ترفندهای دکوراسیون,دکوراسیون بهاری امسال


دکوراسیون منزل را برای بهار چطور بچینیم ؟

دکوراسیون خانه های کوچک را چگونه بچینیم؟

چگونه خانه خود را دلباز تر کنیم اسپوتا نوین چوب


اگر دوست دار طراحی و دکوراسیون هستید، حواستان باشد که بهار رسماً آغاز شده است. از آنجایی که رنگ های فضای بیرون و طبیعت از خاکستری غم انگیز به رنگ های روشن و رنگی تغییر یافته اند، طراحی های داخلی ما نیز به ذره‌ای از طراوت و شادابی احتیاج دارند، پس بهترین راه برای طراوت بخشیدن به فضای خانه تان استقبال از مدهای فصلی است.

 

دکوراسیون بهاری منزل

پینترست در گزارشی از مدل‌های رسمی ۲۰۱۷، اطلاعات مفیدی از بهترین‌های این فصل برای خانه را به ما ارائه می‌دهد؛ بنابراین به دنبال آن، چیدمان و دکوراسیونی که به آن نگاهی می‌اندازید بسیار دلپذیرتر خواهد بود. به نقاط عطف اکرلیک مدرن، نور اندک چراغ‌های مسی و روش‌های دانمارکی برای راحت و دنج ماندن فضای خانه خود حتی در زمانی که دمای بیرون بالا می‌رود و گرم می‌شود فکر کنید. (به‌عبارت‌دیگر روندهای قدیمی را پنهان خواهید کرد)

 

با دنبال کردن مد و مدل‌های بهاری، این فصل زیبا را در آغوش بگیرید و روشنایی و درخشش فضای داخلی تان را که به اندازه زیبایی بیرون است، احساس کنید.

 

ترفندهای دکوراسیون,دکوراسیون بهاری امسال

بهترین راه برای طراوت بخشیدن به فضای خانه‌تان استقبال از مدهای فصلی است

 

مس در دکوراسیون بهاری امسال

با جا دادن نقاط عطف و وسایل شیک و جذابی از جنس مس در فضایتان فراتر از نقره و طلا بروید ( و از لوازم برنجی به درد نخور ۲۰۱۶ اجتناب کنید). علاقه به مس در پینترست ۹۰ درصد بالا رفته است. استفاده از این فلز بسیار گسترده و متنوع است؛ بنابراین می‌توانید جادوی کوچکی از گلدان مسی را بر روی میز خود امتحان کنید، گفتگویی زیر نور چراغ مسی داشته باشید و یا ظروفی مسی بر روی میز خود قرار دهید.

 

مدهای دکوراسیون بهاری,دکوراسیون بهاری

با جا دادن نقاط عطف و وسایل شیک و جذابی از جنس مس در فضایتان فراتر از نقره و طلا بروید

 

کاغذدیواری مرمری در دکوراسیون بهاری

اگر لوازم مرمری کلید شخصیت عاشقِ طراحی شماست ولی حساب بانکی تان رو به سقوط است، کاغذدیواری مرمری را امتحان کنید که در پینترست با انفجار علاقه‌مندی ۳۰۳ درصدی دیده شده است. زمانی که سنگ مرمر کالاکاتا طلایی بیش از اندازه گران است، دیواری با کاغذدیواری مرمری اثری شیک، غیرمنتظره و همچنین معقولی برای شما به حساب می آید.

 

دکوراسیون بهاری خانه, دکوراسیون و چیدمان بهاری امسال

دیواری با کاغذدیواری مرمری اثری شیک، غیرمنتظره و همچنین معقولی برای شما به حساب می آید

 

دکوراسیون بهاری منزل با آکریلیک

بالا رفتن علاقه مندی به آکریلیک کاملاً واضح و غیرقابل انکار است. جستجوهایی در مورد دکور آکریلیکی در پینترست تا ۵۰ درصد بالا رفته است. این ماده در همه چیز به سرعت ظاهر و مشخص می‌شود؛ از میزهای مدرن گرفته تا تابلوهای آویز. اگر فضای کوچک و جمع‌وجوری دارید، جستجو در بین لوازم آکلرلیک نیز می‌تواند یک انتخاب استراتژیک برای باز کردن و بزرگ‌تر جلوه دادن فضای اتاق شما باشد.

 

دکوراسیون بهاری 2017,مد دکوراسیون بهاری

لوازم آکلرلیک می‌تواند یک انتخاب استراتژیک برای باز کردن و بزرگتر جلوه دادن فضای اتاق شما باشد

 

کاشی‌های چوبی در دکوراسیون بهاری امسال چه جایی دارند؟

آیا به دنبال جایگزینی برای کاشی‌های کوچک هستید؟ پیشنهاد ما این است که کاشی های چوبی را به هر سطحی اضافه کنید. علاقه به کاشی‌های چوبی تا ۵۱ درصد در پینترست بالا رفته است، تا جایی که آن را در همه‌چیز، از آشپزخانه های جزیره گرفته تا شومینه می‌بینیم.

 

دکوراسیون بهاری امسال, دکوراسیون بهاری منزل

کاشی های چوبی را به هر سطحی اضافه کنید

 

آسایش و راحتی در بهار امسال

علاقه به آن تا ۲۸۵ درصد در پینترست بالا رفته است. برای  این کار مدام با خود تکرار کنید که لازم است در دکوراسیون خانه خود، راحتی و سادگی را مدنظر داشته باشید. علاوه بر این برای القای چنین حسی می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم که خانه خود را  با شمع های روشن تجهیز کنید. دانمارکی‌ها بیش از هر کشور دیگری از شمع استفاده کرده و  بزرگ‌ترین مصرف کننده های شمع هستند، برای همین هم می‌توانند مثال مناسب و مطرحی برای این موضوع به حساب بیایند. هم‌چنین می‌توانید تخت‌هایتان را با انداختن پتوهای زیاد بپوشانید و تعدادی کتاب موردعلاقه تان را بر روی میز جلومبلی قرار دهید.

 

دکوراسیون بهاری,ترفندهای دکوراسیون

در دکوراسیون خانه خود، راحتی و سادگی را مدنظر داشته باشید

 

گیاهان بالارونده در دکوراسیون بهاری منزل

از آنجایی که رنگ سال در سایت پنتون، سبز است، نباید استفاده از گل و گیاه در این لیست شگفت‌آور باشد. پیشنهاد ما تاک پرپشت و شکفته است که به‌صورت گیاه بالارونده ظاهر می‌شود و غیرممکن است به راحتی نابود گردد. این گیاهان با صعود ۲۰۰ درصدی علاقه‌مندی در پینترست، خانه شما را بعد از زمستانی سرد و خفه دوباره جوان می‌کنند.

 

دکوراسیون فصل بهار, دکوراسیون بهاری خانه

از آنجایی که رنگ امسال، سبز است، نباید استفاده از گل و گیاه در این لیست شگفت‌آور باشد

 

بهار امسال، آبی نفتی به جای سیاه

تقریباً همه طراحی اسکاندیناویایی را دوست دارند، اما این بهار طراحان از طرح سیاه مات و سفید گچی دوری کرده و بیشتر به سمت طیف آبی نفتی و آبی می روند. به فضایتان یک عنصر تغییردهنده با بخشه ای مخملی و یا دیوار براق بدهید.

 

دکوراسیون و چیدمان بهاری امسال,دکوراسیون بهاری 2017

 به فضایتان یک عنصر تغییردهنده با بخشه ای مخملی و یا دیوار براق بدهید