آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند به نام دیوونگی

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند به نام دیوونگی

Download New Music 25 Band Called Divoonegi

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند به نام دیوونگی

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند به نام دیوونگی

من این روزا یه حالی ام که واسم گفتنش سخته

فقط میدونم اونی که کنارمت باشه خوشبخته

من این روزا بجز عکسات دیگه چیزی نمیبینم

تو اون وقتا که تو نیستی دلم میگیره غمگینم

به تو دل بستم اما این یه دیوونگی محضه

دارم سر میرم از عشقت تورو میخوام هر لحظه

به تو دل بستم اما این یه دیوونگی محضه

دارم سر میرم از عشقت تو رو میخوام هر لحظه

♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند دیوونگی
♫♫♫♫♫♫

تو جوری دیوونم کردی که تو خوابم نمیدیدم

نمیدونم شاید جایی یه به دیوونه خندیدم

تو تعبیر کدوم خوابی که به رویام جون دادی

میون این همه تردید به من عشقو نشون دادی

به تو دل بستم اما این یه دیوونگی محضه

دارم سر میرم از عشقت تورو میخوام هر لحظه

به تو دل بستم اما این یه دیوونگی محضه

دارم سر میرم از عشقت تو رو میخوام هر لحظه

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
۹۷/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">