آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی آدیان به نام تشیع جنازه

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی آدیان به نام تشیع جنازه

Download New Music Milad Rastad And Mojtaba Adiyan  Called Tashie Jenaze

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی آدیان به نام تشیع جنازه

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی آدیان به نام تشیع جنازه

*************

متن آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی آدیان و محمد ان پی به نام تشیع جنازه

خوش اومدی بینم پس کو دسته گلت
ماشاله رو اومدی هه نبود من کرده تپلت
یه حسی تو دلم نشسته که نمیدونم اسمش چیه
نمیدونم بخاطر غریبیه یا یه چیز دیگه
نمیدونم شاید این روزا این یه حس طبیعیه
نگام نمیکنی تو از تنم شاید دردم اینه
یه نگاه به من کن
امشب تو سر مزارم
به این چش گریون
به این دل در انتظارم
ببین چقدر تنهام من با این حال نزارم
لااقل تو اینجا بیا  و منو  تنها نزارم
لبخند بزن دلم مث این اتاق واست شده  تنگ
زود باش لبخند بزن و یه سلفیو از منو اسمم رو سنگ
بخون رو قبرمو میترسم شب اول کنارم بمون
امشب کنار قبرم با صدای خودت واسم قرآن بخون
حالا که گریه کردی بهم خورد آرامشم
بزار من حرف بزنم بزار من خالی بشم
لعنتی فاتحه رو باید واسه تو فرستاد
جلو جنازمو نگیر بزار تشییع بشم
فقط موقع دفن نزار خاک بریزن
بیا تو قبر پنج دقیقه بغلم کن – وایو موزیک
اول قول بده پنج شنبه شبا رو سر میزنی
با خودت با دستای خودت دفنم کن
از پشت شیشه نگاه کن شستنمو
باهام حرف بزن تکون بده جنازمو
لعنتی حیات کجاست چرا با اون اومدی
زیر خاکم باید سرت بزنم خودمو
دیگه تو همون کوچه توی همون خونه
جای صدای من صدای قرآن میاد
وقتی عکسمو زدن سردر اون خیابون
نگو حلالم کردی میخام صدات بیاد
یه نگاه به من کن
امشب تو سر مزارم
به این چش گریون
به این دل در انتظارم
ببین چقدر تنهام
من با این حال نزارم
لااقل تو اینجا
بیا و منو تنها نزارم
دارن غسلم میدن
بهت گفتم میرم زیرخاک – وایو موزیک
قدرمو بدون خودم زیر خاک قلبم پیش تو
شاید بازیو باختم رسمش نبود
جدابشیم از هم یکی بود یکی نبود
تنها بمانم غربته هنوز
اینجا واسه من دیگه فرصتی نموند
خدا منو جدا کردی از اون روزایی که با هم بودیم دیگه شده تموم
حالا چند تا گل یاس بالای قبرم
یه شعر غمگین روی سنگ قبرم
حک شده حالا من زیر خاکم
دنیای من شده غرق یه ماتم
ماتمی که امشب غرقم کرده
باورش سخته چون رفتارت سرده
حالا که مردم کاش از تو نمیخوردم
الان همه فکر میکنن من بازیو بردم
بین خودمون بمونه من بازیو باختم
با اینکه زیر خاکم زندگیتو ساختم
حقم این نبود بخاطرت زیر خاک باشم
تو از خدات بخواه من همین الان پاشم
خواستم مال من بشی ولی خدا نزاشت
من رفتم الکی پابندم نباش
من که تو هفته هفت روزشو بات بودم
چجوری سر کنم بدون تو چندین سال
تو که بلدی با جنازمم اسم در کنی
با یه پست سر و تشو هم بیار
میدونی که اینجا سد رکورده
مرسی شهرام بسشه

********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد 95

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد و مجتبی آدیان به نام تشیع جنازه

۹۵/۰۶/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">