دانلود مداحی جدید محمود کریمی 97 + بیوگرافی

دانلود مداحی های جدید محمود کریمی 97

بیوگرافی کامل محمود کریمی

دانلود مداحی های جدید محمود کریمی 97 + بیوگرافی محمود کریمی

دانلود مداحی جدید محمود کریمی 97 + بیوگرافی محمود کریمی

**********

برای ورود به آرشیو مداحی های محمود کریمی کلیک کنید

 >>> آرشیو مداحی محمود کریمی <<<

***********

بیوگرافی محمود کریمی :

محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده‌است. در زمستان سال ۱۳۹۲، ماجرای تیراندازی از جانب خودرو وی به یک خودروی دیگر در شرق تهران خبرساز شد.

 

خانواده

پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد. کریمی سه برادر دیگر دارد. وی در سال ۱۳۷۰ ازدواج کرد و یک پسر و یک دختر دارد. او از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ معلم تربیتی در دبستان محمدمنتظری، خیابان بهشتی تهران بود.[نیازمند منبع]

کریمی کاسب است. در کودکی بنایی و نجاری کرده و اکنون در بازار سفال و آجر فعالیت می‌کند. به گفته خود کریمی از راه مداحی امرار معاش نمی‌کند و در فعالیت‌های صنعتی حضور دارد.

نوحه‌خوانی

محمود کریمی نوحه‌خوانی را از سن ۷ سالگی آغاز کرد و اولین بار در مسجدی در شاهین شهر اصفهان مداحی کرد و از پدرش دو تومان صله دریافت کرد.

او مرثیه سرا است و بیشتر شعرهای نوحه‌هایش را خود می‌گوید. او در حسینه امامزاده علی اکبر چیذر در هیئت رزمندگان اسلام نوحه‌خوانی می‌کند. وی ۱۴ سال پیش (در سال ۱۳۸۲) با نوحه مشهور "عمو جون " به شهرت رسید. این نوحه در رثای عباس بن علی است. او در سال ۱۳۹۱ در حسینه چیذر با سنج و دمام نوحه‌خوانی کرد که بازتاب گسترده داشت.

دیدگاه راجع سیاست

کریمی معتقد است که مداح باید در برخی مسائل سیاسی دخالت کند و اظهار نظر نماید. او سال ۱۳۹۱ در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم گفت:

در پاسخ به آقایانی که می‌گویند مداحان نباید در کار سیاست دخالت کنند من پاسخ می‌دهم که خودشان در سیاست دخالت نکنند چون این حرفشان از بی‌سوادی سیاسی‌شان نشأت می‌گیرد بهتر است به کار خودشان برسند. چون ما این بینش را داریم که در سیاست اظهار نظر کنیم، ولی آنها ندارند.

 

آثار

حدیث باب عشق: گلچینی از مداحی‌های محمود کریمی، روح‌الله گائینی (گردآورنده)، ناشر: فاروس
عطر سیب، مجموعه نوحه محرم الحرام ۱۴۲۵ با سبکهای محمدرضا طاهری و محمود کریمی، همراه با نوار سبکها، محمد ابوالفتحی، ناشر: سبحان - ۱۳۸۲
گلواژه‌های فاطمیه ۳، شامل اشعار و مراثی ایام فاطمیه، همراه با صدای برادران منصور ارضی، محمد طاهری، محمود کریمی، احمد واعظی، ناشر: افق فردا - ۱۳۸۳
گلواژه‌های رجب شامل جدیدترین اشعار ماه رجب همراه با صدای برادران: حاج محمد طاهری، حاج محمود کریمی، حاج احمد واعظی، مؤسسه فرهنگی ثقلین، ناشر: حلم
گلواژه‌های شعبان شامل جدیدترین اشعار ماه شعبان همراه با صدای برادران: حاج محمد طاهری، حاج محمود کریمی، حاج احمد واعظی، مؤسسه فرهنگی ثقلین، ناشر: حلم

حواشی و جنجال‌ها
تیراندازی در بزرگراه بابایی

در دی ماه ۱۳۹۲، در تصادف خودرو محمود کریمی و یک خودروی پژوی ۲۰۶، درگیری و تیراندازی از سوی محمود کریمی در بزرگراه بابایی صورت می‌گیرده نقل از خبرگزاری دانشجون دیگر شد.
به نقل از خبرگزاری دانشجو

 

به نقل از محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه

دو دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه مزدا ۴۰ در بزرگراه در حال حرکت بودند که براساس اظهارات رانندگان بعد از اینکه خودروها وارد تونل می‌شوند یکی از خودروها سبقت گرفته و بقیه خودروها پشت این خودرو در حال حرکت بودند. خودروی حامل محمود کریمی همراه با راننده و دو نفر از اعضای خانواده وی پشت این خودرو در حال تردد بوده‌است. راننده ای که از محمود کریمی شکایت کرده در اظهارات گفته خودروی آقای کریمی چند بار چراغ زد که من کنار بروم و من از خط وسط گذشتم ولی فکر کرد که می‌خواهم مانع حرکت آنها شوم برای همین چند تیر هوایی شلیک کرده و یک تیر هم به رکاب خودروی من برخورد کرد.

خودروی که مورد اصابت تیر قرار گرفته حامل راننده و همسرش بوده‌است که به کنار جاده آمده و با راننده و آقای کریمی صحبت می‌کند و وقتی مداح تهرانی را می‌شناسد خداحافظی کرده و می‌رود. آن دو ماشین دیگر هم متوقف می‌شوند و به سمت آقای کریمی می‌آیند و وقتی وی را می‌بینند با خوبی و خوشی عذر خواهی کرده و از هم جدا می‌شوند. نکته قابل توجه این است که راننده ای که مورد اصابت گلوله قرار گرفته خطاب به محمود کریمی می‌گوید من اگر بخواهم آنرا تعمیر کنم می‌گویند که تیر خورده‌است برای همین قرار می‌گذارند که به کلانتری رفته و این اظهارات را ثبت کنند.

رانندگان مزدا و ۲۰۶ در اظهارات خود گفته‌اند ما صدای تیر نشنیده‌ایم و فکر کردیم صدای موتور است و وقتی آقای کریمی را شناختیم خواستیم سر به سرش بگذاریم و به او راه ندادیم.

پرونده توسط معاون و جانشین دادستان تهران پیگیری شد. شاکیان گفتند ما اصلاً شاکی نبودیم و آن راننده هم گفت من به دنبال خسارت ماشین بودم ولی چون تیراندازی رخ داده بود تحقیقات مفصلی انجام شد و سرنشین ماشین و خود آقای کریمی و راننده مورد تحقیق قرار گرفتند.

راننده آقای کریمی گفته‌است من تیراندازی کرده‌ام و مجوز تیراندازی هم برای من است چون آنها راه را بسته بودند و چند بار خودرو را به سمت گارد ریل و نزدیک تریلی برده بودند.

 

به نقل از وب‌گاه آینده
مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو در اتوبان بابایی که یکی از آن‌ها از مشهورترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده‌است. طبق اطلاعات رسیده، داستان از این قرار است که یکی از مداحان مشهور، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی ۱۳۹۲ در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می‌کند. این تصادف به مشاجره و درگیری لفظی می‌کشد. سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند. گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که مداح معروف و همراهانش [دوستانش] که در خودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵ تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند. بعد از تیراندازی، مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود.

 

به نقل از راننده پژو ۲۰۶
من با خودروام یک لحظه سبقت گرفتم و بعد دوباره کنار آمدم. نمی‌دانم در ذهن آقای کریمی چه گذشت و چرا احساس خطر کردند که به ما شلیک کردند. البته من ابتدا متوجه شلیک نشدم؛ کمی که از صدای عجیبی که شنیده شد گذشت و ما مسافتی را همچنان ادامه می‌دادیم که ایشان چراغ زدند و ما هم به کنار اتوبان آمدیم و توقف کردیم. تازه آنجا متوجه شدیم که به خودروی‌مان شلیک شده‌است. ما [راننده و همسرش] درحال حرکت بودیم که به در عقب ماشین سمت پایین شلیک شد. گلوله به نحوی به در خورده بود که از در عبور و به ستون ماشین برخورد کرده بود. گلوله در عین حرکت به پایین در خورده بود. اگر کمی بالاتر بود حتی ممکن بود به خود ما هم اصابت کند

 

واکنش‌ها

احمد محسنی گرکانی، رئیس دیوان عالی کشور، چند روز بعد گفت:

اسلحه کشی برای ترساندن مردم حکم محاربه دارد. فقهای اسلام در تعریف محارب گفته‌اند «کل من جرد السلاح لاخافه الناس». هر کس در هر جا به روی مردم برای ترساندن اسلحه بکشد محارب است. محارب کسی است که با تهدید به مرگ، اموال مردم را غارت کند. افراد شرور که با چاقوکشی به جان و مال و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند محارب هستند.

خانه مداحان در واکنش به این ماجرا بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده‌است

آنچه در پس پرده ماجرای رخ داده می‌گذرد، نشانه گرفتن هیئت‌های عزاداری و اصل و فلسفه قیام عاشورا است.

خبرگزاری مهر در ۲۱ دی، از رضایت دادن شاکی این پرونده خبر داد و از قول شاکی چنین نوشت: «به دلیل تعلقاتی که به اهل بیت دارم و محمود کریمی هم چون یکی از مداحان اباعبدالله الحسین است، از شکایت خود گذشتم.»

واکنش دیگر مداح‌ها

در مصاحبه‌ای با ۱۴ تن از مداح‌ها، در اینباره ادعای بی اطلاعی کردند و زمانی که از آنها سؤال شد که آیا اسلحه دارند یا خیر دو تن از آنها بیان کردند که از ابتدای انقلاب به دلایل شرایط امنیتی مجوز حمل اسلحه داشته‌اند اما داشتن اسلحه دلیلی بر استفاده از آن نیست.

حضور در مراسم فاطمیه

محمود کریمی، پس از ماجرای تیراندازی و اتفاقات پیش آمده، در مراسم ویژه «فاطمیه۱۳۹۳» که در دفتر رهبر جمهوری اسلامی برگزار شد، به مدت ۴۵دقیقه به مداحی و روضه خوانی پرداخت. این کار انتقاداتی را به همراه داشت.

نظرات پیرامون دولت مردان
بی‌عرضه خواندن حسن روحانی

گفته می‌شود در جریان مراسم تشییع پیکر ۱۷۵ غواص کشته شده در عملیات کربلای چهار و ۱۰۰ نفر از کشته‌شدگان دیگر جنگ ایران و عراق که در میدان بهارستان تهران یکی از مداحان سرشناس محمود کریمی که سخنران آن مراسم نیز بود با خطاب قرار دادن روحانی به وی چنین گفت: «مسئولان ما چگونه به خود اجازه می‌دهید در نظام جمهوری اسلامی، حالا در بیرون هرکاری می‌کنید خودتان می‌دانید و خدای خودتان، آن هم اجازه نمی‌دهیم بهتان. مسئولی که در جمهوری اسلامی به خاطر پز دادن مقابل یک دیپلمات با هزار قلم آرایش و سر باز و فقط یک کلاه نمادین بر روی سر می‌روی و با او حال و احوال و مذاکره می‌کنی، خاک بر سرت بی‌غیرت که در حقیقت این امر توسط یکی از کسانی که مشغول شعار دادن بود صورت گرفت.» وی همچنین علی لاریجانی را هم در بخشی از سخنان خود مورد هتک حرمت قرار داد.

توهین به علی لاریجانی

این شخص در همان مراسم سپس با اشاره به علی لاریجانی رئیس مجلس ایران اظهار داشت: "آقای مسئولی که در جمهوری اسلامی به خاطر پز دادن مقابل یک دیپلمات با هزار قلم آرایش و سر باز و فقط یک کلاه نمادین بر روی سر می‌روی و با او حال و احوال و مذاکره می‌کنی؛ خاک بر سرت بی غیرت!"سخنان وی اشاره داشت به دیدار ماریچه اسخاکه نماینده هلندی پارلمان اروپا در دیدار با علی لاریجانی که به دنبال انتشار این تصاویر، که در جریان ملاقات ده روز قبل هیئتی از نمایندگان پارلمان اروپا با رئیس مجلس ایران صورت گرفت، گروهی از محافظه کاران پوشش خانم اسخاکه را مورد انتقاد و نکوهش قرار دادند.

واکنش‌ها
برخی از جراید ایران این سخنان را "کاسبی با شهدا"،"سو استفاده از حضور گسترده مردم به نفع خویش" و "توهین به رئیس جمهور منتخب مردم" قلم داد کردند. روزنامه ابتکار این اظهارات علیه رئیس جمهوری و رئیس مجلس را توهین آمیز خواند و اظهار کرد آنچه این مداح در مراسم بر زبان آورد، براساس قانون مجازات اسلامی مصداق هتک حرمت و توهین به مسئولان قوه مجریه و قوه مقننه محسوب می‌شود که حتماً قابل برخورد قانونی است. همچنین این روزنامه اظهار داشت توهین به مردم و توهین به منتخب مردم هر دو تعرض به حقوق مردم محسوب می‌شود و قانون در برابر آن بی‌تفاوت نخواهد بود

************** دانلود برخی ار مداحی های محمود کریمی ***************

دانلود مداحی جدید محمود کریمی منم کمترین بنده تو شب سوم محرم 96

***************

دانلود مداحی جدید محمود کریمی نوری تو عالم نبود دین خدا هم نبود شب دوم محرم 96

***************

دانلود مداحی جدید محمود کریمی بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید شب اول محرم 96

***************

دانلود مداحی محمود کریمی به نام سایه سار حرم بیا برگرد

***************

دانلود مداحی محمود کریمی به نام مستان سلامت میکنند

***************

دانلود مداحی نوحه علی تنها وسط یه جاده از محمود کریمی

**************

**********

برای ورود به آرشیو مداحی های محمود کریمی کلیک کنید

 >>> آرشیو مداحی محمود کریمی <<<

***********