آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید پویا یو استار و اشکان کارا به نام اثر انگشت

دانلود آهنگ جدید پویا یو استار و اشکان کارا به نام اثر انگشت

Downlaod New Music Pouya U Star And Ashkan Kara Called Asare Angosht

دانلود آهنگ جدید پویا یو استار و اشکان کارا به نام اثر انگشت

دانلود آهنگ جدید پویا یو استار و اشکان کارا به نام اثر انگشت

***********

متن آهنگ جدید پویا یو استار و اشکان کارا به نام اثر انگشت

بریز ساقی من مست میکنم،عاشقه خون بازی نیستم هوس میکنم
دلم پیشت گیره،موهاتو نزن گیره
شبه خون بازیه،دلت پیشش گیره
شبه آخرمه بیا بالا سرم،هرچی چسبه زخمه رو هرچی زخمه زدم
روهم رفته با حرفات منو آتیشم نزن،یه بدن تیکه پاره مونده ازم
گفتی صداتو نشنوم،ولی تو محلتون موزیکام پِلِـی میشه
اَثره انگشتش روی تنه منه،ولی تو بغله اون هرشب وِلو میشه
حالِ خرابمو فقط عرفان میفهمه
وقتی میشینه ملودیه غمگین میزنه
وقتی با قابِ عکست حرف میزنم
بازم از اون چَکاش زیره گوشم میزنه
نزن ته خطه آدم نمیشم،تو میگی گوش نمیکنم و شرمنده میشم
نزن..فایده نداره بعده رفتنش خیلی خودمو من زدم
گفته بودم این وسط یکی میمیره
دِ گفته بودم بدم میاد پشت خطت باشم
چشمم روشن چیا میبینم،آره بند کفش عشقتم نمیتونم باشم
دیگه گاهی گداری نیا به این حوالی
دیگه تو خاطرات من تو هیچ جایی نداری
تویه بی کسو کاری که آبرومو بردی
که تو عشق فقط خوب بلدی اَدا دراری
با این چشمای خیسم واسه تو مینویسم
دیگه بدون تو خاطرات من مردی عزیزم
شبا که بی قراری، منو یادت نیاری
میدونم توهم مثه منی دیگه دوسم نداری
عرفان میبینی!؟یه شهر باصدام آروم میشن
همه امشب حالشون خوبه نمیدونم من چرا آروم نمیشم
یه روز فندکمو میگرفت سیگار نکشم
حالا کبریت زیره سیگارش میکشه
به ولای علی امشب حالم خرابه،عرفان دعا کن امشب چیز دیگه ای نکشم
کجاست اون حرفات..کجاست اون دستات
چیشد میگفتی اول اون دستات
با یه دست دادن خودتو خودتو گم کردی
درده من اینه که دستامو کجا گم کردی
تاکی باید تحملت کنم،باز اِس اِم اِسا اشتباه اومدن
چرا اومدی میخوای بازم بغض بکنم
تو کاری کردی که همش قرص بخورم
جوری میزنم که نبینی مردنم
میای خونه میبینی که بردنم
تو حلالم کنی من حلالت نمیکنم
همش قرص میخورم غصتو من نمیخورم
حلقمو بزار روی سنگ قبرم
بعد مرگ من خیلیا حلقه دستت میکنن
تو چرا دیگه آخه حرص میخوری گلم
جای زخمت رو تنمه هنوز حس میکنم
دیگه گاهی گداری نیا به این حوالی
دیگه تو خاطرات من تو هیچ جایی نداری
تویه بی کسو کاری که آبرومو بردی
که تو عشق فقط خوب بلدی اَدا دراری
با این چشمای خیسم واسه تو مینویسم
دیگه بدون تو خاطرات من مردی عزیزم
شبا که بی قراری، منو یادت نیاری
میدونم توهم مثه منی دیگه دوسم نداری…

***********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید پویا یو استار و اشکان کارا به نام اثر انگشت

پویا یو استار 95

۹۵/۰۵/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">