آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام ۸:۰۵

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام ۸:۰۵

Download New music Milad Rastad Called ۸:۰۵

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام ۸:۰۵

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام ۸:۰۵

***********

متن آهنگ جدید میلاد راستاد به نام ۸:۰۵

تو نمیتونی نه نمیتونی بی من باشی
تو نمیتونی نمیتونی اینطور جدا شی
دکترا جواب کردن میگن اخرین نفساشه
اینقدر خون رفته ازش شانس اورده تا الان روپاهاشه
اینقدر گریه کردمو ناله کردم و التماس که از پیشم نرو حالا تنها بشین عکسمو تنها ببین
چقد پیگیر بودم و چک میکردم
و تعقیب کردم که از دست نری
حالا خطمو بگیر الان خیلی شده دیر
مبارک باشه آرایش سال نود و پنج
این سر و وضع همونیه که به من قول دادی
پاچه شلوارو بکش بالاتر
تا دور پات بندازی پابند قلابی
جدی جدی آدم شدی – نکا موزیک
جای روسریت رو سرت چادر ول میدی
راستشو بخوای بریدم
تا حالا از درد زخم از خواب پریدی
از بس عمل کردم هر چی که دادی به من
یا شکسته یا ساییده شد تنش
هر چی قاب عکس بود همه رو شکوندمش
یه دونه تو گوشی بود گوشیمو سوزوندمش
هر چی ازت میگم دستامو میلرزونه
نگا کنش کن لباسام پرخونه
مادرم یه مرد ساخته بود تو زرش برام
بعد رفتنت دید بدن خم شدمو
وقتی بودی رنگ داد صفحه لباسای اتاق
حالا نیستی سیاه میکنم تو تنم لباس
الان نه الان عشق و حالتو کن
ببین شب مرگم شب گریهاست
جوری کوبیدیم زمین که نصف کره زمین ترک برداشت
منو یاد تو میندازه هر اهنگی که گذاشتم و گریه کردم باهاش
اصلن عامون گشا اصلن منو زدی
اصلن گیریم پیچوندیم و رفتی پی بعدی
قبول برو فقط بگو میخای کجا میری
اگه دید عکسامونو چی میخای به بچت بگی
میگی که همه میخواستنش ولی مال من بود
میگی که اسمم روش  بود ولی خطش زدم
میگی که خون شد رفت رو سر سفره عقد
داشت گریه میکرد و من دست میزدم
تو نمیتونی نه نمیتونی بی من باشی
تو نمیتونی نمیتونی اینطور جدا شی
دکترا جواب کردن میگن اخرین نفساشه
اینقدر خون رفته ازش شانس اورده تا الان روپاهاشه
اینقدر گریه کردمو ناله کردم و التماس که از پیشم نرو
حالا تنها بشین عکسمو تنها ببین
چقد پیگیر بودم و چک میکردم
و تعقیب کردم که از دست نری
حالا خطمو بگیر الان خیلی شده دیر
غیرت داشتم رو همه چیزت ولی
بی غیرتی کردی تو چشم عسلی
بهت پر و بال دادم خوب خودتو بستی
اینکه عادت شده برات پخش حریم شخصی
این سری عقد نکردم
این سری جوری زدم
این سری جوری باشه که درمیاد گوشت اضافه
سیگارو خاموش کردم زیباییم فدای عسلیات
فقط درد سوختگیش میکنه کلافه
ببین منو ول کردی درست
فقط اگه یه روز بچت بهت گفت کمرم شکست
بدون تاوون اون دست و پایی که سر غیرت روت شکوندم
بدون تاوون نامردیات
تاوون اینه که من از همه دنیام زدم
تو از یه چیزت نزدی
آزادی آرایش هرزگی
طلوع: سی و یک یک هزار و سیصد و هفتاد و هه…
غروب: هر چی زودتر بهتر هر چی زودتر بهتر

***********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک ۹۵

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد 95

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام ۸:۰۵

۹۵/۰۶/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">