دانلود آهنگ وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگه است – گل واژه

دانلود آهنگ وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است - گل واژه

دانلود آهنگ وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگه است – گل واژه

دکلمه :

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

صـبح خروس خونـش بـرام انـگار یـه آهـنـگ دیگه است

وقتی که من عاشق می شــم تـرانه هام عاشـق ترن

گــل واژه هــــای شـعــر مــن رنـگ گــلا رو مـی بـرن

آواز :

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

صـبح خروس خونـش بـرام انـگار یـه آهـنـگ دیگه است

وقتی که من عاشق می شــم تـرانه هام عاشـق ترن

گــل واژه هــــای شـعــر مــن رنـگ گــلا رو مـی بـرن

عشق واسه من یه معجزه است تو لحظه های بی امید

تو صبح سردم مثل طلوع خورشید

فـصــل شــکـوفـایـی شعر تـو بـاغ احـســاس مــنـه

ناجی قـلـبم عـشـق بـدون تـردید

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

صـبح خروس خونـش بـرام انـگار یـه آهـنـگ دیگه است

وقتی که من عاشق می شــم تـرانه هام عاشـق ترن

گــل واژه هــــای شـعــر مــن رنـگ گــلا رو مـی بـرن

دانلود آهنگ گل واژه – وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

بشنوید و دریافت کنید...