نمی‌خواهید که پیامی از سمت ربات در‌یافت کنید، می‌توانید به راحتی آن را مسدود کنید – همان طور که کاربران را مسدود می‌کنید. برخی ربات‌های ایتا گزینه‌ی متوقف کردن ربات (Stop Bot) را در پروفایل خود دارند. ضمنا برخی توسعه دهندگان گزینه ای جهت بی صدا کردن ربات می‌سازند.

 آیا رباتها امن هستند؟

بله. ربات‌ها تفاوتی با کاربران عادی که در گروه‌ها می‌بینید ندارند. ربات‌ها تنها می‌توانند نام و عکس پروفایل شما و پیام هایی که به آنها ارسال می‌کنید را ببینند و نه بیشتر. آن‌ها قادر به دیدن شماره تماس شما نخواهند بود(مگر اینکه خودتان شماره را به آنها بدهید)
مسلما با هر ربات باید همانند غریبه برخورد شود – از دادن رمز عبور، کد ایتا یا شماره حساب خود به آنها خودداری کنید، حتی اگر مودبانه درخواست کردند. همچین مراقب فایل‌هایی که توسط ربات‌ها ارسال می‌شود باشید. همانگونه که باید برای دریافت فایل از کاربران دیگر دقت کنید. به طور مثال: اگر رباتی فایلی به اسم OpenMe.exe را ارسال کرد، باز نکنید.

آیا ربات‌های تلگرام در ایتا هم کار می‌کنند؟

با ارائه رسمی ربات در ایتا، ما امکانی را فراهم می‌کنیم تا برنامه‌نویسان و کاربران بتوانند با کمترین تغییر و تنها با تعویض یک شناسه بتوانند از ربات‌هایی که پیشتر برای تلگرام نوشته شده‌اند، در ایتا هم استفاده کنند.